- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Sorular
Sınıfında yaşıtları yok diye 9. Sınıfı tekrar okumak düşüncesi saçma mı?
https://www.youtube.com/embed/R7i3cE2lYvE Bende yaşıtlarım ile birlikte okumadım hep benden küçüklerle okudum demiştim yaşıtlarım' la okusay'dım...
Devlet işçi kadrosu olarak çalışıyorum ben bu işi yapmak istemediğim de ne yapıyoruz?
Ben mesela ömür boyu bu iş yapmak istemiyorum , başka işe geçmek istediğimde ne yapmalıyım.
Yarın "YKS" günü, hangi bölümü okumak istiyorsunuz?
Sınava girecekler helllo umarım herkes istediği bölümü kazanır. #Moldovyapapatya
İşten 4 te çıkıyorum kendimi geliştirmek istiyorum, ne yapabilirim?
Sadece hayatım iş ile geçsin istemiyorum 21 yaşındayım birşeyler yapmak, etmek istiyorum ne yapmalıyım tavsiyeleriniz varsa lütfen öneride bulunur...
İlk maaşınla ne yaptın ve ne yapmak isterdin?
Benden her şey bekliyorlar 😂 önce lokantaya götürüp yemek ısmarlıycam. #Moldovyapapatya
Staj yaptığım hastanede işe başladım nasıl bir mobbing uygulanır bana?
2 sene önce staj yaptığım hastanede kadrolu işe girdim. Neler bekliyor beni. #Moldovyapapatya
YKS hazırlık yaparken ne gibi uygulamalar kullanıyorsunuz?
Benim kullandığım bir çok uygulama var. Peki sen tercih ediyor musun? #Moldovyapapatya
İstanbul'da oturup kedi sahiplenmek isteyen var mı?
Çevrenize ya da sorabilirsiniz ınstagram da bir kız var aynı zamanda Youtube videoları çekiyor gamze Öztoprak 2 tane sarman kedi sahiplendiriyor...
Üniversite hayatı hiç güzel değil diyorlar, doğru mu?
Bazı insanlar böyle söylentiler de varıyor. #Moldovyapapatya
Ders yerine etkinliklere katılmak istemem yanlış mı?
Genç bir kızım konsere , bilmem neye gitmek istiyorum bu zamanlar bidaha gelmez düşüncesiyle? Tanıdıklarım benim gibi düşünmüyor onlar ders...
Balık almak istiyorum hangi cins almalıyım?
Fanus içinde balık bakmak istiyorum ne almalıyım? #Moldovyapapatya
Kedim benden ayrıldı beni unutur mu yanına gidince hatırlar mı?
Hayat malasef mükemmel gitmiyor benim gibi bir çoğunuzun kırgınlıkları vardır büyük ihtimalle yapacak bir şey yok gerçekten böyle olmasını hiç...
Kedi doğum yaptıktan 1 hafta sonra felan kızgınlığa girer mi?
Hello KS Can Doğum yapmış kedi ne zaman kızgınlığa girer? #Moldovyapapatya
Kedim beni doğum günümde terk etti, ne demeli buna?
Besle oysun gözünü ☹️ kedim bugün beni terk etti. Can ciğerdik birbirimizi çok seviyorduk ne oldu şimdi terk etti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer