Sorular: Güzellik & Bakım
“Dark Feminine energy” kadınlara güzellik katıyor mu?
Dark, feminine energy, Türkçe ismi ile gotik makyajlar kadınları tuhaf mı gösteriyor yoksa çekici mi? #reda
Erkek arkadaşım bacaklarımdaki çilek bacak görüntüsüyle dalga geçti, siz olsanız ne yapardınız?
Geçen gün Erkek arkadaşımla jakuziye girdik ve bana neden bacaklarım böyle Nokta nokta şeyler var dedi Ben dedim ki o çilek bacak görüntüsü peeling kullanıyorum ama çok geçmiyor dedim O da bana Nasıl yani bakım yap o...
Doğal güzellik artık mazide mi kaldı, yoksa hala şans var mı 😊?
Doğal güzellik artık mazide mi kaldı, yoksa hala şans var mı 😊? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
"Vay be… bunu bilmiyordum" Yemeğin salçalası Kadının kalçası sadece estetik bir güzellik meselesi mi?
Konuya bilimsel olarak bakıldığında... Kadının kalçası sadece estetik bir güzellik meselesi değildir! Bir erkek ve kadın insan bendenine baktığımız ilk bakışta nelerin vücutta ayırt edici belirgin farklıkların neler...
Erkekler soğur musunuz bir kızdan bunu öğrenince?
evet göğsüm ve kalçam silikonlu ama yapacağım bir şey yok hiç yoktu bende de napsaydım tahta gibi mi gezseydim yani dümdüz şimdi kendimi beğeniyorum en azından?
Güzel bir kadınla evlenmek zor mu?
Güzel ve kapalı bir kadınla evlensem çok zorluk yaşar mıyım? Bu arada kapalıyi çok iyi tesettürlü olarak algılamayin güzel giyinen birazcık makyaj yapan birisi olarak düşünün hatta düğünlerde abiye giyen felan. Neyse bunu...
Bakımlı görünmek için neler yapıyorsunuz?
Bakımlı görünmek için neler yapıyorsunuz? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Gıdıklama ve seans?
Ülkemizde pek yaygın değil gıdıklama seansları , yurt dışında deneyimlemiş biri olarak sorularınızı yanıtlamak isterim.
Yaninizdaki kişinin sizden yakışıklı/güzel olması sizi rahatsız eder mi?
Bu yaninizdaki kişi arkadasiniz sevgiliniz kuzeninin vs olabilir
Düzgün kız gerçekten kalmamış olabilir mi?
kimle tanışsam sosyal medyasında açık saçık fotoları var dm kutusunda onlarca erkek var geçmişinde futbol takımı kuracak kadar erkek var nerede bu düzgün kızlar
Sevgilimin beni sürekli yiyeceklere benzetmesi normal mi aramızda 30 santim fark var acaba bununla mı ilgili böyle benzetmeleri?
Bir gün bana fıstığa benziyorsun diyor bir diğer gün kızılcık‘a benziyorsun ne bileyim işte Çeri domatese benziyorsun bir ara insülin direncimi kontrol edemediğim için kilo aldım kurabiyeye benziyorsun diyor acaba bunları...
Boyu 1.80 altı erkekler asla sevilmezler değil mi?
Evet sevilmez asla ve hicbirşey de yaşayamayaz sevgilisi olsa da olsa kız onu gerçekten sevmez öylesine sevgili olur asla onunla birseyler yapmaz çünkü kadın gibi hissetmez onun yanında yanında 2 3 ay sonra da ayrılır...
Kasiyerin bana ojene yakışmış demesi normal iltifat mı, yürümek mi?
Böyle muhabbetler normal ama 1 hafta belki daha önce aldığım ojeye yakışmış demesi biraz odd.. karakteri öyledir gibi geliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer