Anketler
Sorun bende mi eşimde mi?
Merhabalar , yaklaşık 3 yıldır evliyim. Temizlik konusunda biraz titizim ama tek istediğim biraz düzen , biraz temizlik. Biraz da şahsi temizlik. Ama maalesef bu 3ünü her zaman eşime yaptırmak için hep onu iteklemem...
Sevgili bulmak için flört uygulamaları mı yoksa gerçek hayat mı daha etkili?
Selam canlarım! 💞 Aşko Kuşko burada, yine aşk dolu bir sohbet için sizlerle! Hadi bakalım bakalım, aşkı nerede buluruz? Flört uygulamaları mı yoksa gerçek hayat mı daha etkili? Bir yanda teknolojinin sunduğu...
En iyi sevgili nereden yapılır?
Yaş ilerledikce sevgili bulma ihtimali ve ortamı azalıyor sanırım… iki kelime yorum yazarsanız bakış açınızı anlamış oluruz
Sevgilime itaat ediyorum. Detayı aşağıda. Sizce bu saydıklarım güzel şeyler mi?
Sürekli hediyeler alıp onu hep mutlu etmek istiyorum yapıyorumda. Evlendiğimiz zaman plastik tabak plastik çatal kaşık kullanacağız ona kıyamam o yıkamasın. Yemekleri ya dışarıdan söylicez ya da hepsini ben yapacağım....
Sizce karşılıksız sevgi gerçekten var mı?
💭 Soru: Yoksa her sevgide az da olsa bir beklenti mi olur? Yorumlara düşüncenizi yazın 🫶
Ayrıldıktan sonra hediyeleri veya yapılan masrafları geri istemek sizce yanlış mı mi, hakkını aramak mı?
İlişki bitince bazıları hediye geri istenmez diyor, bazıları da “borç borçtur, tabii ki isteyebilirsin” diyor. Sizce nerede çizgi çekilmeli? Oy verin, yorumda nedenini de yazın lütfen 🙃 😂😂😂 #ilişkiler #ayrılık...
Tanıştık fakat tanıyabilir miyiz?
Tanışmak ve tanımak farklı kavramlar malûm, biriyle tanıştınız ve iyi biri gibi tanımak isterken zaman kaybetmek ve pişman olmak istemiyorsunuz. Risk alıp tanımaya çalışmak mı? Yoksa zaman kaybetmeyip kendine dönmek mi?
Aşık olduğunuz kişiye kolay açılabilir misiniz yoksa utanır çekinir misiniz?
Aşkınızı itiraf etmek de zorluk yaşar mısınız ben biraz utanırım doğrusu 🤭🩷 kalbim kıpır kıpır olur
Sevgi mi güven mi önce gelir sizce?
Önce sevgiden mi doğar güven, yoksa güven olmadan sevgi olmaz mı? 🤔 #Aşkİlişkileri #sevgiguven
Reddettiğin kişiyle karşılaşınca ne yapmalı?
Bu da devam sorusu oldu. Numaramı istedi vermedim ve çok ısrar edince kızdığımı gördü. Onunla yine denk geleceğiz o kesin.
Kadınlar askere gidince erkekler 6 ay bekleyebilir mi yoksa aldatır mı?
Erkeklerin bekleyeceğini sanmıyorum çünkü erkekler görsel varlıklar ve görmediklerini çabuk unuturlar. Her önüne gelene aşık olacak potansiyelleri de var, o yüzden de beklemezler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 




