Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
İnciKüpeliFreud
+1 yıl

OGM Pictures gecesine katılan en şık kadın ünlüyü seçiyoruz! Favoriniz hangi güzel 🤩?

Ben Afra Saraçoğlu ile Elçin Sangu'yu ben çok beğendim. En güzel onlar olmuştu bence. Moda & Stil

Gizli Üye
+1 yıl

Dolabım modası geçmiş kıyafet dolu nasıl yenilerim?

Eski kıyafetlerini Dolap uygulamasında satarak yenilerini alabilirsin bence. Moda & Stil

Gizli Üye
+1 yıl

Yılbaşında hangisini giyeyim sizce?

Yılbaşına en çok kırmızı renkler yakışır. Bu yüzden kırmızı olan elbise diyorum. Moda & Stil

İzmirliPrenses00
+1 yıl

Kahve gibi kahveye içmeye gitme kombini evde arkadaş toplantısı için nasıl?

Ev buluşması için biraz abartılı ama sen rahat ediyorsan sorun olmaz. Moda & Stil

Gizli Üye
+1 yıl

Arkadaşlarımla bulaşacağım. Hangisi daha iyi. Kararsız kaldım?

İlki daha rahat ve renkli bir kombin bence. İlkini seçmelisin. Moda & Stil

akıllanamadım
+1 yıl

Hafta sonu tercihin eşofman mı olur yoksa günlük kıyafetler mi?

Gideceğim yere bağlı. Hafta sonu bazen rahat olabileceğim yerlere gidiyorum, bazen de şık yerlere. Moda & Stil

nirhamm
+1 yıl

Kaç beden pantolon giyiyorsun?

Ben M beden pantolon giyiyorum. Moda & Stil

apro45
+1 yıl

Hangi mont daha güzel sizce?

İlk su geçirmez gibi duruyor, kumaşı daha iyi. Bence o olsun. Moda & Stil

Beyzaksl
+1 yıl

Bacağı kaslı olan kızın etek giymesi yakışır mı?

Çok hoş durmaz büyük ihtimalle ama kendine yakıştırıyorsa neden giymesin ki? Kimse karışamaz. Moda & Stil

akıllanamadım
+1 yıl

Kahverengi pantolonla deve tüyü rengi kazak mı giysem yoksa lacivert mi?

Kahve rengine bence lacivert gider. Deve tüyü rengi çok benzer kahve rengiye, tonlar uyuşmadığı için kötü durur bence. Moda & Stil

Gizli Üye
+1 yıl

Hangi cizme daha guzel? ?

İlki daha modern duruyor. İkincisinin akordiyon gibi olmasını sevmedim. Biraz demoda gibi. Moda & Stil

Kadjdaks
+1 yıl

Erkekler de dekolte verebilir mi, yoksa dekolte kadınlara özgü mü?

Son düğmeye kadar kapatlamaya gerek yok ancak göğse kadar açılan dekolteleri ben beğenmiyorum. En azından kendim kullanmıyorum. Açan açsın tabii, beni ilgilendirmez. :D Moda & Stil

TEMBELKEDİ1as
+1 yıl

Kol saati kullanıyor musunuz?

Evet kol saati kullanıyorum. Saati hala saatten takip eden biriyim, telefona bakmıyorum. Moda & Stil

Gizli Üye
+1 yıl

Erkekler neden destekli sütyenin sahtekarlık olduğunu söylüyorlar?

Hangi erkekler onlar? Ben öyle düşünmüyorum. Kadınlar beğeniyorlarsa giyerler. Erkekleri ilgilendirmez. Moda & Stil

akıllanamadım
+1 yıl

Şişme yelek sadece spor kombinler için mi kullanılır?

Bence öyle. Şık kombinlerle olmaz ama ben pek tercih etmiyorum. Şişme mont seviyorum ama şişme yelek hoşuma gitmiyor. Moda & Stil

44asi44
+1 yıl

Üzerinize çok yakışmayan ama soğuk havalarda sizi sıcak tutacağına emin olduğunuz bir kıyafeti giyer misiniz?

Kışın hepimiz bunu yapmışırdır. Mesela ben boyunluk hiç sevmem ama kışın kar yağınca mecbur giyiyoruz. Moda & Stil

PembeŞalvar
+1 yıl

Kızlar, tercihiniz balık model gelinlik mi, yoksa en kabarığından bir prenses model mi?

Ben kadınlara balık model gelinliği daha çok tercih yakıştırıyorum. Moda & Stil

akıllanamadım
+1 yıl

Kıyafetler mi yoksa saç kesimi mi daha insanı daha karizmatik gösterir?

İkisi de oldukça önemli ama saç kesimine daha önem veririm. Moda & Stil

nordun_gadasi
+1 yıl

Erkekte gözlük çekici mi?

Yakışana çekicilik katar ama gerkeste güzel duracak diye bir şey yok. Moda & Stil

birsuskuncicek
+1 yıl

Salaş giyinen erkekler çok karizmatik değil mi?

Dar gitmekten iyidir. Aşırı bol şeyler sevmesem de biraz salaş giyinmeyi seviyorum. Moda & Stil

2.317 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨