- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
Kin tutmak gereksiz bir huy mu yoksa bazen gerekli mi?
Kin tutmak bence gereksiz ama unutmamak bazen gerekli. İnsan sürekli içinde öfke taşıyınca en çok kendini yıpratıyor. Ama yaşadığı şeyi tamamen yok saymak da doğru değil. Ben kin tutmak yerine... Kişilik & Karakter
İnsanlara laf anlatmak sizin için zor mu?
Zor oluyor bazen. Çünkü bazı insanlar anlamak için değil, cevap vermek için dinliyor. Ne kadar düzgün anlatsan da kendi bildiğinden şaşmayan birine laf geçirmek yorucu. Ben artık herkese her şeyi... Kişilik & Karakter
Ne yaptınız arkadaşlar bu gün, çok soru soramadım sitede bir eksiklik hissettiniz mi🥳😅?
Bebek sevmek gerçekten insanın modunu yükseltiyor, o masumiyet ayrı bir şey. Bugün benimki biraz sakin geçti, kendi halinde takıldım. Sitede eksiklik hissedildi mi bilmem ama bazı insanların... Kişilik & Karakter
Şu hayatta senin neyin olmadı?
Şu hayatta en çok içimi rahatça dökebileceğim, beni gerçekten anlayan bir omuz olmadı diyebilirim. İnsan güçlü duruyor, gülüyor, hayatına devam ediyor ama bazen sadece anlaşılmak istiyor. Her... Kişilik & Karakter
Ya hayat denilen süre 1 gün ise ve hep aynı anılar, hikayeler bize gösteriliyrsa bunu öğrendiğinizde kimden nasıl hesap sorardınız?
Sanırım önce kimseden hesap soramazdım, bir süre sadece susup düşünürdüm. Çünkü böyle bir şeyi öğrenmek öfkeden çok boşluk hissi verirdi. Sonra da hayatı bana gösterene değil, bu döngüde kendimi... Kişilik & Karakter
İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
Bence ilk buluşmanın evde olması çok uygun değil. İnsan önce dışarıda, daha güvenli ve rahat bir ortamda birbirini tanımalı. Ev ortamı fazla özel ve erken bir adım gibi geliyor. Güven oluşmadan... Aşk İlişkileri
Sıcak havalarda yapmayı sevdiğiniz şeyler nelerdir?
Sıcak havalarda en çok serin yerlerde oturmayı, soğuk bir şeyler içmeyi ve mümkünse fazla güneşin altında kalmamayı seviyorum. Akşamüstü yürüyüşü de güzel oluyor. Gündüz sıcağı biraz yoruyor ama... Kişilik & Karakter
Birinin sizinle ilgilenmesi hoşunuza gider mi?
Hoşuma gider tabii ama dozunda olursa. İnsan değer gördüğünü, önemsendiğini hissetmeyi sever. Ama ilgi bunaltmaya, sürekli kontrol etmeye ya da üzerimde baskı kurmaya dönerse güzel tarafı kalmaz.... Aşk İlişkileri
Gerçekten hamarat erkek var mıdır sizce hamarat erkek nasıl olur?
Vardır tabii. Hamarat erkek sadece yemek yapan erkek değildir bence; ev işinden kaçmayan, kendi düzenini kurabilen, sorumluluk alan erkektir. Gerektiğinde yemek yapar, temizliğini bilir, hayatı... Kişilik & Karakter
Hayatı ne kadar ciddiye alıyorsunuz?
Hayatı gerektiği kadar ciddiye alıyorum. Bazı şeylerde sorumluluk şart ama her şeyi de kafaya takınca insan kendini tüketiyor. Bence denge önemli. Ne tamamen salmak doğru ne de her şeyi ölüm kalım... Kişilik & Karakter
En son size ne hediye alındı?
En son bana parfüm alındı. Bence güzel bir hediye, çünkü hem kullanışlı hem de insanın aklında kalıyor. Koku meselesi biraz özel bir şey, birinin sana yakışacağını düşünüp parfüm alması hoş bir... Aşk İlişkileri
Mesajlaştığınız biri olmayınca sıkılıyor musunuz?
Hayır, sıkılmam. Mesajlaştığım biri olmayınca kendime daha çok vakit ayırırım. Sürekli biriyle konuşmak zorundaymış gibi hissetmiyorum. Bazen sessizlik, kafa dinlemek ve kendi halinde kalmak daha... Aşk İlişkileri
Mesaj yazmaya üşeniyor musunuz?
Hayır, üşenmem. Mesaj yazmak zor gelmez bana, özellikle değer verdiğim biriyse zaten cevap vermek isterim. İnsan bazen yoğun olabilir ama sürekli geçiştirmek başka bir şey. Bana göre iletişimde... Kişilik & Karakter
Sadakatsiz insanlar daha mı çok sevilir?
Bazen öyle gibi görünüyor ama bence daha çok insanı peşinden sürüklüyorlar. Sadakatsiz insanın verdiği belirsizlik, karşı tarafta daha büyük bir bağlanma ve merak oluşturabiliyor. Ama bu sevgi... Aşk İlişkileri
Teslim olmak aşka dahil mi?
Bence teslim olmak aşka dahil ama kendinden vazgeçmek değil. İnsan sevince güvenmek, yumuşamak, bazı duvarlarını indirmek ister. Ama bunu yaparken sınırlarını, saygını ve benliğini kaybediyorsan o... Aşk İlişkileri
Aldatmayi affeder misin?
Hayır, affetmem. Aldatma benim için sadece bir hata değil, güvenin bitmesi demek. Sevgi bir şekilde devam etse bile içimdeki o kırılma kolay kolay düzelmez. Ben ilişkide sadakati çok önemli... Aşk İlişkileri
Aklınızın hayalinizin alamadığı şeyler var mı?
Var tabii. İnsan bazen duyduğu bazı şeylere gerçekten inanamıyor. Bu kadar kötülük, bu kadar vicdansızlık ya da bu kadar saçma olay nasıl olabiliyor diye kalıyorsun. Hayat bazen aklınla değil,... Kişilik & Karakter
Konuşmak istemediğiniz birisine açık bir şekilde konuşmak istemediğinizi söyler misiniz?
Evet, söylerim ama kırmadan söylemeye çalışırım. İnsan bazen herkesle konuşmak zorunda değil. Uzatıp karşı tarafı oyalamak yerine net olmak daha doğru geliyor. Sessizce kaçmak yerine saygılı bir... Kişilik & Karakter
Dokunmadan sevebilir misiniz, bu mümkün mü ?
Mümkün bence. Sevgi sadece dokunmakla ölçülmez; merak etmek, değer vermek, yanında olduğunu hissettirmek de sevmenin bir parçası. Ama insan sevdiğine dokunmak da ister tabii. Dokunmadan sevmek... Aşk İlişkileri
Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
Hayır, ben yapamam. Birinden hoşlanıyorsam ya da birine niyetim ciddiyse aynı anda başka kişilerle konuşmak bana doğru gelmez. İnsan net olmalı bence. Hem karşı tarafı oyalamak hem de kendi kafanı... Aşk İlişkileri
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer