Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Spor

0|2
Cevapla 6 3

Futbol fanatikliği düşük zeka göstergesi mi?

futbol fanatikliği düşük zeka göstergesi mi?
0|3
Cevapla 7 19

Benim bir yanlışım var mı?

Koyu Galatasaraylıyım ve bugün şampiyon olduk. Sevgilim ise futbol ile gram alakası olmayan biri. Kaç defa maç izleyelim dedi isem hepsini red etti Geçen hafta erkek arkadaşlarımla kutlama için plan yapmıştım ve sevgilim...
0|0
Cevapla 2 1

Galatasaray şampiyon oldu tüm galatasaraylıları tebrik ediyorum. Sizce hakkıyla mı şampiyon oldu yoksa şike var mı?

Futboldan hiç anlamıyorum, işyerinde gün boyu bu tartışma döndüğü için soruyorum sadece. Linç etmeyin lütfen 🙏🏾😇
0|3
Cevapla 1 5

Gs şampiyon mu oldu?

Fener ağliyo şu an herhalde
0|4
Cevapla 3 3

Galatasaray Şampiyon Oldu?

Galatasaray bu sene çok iyi bir sezon geçirerek şampiyon oldu. Galatasaray'ın şampiyonluğu hakkında düşünceniz nedir? 😄 Hep de biz şampiyon oluyoruz ha 😄 Musleraya bile gol attırdık 😄
0|1
Cevapla 2 3

GS kutlamlarina katildiniz mi?

Şampiyonluk olan hehehe
0|3
Cevapla 2 3

Fenerbahçe bu senede şampiyon olamadı ne diyorsunuz?

José Morinho'yu da getirdiler yine bir işe yaramadı. Hem de 1 puandan kaçırmış. Şaka gibi.
0|3
Cevapla 2 3
0|2
Cevapla 2 10

Bizim lig çok mu kalitesiz?

Sampiyon takım bile şampiyonlar liginin elemelerindeki köy takımlarını yenemiyor
0|1
Cevapla 1 5

Asosyallikten kurtulmak istiyorum?

Yaptigim tek aktivite spor salonuna gidiyorum vucut gelistirmeciyim gidiyorum ve sadece eve donuyorum arkadaslarimla oturmaktan sıkılıyorum siz napiyosunuz gunluk yasantinizda acil taktik aq
0|1
Cevapla 3 6

En iyi olduğunuz alan ne?

2 tane spor dalında profesyonelim spor olabilir ya sizin?
0|0
Cevapla 5 5

Kadınlar da futbol kutluyor yazıklar olsun?

Futbol yüzünden her takımdan birçok insan ölürken kadınlar nasıl fanatik olur? Nasıl maça gelir, şampiyonluk kutlar, bayrak sallar? Sırf ilgi çekmek için mi? Hani kadınlar olarak erkeklerle arada fark vardı?
0|1
Cevapla 5 5

Şampiyonluk turuna çıktınız mı?

Heryer sarı kırmızı 💛❤️
0|0
Cevapla 3 2

Gs taraftarıyım şehir takımı tutmuyorum zorundada değilim şehir takımı zorunluluğu var insanlarda?

Elazığlıyım Elazığ takımı tutmuyorum Kimsede zorunda değil Sizdede durum aynımı
1|1
Cevapla 4 2
0|0
Cevapla 4 3
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨