Sorular: Eğitim & Kariyer
Patronunuzla müdürünüzle sorun yaşadınızmı hiç?
Patronunuzla müdürünüzle sorun yaşadınız mı tartıştınız mı başıma geldi bugün çıkışımı verdi sizin de başınıza geldi mi
Üniversite sınavını kazanamadım evdeyim abimle tartışıyorum hep beddua ediyor anneme hep yardım ediyorum bıktım artık?
İşsiz olmak çok zor psikolojik olarak yıprandım depresyondayım mesleğim yok akrabalar küçümsüyor babam abilerim de bana kötü davranıyor kötü aşağılayıcı sözler söylüyorlar
Gelecek kaygısından bıktım?
Atanabilmek için KPSS çalışıyorum. Sürekli kaygılıyım. Atanamazsam napacağım diye. Son 3 senedir KPSS ile geçiyor günlerim. Aileme artık KPSS çalışmak istemiyorum bıktım da diyemiyorum. Böyle söylesem annem fabrikaya git...
Arkadaşlar 8-6 6 gün özel sektörde calisiyorum sizce aksamları ve izin günümde napmalıyım?
Kamu için ders çalışmak daha mantıklı geliyor, devlete geçince yorgun olmayacağım daha çok sosyalleşebilirim Şu an yoruluyorum, dinlenip anca ders çalışırım diye düşünüyorum
Sanayici erkekten eş olur mu, sanayide çalışan erkekle evlilik mantıklı mı?
Kadın ortamı olmayan bir iş olduğu için olumlu baktım kendim öğretmenim ve öğretmen talibim çok ama okullardaki bekar evli fark etmeksizin öğretmenlerin az çok ne olduğunu biliyorum birbirlerine karşı aşırı flörtözler...
Gelişmiş ülkelere giden Türkler gerçekten hangi işlerde çalışabiliyor, neden çoğu hizmet sektörüne sıkışıp kalıyor?
Gelişmiş ülkelere yabancılar gidince klas seçme işlerde çalışamazlar. hizmet sektörlerinde çalışabilirler. Çoğu uni diploması Kabul edilmez o ülkenin okullarından Denklik okullarına gidilmesi gerekir. genelde 3 yıldır.....
Rahatsız etmeden ne yazılabilir ve ne zaman yazılmalı?
Ders amacıyla tanışılan ve numaralaşılıp ders konuşulan bir kıza onu rahatsız etmeyecek şekilde neler yazılabilir hangi konular açılabilir ve ne sıklıkla yazılabilir?( Örneğin haftada bir üç günde bir gibi)
Kpss çalışıyorum ve tüm sosyal hayatımı kaybettim normal mi?
Hiç arkadaşım kalmadı hepsinden uzak durdum sınava çalışacağım diye. Şimdi de çok yalnızım kimseyle konuşmuyorum tüm sosyal hayatım bitti birden boşluğa düştüm kötü hissediyorum. Normal mi? İyi mi yaptım
Öğretmenlik okudum ama hademe olarak çalışıyorum. Bu utanılacak bisey mi?
Bilişim teknolojileri okudum 86 puan alan arkadaşım bile atanamadı. Ben de ümidi kestim Polonya’ya gittim. Burada kuzenim özel bir kurs merkezinde hademe ben de yanına geldim. Maaşı çok iyi bir de kurs merkezi kurumsal...
İşyerinde hemcinsim bir iş arkadaşım ile aramız gergin. Bugün mesaide ciddi kavga ettik beni çıkışa çağırdı ama ben gitmedim?
Arka kapıdan çıkıp eve geldim yarın korkuyorum başıma bela olur mu diye bir de şimdi beni korktu sanıp daha çok üstüme gelir mi diye korkuyorum rezil oldum ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer