Anketler
Eski iş arkadaşımla kafede buluşucam sizce gitmeli miyim?
Yani bir kız bir erkek buluşunca yanlış anlaşılabiliyor sevgilim var ve eski iş arkadaşımın bana karşı hisleri olduğunu düşünüyorum sizce gitmeli miyim kalbini kırmak istemiyorum ama işten ayrıldıktan sonra Wattsapptan...
İsteme masrafları ne kadar tutar?
5 tane 20 gram 22 ayar bilezik+takı seti+ gelinlik+düğün salonu+kına gecesi+söz+isteme masrafları ne kadar tutar?
Netanyahu Kimin Çocuğu?
#netanyahu #israil #abd #amerika #reisicumhurerdoğan #boykot #toggotomobil @bynarcos @ksrehber @kscan @canerozkum @34tuzlali
Hiç mafyayla tanıştınız mı?
Hiç mafya gördünüz mü? Tanıdınız mı? Veya mafya yakınınız var mı? Hayatları hep aksiyonlu mu?
Kadınlar, neden erkeklerden daha fazla öz güvenli?
Dikkat ediyorum da, kadınlar, nedense erkeklerden daha fazla öz güvenli? Bu, kibirli olmalarından mı yoksa gerçekten yaratılış olarak mı?
Kedi seven birinin elini tutar mısınız?
Kedi sevdim sonra telefonu elledim, sonra arkadaşıma telefonu tutsana iki dakika dedim kedi sevdin tutmam dedi 🤣 bugün de kedi sevdiğimiz için zorbalandık neyse ben kedi dötü öpmeye devam.
EN SEVDİĞİNİZ SAÇ RENGİ?
Her saç rengi birbirinden özel ve anlamlıdır kimi sadece sevdiği için kimi anlam taşıdığı için tercih ederler kimiyse doğal rengini sever peki ya sizin favori saç renginiz hangisi
Diğer insanlar algılarımızla oynuyor mu?
Diğer insanlar algılarımızla oynuyor mu? belirli şeyleri abartmaları tüm herşeyini o konular üzerinden değerlendirmeleri ne yaparsan yap değersiz göstermeye çalışanlar vb..
Tercihlerin, Normlar için mi, yoksa kendi kararın mı?
Tercihlerin, Normlar için mi, yoksa kendi kararın mı? Normlar için yapmak, başkalarının tercihine dahil olmaya çalışmak oluyor gerçi. "Sosyal ol." herkes söylüyor ve yapıyorsun, zarar verse bile, o zaman bu tercih...
Sevgili işleri ve insan bağımlılığı, başkalarına köle olmak mıdır?
Sevgili işleri ve insan bağımlılığı, başkalarına köle olmak mıdır? Ben yalnızda mutlu olurum, diğer insanlarda gelirse hayatımın tuzu biberi olur. Diyemeyen bence başkasının kölesidir. Çünkü hisleriniz tamamen...
Küçük ev aleti seçerken ilk kaliteye mi yoksa fiyata mı bakılmalı?
Sonuçta bir kere alıyoruz, alırken kaliteli alalım mantığıyla mı yaklaşılmalı yoksa olsun da nasıl olursa olsun diyerek fiyata göre mi alınmalı? Ne diyorsunuz?
Ölümden sonrası var mı yoksa biz yanlış şeye mi inanıyoruz?
Bu aralar çok düşünüyorum bunu; ya yanlış şeye inanıyorsak? Ya güzel şeylerden olmayan bir şey için kendimizi mahrum bırakıyorsak? En çok bundan korkuyorum; olmayan bir şey için hayatı doya doya yaşayamamaktan......
2 sene önce 6 ay boyunca antidepresan kullandım tıbbi sekreterim atanamayacak mıyım?
Lütfen yardımcı olun 18 yaşındayım kullandığımda aile içi sıkıntılar vardı ve işte çalışıyordum 6 ay boyunca kullandım çok pişmanım ben atanamayacak mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 













