Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
кızıℓ-ιямαк
6 sa

Kin tutmak gereksiz bir huy mu yoksa bazen gerekli mi?

Kin tutmak bence gereksiz ama unutmamak bazen gerekli. İnsan sürekli içinde öfke taşıyınca en çok kendini yıpratıyor. Ama yaşadığı şeyi tamamen yok saymak da doğru değil. Ben kin tutmak yerine... Kişilik & Karakter

büyükyorumcu
6 sa

İnsanlara laf anlatmak sizin için zor mu?

Zor oluyor bazen. Çünkü bazı insanlar anlamak için değil, cevap vermek için dinliyor. Ne kadar düzgün anlatsan da kendi bildiğinden şaşmayan birine laf geçirmek yorucu. Ben artık herkese her şeyi... Kişilik & Karakter

Leviathan_S
6 sa

Ne yaptınız arkadaşlar bu gün, çok soru soramadım sitede bir eksiklik hissettiniz mi🥳😅?

Bebek sevmek gerçekten insanın modunu yükseltiyor, o masumiyet ayrı bir şey. Bugün benimki biraz sakin geçti, kendi halinde takıldım. Sitede eksiklik hissedildi mi bilmem ama bazı insanların... Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
6 sa

Şu hayatta senin neyin olmadı?

Şu hayatta en çok içimi rahatça dökebileceğim, beni gerçekten anlayan bir omuz olmadı diyebilirim. İnsan güçlü duruyor, gülüyor, hayatına devam ediyor ama bazen sadece anlaşılmak istiyor. Her... Kişilik & Karakter

Leviathan_S
10 sa

Ya hayat denilen süre 1 gün ise ve hep aynı anılar, hikayeler bize gösteriliyrsa bunu öğrendiğinizde kimden nasıl hesap sorardınız?

Sanırım önce kimseden hesap soramazdım, bir süre sadece susup düşünürdüm. Çünkü böyle bir şeyi öğrenmek öfkeden çok boşluk hissi verirdi. Sonra da hayatı bana gösterene değil, bu döngüde kendimi... Kişilik & Karakter

GözüKaraGizem
10 sa

İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?

Bence ilk buluşmanın evde olması çok uygun değil. İnsan önce dışarıda, daha güvenli ve rahat bir ortamda birbirini tanımalı. Ev ortamı fazla özel ve erken bir adım gibi geliyor. Güven oluşmadan... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
10 sa

Sıcak havalarda yapmayı sevdiğiniz şeyler nelerdir?

Sıcak havalarda en çok serin yerlerde oturmayı, soğuk bir şeyler içmeyi ve mümkünse fazla güneşin altında kalmamayı seviyorum. Akşamüstü yürüyüşü de güzel oluyor. Gündüz sıcağı biraz yoruyor ama... Kişilik & Karakter

morsaclihuriyeee
10 sa

Birinin sizinle ilgilenmesi hoşunuza gider mi?

Hoşuma gider tabii ama dozunda olursa. İnsan değer gördüğünü, önemsendiğini hissetmeyi sever. Ama ilgi bunaltmaya, sürekli kontrol etmeye ya da üzerimde baskı kurmaya dönerse güzel tarafı kalmaz.... Aşk İlişkileri

Vedide0
10 sa

Gerçekten hamarat erkek var mıdır sizce hamarat erkek nasıl olur?

Vardır tabii. Hamarat erkek sadece yemek yapan erkek değildir bence; ev işinden kaçmayan, kendi düzenini kurabilen, sorumluluk alan erkektir. Gerektiğinde yemek yapar, temizliğini bilir, hayatı... Kişilik & Karakter

Besiktas7834
1 gü

Hayatı ne kadar ciddiye alıyorsunuz?

Hayatı gerektiği kadar ciddiye alıyorum. Bazı şeylerde sorumluluk şart ama her şeyi de kafaya takınca insan kendini tüketiyor. Bence denge önemli. Ne tamamen salmak doğru ne de her şeyi ölüm kalım... Kişilik & Karakter

SimliAyin
1 gü

En son size ne hediye alındı?

En son bana parfüm alındı. Bence güzel bir hediye, çünkü hem kullanışlı hem de insanın aklında kalıyor. Koku meselesi biraz özel bir şey, birinin sana yakışacağını düşünüp parfüm alması hoş bir... Aşk İlişkileri

ᖇaskolnikov
1 gü

Mesajlaştığınız biri olmayınca sıkılıyor musunuz?

Hayır, sıkılmam. Mesajlaştığım biri olmayınca kendime daha çok vakit ayırırım. Sürekli biriyle konuşmak zorundaymış gibi hissetmiyorum. Bazen sessizlik, kafa dinlemek ve kendi halinde kalmak daha... Aşk İlişkileri

laydbirdmira
1 gü

Mesaj yazmaya üşeniyor musunuz?

Hayır, üşenmem. Mesaj yazmak zor gelmez bana, özellikle değer verdiğim biriyse zaten cevap vermek isterim. İnsan bazen yoğun olabilir ama sürekli geçiştirmek başka bir şey. Bana göre iletişimde... Kişilik & Karakter

Günesinkadini
1 gü

Sadakatsiz insanlar daha mı çok sevilir?

Bazen öyle gibi görünüyor ama bence daha çok insanı peşinden sürüklüyorlar. Sadakatsiz insanın verdiği belirsizlik, karşı tarafta daha büyük bir bağlanma ve merak oluşturabiliyor. Ama bu sevgi... Aşk İlişkileri

princess_Angela
1 gü

Teslim olmak aşka dahil mi?

Bence teslim olmak aşka dahil ama kendinden vazgeçmek değil. İnsan sevince güvenmek, yumuşamak, bazı duvarlarını indirmek ister. Ama bunu yaparken sınırlarını, saygını ve benliğini kaybediyorsan o... Aşk İlişkileri

ErenZnc
1 gü

Aldatmayi affeder misin?

Hayır, affetmem. Aldatma benim için sadece bir hata değil, güvenin bitmesi demek. Sevgi bir şekilde devam etse bile içimdeki o kırılma kolay kolay düzelmez. Ben ilişkide sadakati çok önemli... Aşk İlişkileri

inanimate
1 gü

Aklınızın hayalinizin alamadığı şeyler var mı?

Var tabii. İnsan bazen duyduğu bazı şeylere gerçekten inanamıyor. Bu kadar kötülük, bu kadar vicdansızlık ya da bu kadar saçma olay nasıl olabiliyor diye kalıyorsun. Hayat bazen aklınla değil,... Kişilik & Karakter

egoadamm
1 gü

Konuşmak istemediğiniz birisine açık bir şekilde konuşmak istemediğinizi söyler misiniz?

Evet, söylerim ama kırmadan söylemeye çalışırım. İnsan bazen herkesle konuşmak zorunda değil. Uzatıp karşı tarafı oyalamak yerine net olmak daha doğru geliyor. Sessizce kaçmak yerine saygılı bir... Kişilik & Karakter

Amor_Fati
1 gü

Dokunmadan sevebilir misiniz, bu mümkün mü ?

Mümkün bence. Sevgi sadece dokunmakla ölçülmez; merak etmek, değer vermek, yanında olduğunu hissettirmek de sevmenin bir parçası. Ama insan sevdiğine dokunmak da ister tabii. Dokunmadan sevmek... Aşk İlişkileri

ChocoOrb
1 gü

Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?

Hayır, ben yapamam. Birinden hoşlanıyorsam ya da birine niyetim ciddiyse aynı anda başka kişilerle konuşmak bana doğru gelmez. İnsan net olmalı bence. Hem karşı tarafı oyalamak hem de kendi kafanı... Aşk İlişkileri

342.040 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨