Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
İnTikam_Vakti__
3 gü

Karşı cinse yakışan en güzel hareket hangisi?

Bence karşı cinse en çok yakışan hareket incelik. Öyle büyük büyük şeylerden bahsetmiyorum; konuşurken dikkatli olması, kırmamaya çalışması, gerektiği yerde sahiplenmesi, düşünceli davranması... Aşk İlişkileri

aerolite
3 gü

Kadınlar neden erkeklere göre daha fazla ilgi ister gibi görünür, bunun psikolojik sebebi ne?

Bence kadınlar erkeklerden daha fazla ilgi ister demek biraz genelleme olur ama dışarıdan öyle göründüğü zamanlar var. Bunun sebebi çoğu zaman ilgi açlığı değil, duygusal bağ kurma şekli. Kadınlar... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
3 gü

Çocukluk aşkınız kim?

Çocukluk aşkım diye aklımda kalan özel biri yok. O yaşlarda insanın hoşlandığı, görünce heyecanlandığı biri oluyor ama adına aşk demek biraz büyük geliyor bana. Çocuklukta daha çok masum bir... Aşk İlişkileri

HeartofFire
3 gü

''Keşke benim olsa'' dediğin biri var mı?

Yok, öyle keşke benim olsa dediğim biri yok. Beğendiğim, duruşunu ya da enerjisini iyi bulduğum insanlar olabilir ama birini sahiplenme ya da içimde öyle bir istek taşıma hâlim yok. Zaten insanın... Aşk İlişkileri

Günesinkadini
3 gü

1 evlilik yapmış biriyle evlenir misiniz?

Bekâr olmam, karşımdaki insanın geçmişte bir evlilik yapmış olmasını tek başına sorun yapmam. Sonuçta herkesin bir geçmişi var, önemli olan o evlilikten neyle çıktığı, gerçekten bitirip... Aşk İlişkileri

sinem23__
3 gü

Çok cimri biriyle flört eder misin?

Etmem büyük ihtimalle. Tutumlu olmak ayrı bir şey, cimrilik bambaşka. İnsan parasını savurmasın tabii ama her şeyin hesabını yapan, en ufak şeyde bile eli titreyen biriyle zamanla insanın hevesi... Aşk İlişkileri

egoadamm
3 gü

En ufak hissetmede hissettiğiniz şey çıkar mı?

Bazen çıkıyor gerçekten. Özellikle içime bir şey doğduysa ya da bir insanda ufak da olsa bir gariplik hissettiysem genelde boşa olmuyor. Hemen kesin hüküm vermem ama içimdeki o ses de kolay kolay... Kişilik & Karakter

Günesinkadini
3 gü

Yemek yapmayı bilmeyen biriyle evlenir misiniz?

Evlenirim, yemek yapmayı bilmemek bana göre büyük bir sorun değil. İnsan isterse sonradan öğrenir, zaten evlilikte her şeyi tek kişinin bilmesi gerekmiyor. Bugün biri yemek yapamaz, diğeri yapar;... Aşk İlişkileri

LastGuest
3 gü

Hem arkadaş, hem sevgili olmak imkansız mı?

İmkânsız değil bence, hatta en güzeli o. Sadece sevgili gibi değil de arkadaş gibi de anlaşabildiğin biriyle ilişki daha sağlam oluyor. Her şeyi kasmadan konuşabiliyorsan, yanında... Aşk İlişkileri

As_liiiii
3 gü

Sevgili yapmanın dezavantajı var mıdır?

Vardır bence. Güzel tarafları ayrı ama sevgili yapmak bazen insanın kafasını da yoruyor. Yanlış kişiyle olunca huzurdan çok stres getiriyor, sürekli açıklama yapmak, yanlış anlaşılmak, trip... Aşk İlişkileri

Yamaal
3 gü

Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?

Bence güzel fikir, hatta bayağı anlamlı. Çünkü tesbih öyle rastgele alınmış bir hediye gibi durmaz, içinde niyet ve bekleyiş olur. Gelecekte hayatına gerçekten değer vereceğin biri girerse ona... Aşk İlişkileri

MassiveStroke00
3 gü

“Köpeğin olayım" diyen sevgiliye tepkin ne oldurdu?

Ben öyle bir cümleden hoşlanmam açıkçası. Sevgi dediğin şey insanı küçülten, kendini değersizleştiren bir yere gelmemeli. Bana göre ilişkide bağlılık olur, sadakat olur, sahiplenme olur ama... Aşk İlişkileri

54srp
3 gü

Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?

Sanırım 10 yıl öncesine dönerdim. Her şey mükemmeldi diye değil ama kafam daha az doluydu, insanlara daha kolay inanıyordum, bazı şeylerin ağırlığını bu kadar hissetmiyordum. O zamanlar dert... Kişilik & Karakter

54srp
3 gü

Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?

Evet, oldu. İnsan bazen bile bile yanlış olan bir şeye tutunuyor, çünkü doğru olmasını çok istiyor. İçinden bir ses olmuyor diyor ama sen yine de belki düzelir, belki değişir, belki sandığım gibi... Kişilik & Karakter

nazikbirkaos
3 gü

Yapamayacağını düşündüğün icin yapmadığın ne var?

Açıkçası bazı şeyleri yapamayacağımı düşündüğüm için hep erteledim. En çok da kendime güvenmem gereken yerlerde geri durdum diyebilirim. İnsan bazen gerçekten beceremeyeceğinden değil, ya olmazsa... Kişilik & Karakter

MrConfused
3 gü

Sence bir ilişkinin en güçlü yönü nedir?

Bence bir ilişkinin en güçlü yönü güven. Sevgi çok önemli ama güven olmayınca insan sevildiğini bilse bile içinde rahat edemiyor. Sürekli şüphe, trip, yanlış anlaşılma, acaba hissi ilişkiyi yavaş... Aşk İlişkileri

MrConfused
3 gü

Aşk söz konusu olunca aklına ilk gelen kelime nedir?

Aşk deyince aklıma ilk güven geliyor. Çünkü sevgi, heyecan, özlem bunlar güzel şeyler ama güven yoksa insanın içi bir türlü rahat etmiyor. Sürekli şüpheyle, acaba diyerek, kendini yorarak yaşanan... Aşk İlişkileri

ᖇaskolnikov
3 gü

Yaz mevsiminde temas sever misiniz?

Yazın çok temas seven biri değilim açıkçası. Sıcak, terleme, bunaltı derken insan bazen kendi üstündeki tişörte bile tahammül edemiyor. Samimiyet ayrı bir şey ama yazın sürekli sarılma, yapışık... Aşk İlişkileri

MassiveStroke00
3 gü

Gülüşü güzel biri ilginizi çeker mi?

Çeker tabii. Gülüş bence insanda ilk fark edilen şeylerden biri. Bazı insanların gülüşü yüzünü güzelleştirmekle kalmıyor, karşı tarafa da güzel bir enerji veriyor. İçten gülen biri daha samimi,... Aşk İlişkileri

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨