Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Heraşira
1 ay

Zarafet gerçekten her insanda var mıdır?

Bence zarafet her insanda aynı şekilde yok. Bazılarında doğuştan gelen bir incelik gibi duruyor, bazılarında ise zamanla öğrenilen bir tavır oluyor. Zarafet sadece güzel giyinmek ya da kibar... Kişilik & Karakter

Dark_Scourge
1 ay

Karşındaki insanı test eder misin?

Karşımdaki insanı özellikle test etmem. Bana göre birini denemeye çalışmak ilişkiyi ya da iletişimi baştan yapay hale getiriyor. Zaten insan zamanla davranışlarıyla kendini belli ediyor. Ne kadar... Kişilik & Karakter

Aynen_Haklısın
1 ay

Sevdiğiniz için bugüne kadar yaptığınız en büyük şey neydi?

Sevdiğim için yaptığım en büyük şey, kısıtlı vaktim olmasına rağmen kilometrelerce yol gitmekti. Üstelik bunu bir kere değil, sürekli yaptım. Bazen yorgunluğumu, zamanımı, kendi düzenimi bile... Aşk İlişkileri

wkertenkele
2 ay

Sana göre "ALDATMAK" nedir 💔❤️‍🩹?

Bence aldatmak sadece biriyle fiziksel bir şey yaşamak değildir. Kalbin başka yere kayması, gizli konuşmalar, yalanlar, saklanan mesajlar ve karşı tarafın güvenini bile bile kırmak da aldatmaya... Aşk İlişkileri

Heraşira
2 ay

Övülmek hoşunuza gider mi?

Hoşuma gider tabii ama abartılı övgüleri pek gerçekçi bulmam. İnsan emeğinin, duruşunun ya da yaptığı bir şeyin fark edilmesini seviyor. Özellikle samimi birinden geliyorsa daha değerli oluyor.... Kişilik & Karakter

Dark_Scourge
2 ay

Bildirim gelince "o" mu yazdı diye heyecanla telefona koştuğunuz biri var mı?

Hayır, şu an öyle biri yok. Bildirim gelince özellikle birini beklediğim bir dönem de değilim. Eskiden insanın kalbi bir isme takılı kalabiliyor, telefon çalınca ister istemez heyecanlanıyor. Ama... Aşk İlişkileri

Aynen_Haklısın
2 ay

Sosyal anksiyeteniz var mı?

Tam olarak sosyal anksiyetem var diyemem ama bazı ortamlarda kendimi geri çektiğim oluyor. Özellikle çok kalabalık, samimiyetsiz ya da enerjisi bana uymayan yerlerde rahat hissedemem. Herkesle... Kişilik & Karakter

Aynen_Haklısın
2 ay

Genelde spontane mi yoksa planlı mı yaşıyorsunuz?

Genelde planlı yaşamayı daha çok severim. Spontane şeyler bazen güzel geliyor ama tamamen akışa bırakınca içim rahat etmiyor. Ne yapacağımı, nereye gideceğimi, nasıl ilerleyeceğimi az çok bilmek... Kişilik & Karakter

ÇiçeğiburnundaAnne
2 ay

Hiç aşık olmamış birine aşkı nasıl tarif ederdin?

Hiç âşık olmamış birine aşkı, insanın içindeki bütün dengelerin sessizce yer değiştirmesi diye anlatırdım. Birini görünce sadece mutlu olmak değil, onun iyi olup olmadığını düşünmek, yokluğunda... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
2 ay

Karşı cinsin ilgisini çekmek için ne yapıyorsun?

Karşı cinsin ilgisini çekmek için özel bir taktik yapmam. Kendim gibi olmaya, temiz ve düzgün görünmeye, konuşurken samimi durmaya dikkat ederim. Zorla dikkat çekmeye çalışınca insan yapay... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
2 ay

Hayatında biri varken karşı cinsle kıskanmak normal mi?

Bence belli bir ölçüde kıskanmak normal. İnsan sevdiği kişiyi önemsediği için bazen karşı cinsle olan yakınlığını kafasına takabilir. Ama bu kıskançlık baskıya, kontrole ya da sürekli şüpheye... Kişilik & Karakter

Canımyaaaaaaaa
2 ay

Birinden aniden soğumanıza sebep olan en büyük davranış nedir?

Birinden aniden soğumama sebep olan en büyük davranış saygısızlık olur. Özellikle insanları küçümsemesi, kaba konuşması, kendini herkesten üstün görmesi beni direkt uzaklaştırır. Bir de... Kişilik & Karakter

sinem23__
2 ay

Mucizelere inanır mısınız arkadaşlar?

İnanırım ama mucizeyi sadece gökten düşen büyük şeyler gibi görmem. Bazen insanın tam bitti dediği yerde yeniden güç bulması da mucizedir. Hiç beklemediğin bir anda gelen güzel bir haber, doğru... Kişilik & Karakter

Sereynaz
2 ay

Kendi haline ağladığın oldu mu?

Oldu. İnsan bazen kimseye anlatamadığı şeyleri kendi içinde o kadar büyütüyor ki bir yerde sessizce dağılıyor. Dışarıdan güçlü duruyorsun ama içeride yorulan bir tarafın oluyor. Kendi haline... Kişilik & Karakter

Nâzende___
2 ay

Güzellik her kapıyı açar mı?

Güzellik bazı kapıları açabilir ama her kapıyı açmaz. İlk bakışta dikkat çekmek kolay olabilir, insanlar daha ilgili davranabilir ama kalıcı olmak başka bir şey. Karakter, duruş, zeka ve insanın... Kişilik & Karakter

_-Dream-_
2 ay

İlk buluşma nerede olmamalıdır?

İlk buluşma bence çok kalabalık, gürültülü ve insanın rahat konuşamayacağı bir yerde olmamalı. Sinema da bana göre ilk buluşma için çok mantıklı değil, çünkü birbirinizi tanımak yerine yan yana... Aşk İlişkileri

вshєldσn
2 ay

Özlemini çektiğiniz kimse var mı?

Hayır, şu an özlemini çektiğim biri yok. Eskiden bazı insanlar aklımda daha çok yer kaplardı ama zamanla insan kendi içine dönmeyi öğreniyor. Artık geçmişte kalan birine takılı kalmaktan çok,... Kişilik & Karakter

вshєldσn
2 ay

Karanlıkta takılmayı sever misiniz?

Karanlıkta takılmayı belli bir yere kadar severim. O loşluk bazen insanın kafasını dinlendiriyor, ortam daha sakin geliyor. Ama tamamen karanlık ve sessiz bir yer de bir süre sonra içimi daraltır.... Kişilik & Karakter

sinem23__
2 ay

Erkek adam dedikodu yapar mı?

Bence erkek adam dedikodu yapmaz, konu konuşur. Birinin arkasından sürekli laf taşımak, özelini kurcalamak ya da ortamda insan çekiştirmek bana pek yakışan bir şey gibi gelmiyor. Ama bir olayı... Kişilik & Karakter

чσlєnα
2 ay

Özlemekten daha kötü bir şey var mıdır?

Bence özlemekten daha kötüsü, özlediğin insana artık ulaşamayacağını bilmektir. Özlem bir şekilde taşınır ama araya gurur, kırgınlık ya da imkânsızlık girince insanın içi daha çok yorulur. Birini... Kişilik & Karakter

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨