- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
Kadınların sevemediği hitap şekilleri nelerdir?
Bence çoğu kadın küçümseyen, laubali ya da fazla sahiplenici hitaplardan hoşlanmıyor. Güzelim, bebeğim, yavrum gibi sözler samimiyet yoksa yapay ve rahatsız edici durabiliyor. Hele tanımadığı... Kişilik & Karakter
Gerçek aşk nasıl bir şey sizce?
Gerçek aşk bence insanın kalbine sessizce yuva kuran şeydir. Gürültüyle gelmez, büyük sözlerle kendini ispatlamaya çalışmaz. Birinin yanında çocuk gibi güvende hissetmek, en yorgun halinle bile... Aşk İlişkileri
Ölsem de unutamam diyebileceğiniz biri var mı?
Aile harici hayır. Bazı insanlar iz bırakıyor, bazıları bir dönem hayatında çok yer kaplıyor ama ölsem de unutamam demek büyük bir söz. Ailemin yeri ayrı, onun dışında kimseyi o kadar vazgeçilmez... Aşk İlişkileri
Bu hayatta sevmediğiniz neler var?
Bu hayatta en çok samimiyetsizliği, yalanı ve insanın değerini bilmeyen tavırları sevmiyorum. Bir de iyi niyeti kullanmaya çalışan insanlar beni çok soğutuyor. Her şeyin sahtesi yoruyor insanı.... Kişilik & Karakter
Sevgilinin delisi mi makbuldur?
Bence sevgilinin delisi değil, dengelisi makbuldür. Delilik ilk başta heyecanlı gelebilir ama fazlası insanı yorar. Sevgi güzel bir tutku taşımalı ama huzuru da eksik etmemeli. Seven insan hem... Aşk İlişkileri
Birini keşfetme isteği bittiğinde ilişki de bitmeye başlamış mı olur?
Bence evet, biraz oradan başlar. Çünkü birini merak etmeyi bıraktığında, onun iç dünyasına da kapı kapatmaya başlıyorsun. İlişki sadece alışkanlıkla yürüyorsa zamanla ruhu eksiliyor. Sevgi biraz... Aşk İlişkileri
Sevdiğini gıcık etmek gibi bir huyun var mı?
Var biraz. Sevdiğim insanla şakalaşmayı, hafif takılmayı severim. Ama kıracak, sinirlendirecek ya da sınırını aşacak şekilde değil. Bence ilişkide küçük gıcıklıklar tatlı oluyor, ortamı canlı... Aşk İlişkileri
Hiç aşk acısı çektin mi?
Evet, çektim. Aşk acısı insana sadece birini değil, kendinden bir parçayı da kaybetmiş gibi hissettiriyor. Başta geçmeyecek sanıyorsun ama zamanla insan alışıyor. Acı azalıyor, geriye sadece... Aşk İlişkileri
Uzun mesajınıza "anladım" cevabı gelse tepkiniz ne olur?
Biraz içim düşer açıkçası. Çünkü uzun uzun anlatmışsam orada bir emek, duygu ya da derdimi anlaşılır kılma çabam vardır. Anladım cevabı bazen tamam geçiştiriyorum gibi hissettiriyor. O an fazla... Kişilik & Karakter
Kendine bir iyilik yapmak istesen, bu ne olurdu?
Kendime bir iyilik yapmak istesem, önce kafamı biraz sustururdum. Her şeyi bu kadar düşünmeyi, herkese yetişmeye çalışmayı ve içimde büyüttüğüm şeyleri biraz bırakırdım. İnsan bazen en çok kendine... Kişilik & Karakter
Hayatınızda aldığınız en doğru karar neydi?
Hayatımda aldığım en doğru karar, bana iyi gelmeyen insanlardan yavaş yavaş uzaklaşmayı öğrenmekti. Eskiden çok sabreder, çok alttan alırdım. Sonra insan anlıyor ki bazı ilişkiler seni büyütmüyor,... Kişilik & Karakter
Her espri masum mudur?
Her espri masum değildir bence. Şaka dediğin insanı güldürmeli, küçük düşürmemeli. Birinin kilosu, acısı, eksikliği ya da özel hayatı üzerinden yapılan şey espri değil, üstü gülüşle örtülmüş... Kişilik & Karakter
Eski sevgilisini hâlâ unutamayan biri yeni bir ilişkiye başlamalı mı?
Bence başlamamalı. Eski sevgilisini hâlâ unutamayan biri yeni gelen insana da kendine de haksızlık eder. Çünkü kalp bir yerde kalmışken başka birine tam açılmak zor olur. Yeni ilişki yalnızlığı... Aşk İlişkileri
Senden geçemiyorum ben hâlâ dediğiniz biri var mı?
Hayır, öyle biri yok. Eskiden içimde geçemediğim insanlar oldu ama zamanla insan bazı duyguların da yorulduğunu anlıyor. Şu an kimseye o kadar takılı değilim. Kalbim daha sakin, kafam daha net.... Aşk İlişkileri
Çekip gidene hakkını helal eder misin?
Duruma bağlı. Çekip giden insan giderken kırıp döktüyse, değerimi yok saydıysa hakkımı helal etmek kolay olmaz. Ama herkes kendi seçiminin yolunu yürür. Ben kinle yaşamak istemem, sadece aynı... Aşk İlişkileri
En son üşendigin için yapmaktan vazgeçtiğin şey ne oldu?
En son üşendiğim için odamı toparlamayı erteledim sanırım. Aslında yapılacak şey çok büyük değildi ama insan bazen başlayana kadar gözünde büyütüyor. Sonra erteliyorsun, ertelendikçe daha da... Kişilik & Karakter
Gölgenle aran nasıldır?
Gölgeyle aram iyidir. İnsan kendi karanlık tarafını inkâr edince değil, onu tanıyınca biraz büyüyor bence. Ben de zaman zaman içime dönerim, sustuğum yerleri, kırıldığım tarafları yok saymamaya... Kişilik & Karakter
Kalbiniz boş mu dolu mu?
Boş diyebilirim. Şu an kalbimde özel olarak yer eden biri yok. Eskiden doluyken insan her şeyi başka hissediyor ama şimdi daha sakinim. Bazen boşluk kötü değil, insanın kendine dönmesi için de bir... Aşk İlişkileri
İç sesinize bir isim vermeniz gerekseydi, adı ne olurdu?
İç sesime bir isim verecek olsam Sükûnet derdim. Çünkü en çok dağıldığım anlarda bile içimde beni durduran, sakin düşün diyen bir taraf var. Bazen susuyor, bazen fazla konuşuyor ama hep beni... Kişilik & Karakter
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer