Pozitif enerji ikili ilişkilerde önemli olduğu kadar toplumda da önemlidir. Mutlu kişiler mutlu aileleri mutlu aileler de mutlu toplumları getirir. E birde mutluluğun bulaşıcı olduğunu düşünürsek.. Peki sence en mutlu, güler yüzlü, sempatik burç hangisidir?
En sempatik ve güler yüzlü burcu sorsak ne cevap verirdin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
İkizler burcunu çok espirili şirin buluyorum ben, muhabbet ederken çok eğlendiriyorlar..
Ateş grubu diyebiliriz ama en sıcakkanlı arkadaş canlısı burç Aslan ❤️ Kendisine değer verir ve bu yüzden çevresinin de bu değeri hak ettiğini düşünür
Burada karakter VS pek, çok, şey etken ama ben boğa burçları ile anlaşıyorum
kova, yay, yengeç, boğa
tabiki boğalar shjd
Burçlara inanan Hulkada inanır.
Akrep, derim...
Yengeçler iyidir moral kaynağı
İkizlerim ama sadece sevdiklerime gulerim 😎
Akrep diyorum her dakika gülerim sjkssjkaj
Akrep
İkizler
Efm
Yay tabiki de😁😁😁😁
Yay burçları sandığınız kadar mutlu değil
Mutlu demiyor ki sempatik ve güler yüzlü diyor biz yaylar derdimizi dışarı hissettirmeyiz😉😉😉
Sende yaysın bende yayım😂
Ne güzel yaydaşız desene😁😁😁
O yüzden gerginiz 😅
Gergin değiliz yaa bu dönem böyle oldu sadece normalde neşeliyiz😂😂😂
başak burcu yok mu hiç
Kızlar herhalde koç erkeği der dimi 😉
Başak
allah korusun başaklar dışında kimseden duyamazsınız böyle bir şeyi
Bende başak burcuyum 🤣
belli😂😂
İkizler.
balık olabilir
Yengeç tabikisi😂❤️
Bende neden bu kadar sevecen güler yüzlüyum diyordum 15 temmuz ✌
Balık burcu
Net balık
Yengeç derdim 🙃
Yengeç
yay kesinlikle
Terazi yani ben dnsnjsjs
İkizler
burçla alakası yok
Tabiki boğa🙃
İkizler
Bence Terazi.
tabiki koc😂
Teraziler😊
Burçlara gore degerlendirmek saçma
Ikizler ve yay
Aslan
burçlara inanmam
Ikizler
Efm
Başak 🤩 pozitif enerji veriyoruz bence
Balik bence
Başak
Burcu kim
Bence koç
Başak derdim
Kova
Tabikide aslan 🦁