Anketler: Diğer
Koltuk altı kılını almayan erkekler hakkındaki düşünceleriniz?
Bence erkekler de almalı ya. Hem kokuyor hem iğrenç görünüyor. Zaten nasıl rahat ediyolar anlamiyorum. Siz ne düşünüyosunuz? Sadece erkekler için bir anket yapmak istiyorum.
Dad bod duydunuz mu?
sonunda biz kadınların sevdiği ideal erkek vücudunu tanımlayan bir terim mi diyeyim kelime mi diyeyim ne diyeyim.. sonunda tanımlandı.. kadınların gerçekten de sevdiği ideal vücut bu :) dad bod nedir? :) g üven veren...
Hangi dine inanmaliyim?
Kendimi oldum olasi musluman gibi hissetmiyorum ama hristiyanlikta sacma geliyor biraz , kendimi huzur dini budizm'e yakin hissediyorum yine de kararsizim hangi dine inanmaliyim?
Adana mı urfa mı?
Dürüm Dürüm Dürüm Hehehehehe :) :) urfa bence https://www.youtube.com/embed/QmlqL_wyZmc
Bu iki araçtan hangisini almalıyım sizce, çok kararsızım?
Arkadaşlar başka bir araç önermeyin. Ayrıca ''şu kadar daha ekle, bunu al'' falan da demezseniz sevinirim. İkisi de çok sevdiğim ve bütçeme uygun araçlar. Teknik veriler önemli değil. Sizce hangisi daha iyi görünüm...
Dün yarın olsaydı bugün pazar olurdu diyen kişi aslında hangi gündedir?
Saksılar çalışsın. Bakalım kim doğru yanıt verecek. İlk doğru e. i. g...
Aziz Nesin'in bir sözü var. Türk halkının yüzde 80'i aptaldır demiştir zamanında rahmetli. Ayrıca güzel kızlar salaktır deniliyor. Doğru mu?
Ve bir de sarışın kızların aptal olduğu söyleniyor. Aziz Nesin'in Türk yorumunu ve Aziz Nesin'in izah etmediği diğer 2 yorumunda açıklamasını merak ediyorum. Doğru mu bu denilenler?
Burdur , Düzce , Balıkesir?
Bu yerlerde yaşayan var mı bundan sonra bu 3 yerden birinde olacağım kısaca bilgi verirseniz şehirler hakkında sevinirim
Balık etli kadın mı zayıf kadın mı? (resimli ) ?
hangisi iyi sizce.. ben ikinci resimdeki gibiyim zayıfım kilo almak istiyom ama olmuyoo :( saçma sapan yorumlarınızı kendinize saklayın
Ders calismak icin orucu bozmak cok mu gunahtir sizce?
Ders calismak icun orucu bozmak cok mu gunahtir sizce? Odaklanamiyorum derse cok yakinda sinavim var napicam?
Spotify kullanan var mı ve nasıl buluyorsunuz?
Ben iki aydır para versiyonunu kullanıyorum gerçek müzik arşivi fena değil geniş gibi baya ben telefonuma indirmeden internet üzerinden dinlemeyi seviyorum o yüzden kullanıyorum hem bilgisayarda hem mobilden dinleme...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 










