Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Eğitim & Kariyer

Kuaförde çalışan biri için?

Kuaförde çalışmak için iş görüşmesine gittim haftalık 4 bin dedi yapcağımız işe göre yükselcekmiş iyi mi sizce
0|0
Cevapla 1 7

İktisat vs tarım ekonosi?

Tarım ekonomisi mezunu nerelerde istihdam sağlar Ziraat mühendisliği unvanı da alındıgı için diploması da veriliyor mu
0|0
Cevapla 0 1

24 yaş tıp okumak için çok geç mi?

Mübaşirdim hayalim olan tıp için çalıştım ve tıp sıralamasına yakın bir sıralama elde ettiğimi düşünüyorum. Ama bu işin zorluklari ihtisas alanı derken rahat 10-11 yılı gözden çıkaracağım sizce mantıklı mı 24 yaşında biri...
0|0
Cevapla 1 1
0|0
Cevapla 3 1

Halıcıda işe başlicam adam çok ince iş dedi ne yapmalıyım hiçbir şey bilmiyorum?

Ekmek parası napalm keyfi değil daha önce bu işi yapan var mı
0|0
Cevapla 1 1

Sizce ben kendi kendime mi hoslantim?

Selam ben yks hazırlanmak için kendime bit koçluk bir firmasından koç ile anlaştım 8 aydır birlikte koçluk hizmeti alıyorum aynı yastayız tıp okuyor İzmirde böyle aradaki bir konuşurken uyudun mu bakim?, ahaha çok...
0|0
Cevapla 4 3

Sınıf Arkadaşım beni tehdit ediyor çok tehlikeli birisi sorun ben miyim?

Sınıf arkadaşım beni tehdit ediyor ondan ve onun femboy kisiliginden korkuyorum acil birisi yardim etsin kendisi cok tehlikeli birisi ve Makimaaa ya yönelimi var
0|0
Cevapla 2 4

Sosyoloji yüksek lisans yapıyom tez, yaziyom millet umudumu kırıyor akademisyen olamasin diye?

3.65 ile bitirdim okulu bu bölümü okudum millet beni hor gördü yüksek lisans yapıyom boşuna yapıyon diyorlar
0|0
Cevapla 3 0

Atıldığım iş yeri beni övüyor?

2 ay önce işten attılar performanstan dayalı. beni çağırdılar bugün , iş görüşmesi yapmadan beni övmeye başladı iş aramama sevindi , insan kaynakları beni beğenmiş flan anlattı bir şeyler. Tekrardan alıcaklar galiba bir...
0|0
Cevapla 2 4

Arkadaşlar ben 2 yıllık üniversite bitirdim ama herkes bana senden bir şey olmaz gözüyle bakıyor?

Arkadaşlar ben 2 yıllık üniversite bitirdim ama herkes bana senden bir şey olmaz gözüyle bakıyor?
0|0
Cevapla 4 2

Eminevim'de çalışmak beni dışarıya kötü gösterir mi?

Bu tarz işlemlere insanlar fazla güvenmez. İki görüşme yaptık hep olumlu geçti. En son şube müdürü ile görüştüm. Beni çok beğendiğiniz söyledi ve son aşama bölge müdürü ile online görüşme için tarih verdi. Taban maaş...
0|0
Cevapla 1 0

Bordo ve özlük işlerinde çalışmak nasıl?

Bi iş teklifi aldım bordo ve Özlük işleri personeli. Fakat bu alanda herhangi bir tecrübem yok sizce nasıl çevrenizde çalışan ya da bu alanda bilgi sahibi olan varsa fikrini paylaşabilirse sevinirim
0|0
Cevapla 2 0

Kocam geleceğe yönelik meslek edinmelisin diyor ve yeniden üniversite okumamı istiyor. Öğretmenlik bırakılıp hemşirelik okunur mu?

Öğretmenliği bırakıp hemşirelik için tekrardan üniversiteye gitmemi istiyor. Sizce kocamın düşüncesi mantıklı mı?
0|0
Cevapla 1 4
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨