Sorular
20 yaşındaki bir gence hayat tavsiyesi verir misiniz, ilerde pişman olmamak için neler yapmalı?
30'lu yaşlarıma geldiğimde 20'lerim boşa geçmiş gibi hissetmek istemiyorum bu yaşlarımı en iyi nasıl kullanırım ve "yapma ilerde pişman olursun" dediğiniz şeyler nedir :)
Erkeğe neden ilk adım atılmamalı biliyor musunuz?
Çünkü anormal derecede kanka kalkıyor. Yani bahsettiğim şey ilk adım olur veya biten bir ilişkide barışmak için tekrar yazmak olur veya yeni flört ettiğiniz kişiyle aranızda bir yanlış anlaşılma nedeniyle kırılmış sizden...
Kerebiç tatlısı sever misiniz?
Kerebiç tatlısı pek sevmesem de görüntü olarak çok güzel görünüyor. Özellikle de altındaki özel köpük ile sunumu çok hoşuma gidiyor. Peki ya siz sever misiniz? #MFBH22 #Yemeİçme #MFBHFood #Tatlı #KerebiçTatlısı
Hangi e-mail seçeneğini kullanıyorsunuz?
Kimisi Gmail, kimisi iCloud, kimisi ise şahsi e-mail adresi. Siz hangi e-mail uzantısını ve seçeneğini kullanıyorsunuz?
"Yürü de manzara görelim" demek istediğin biri var mı?
Var mı kalbini hızlandıran biri? Kız hepsi senin mi 😜💋 https://m.youtube.com/watch?v=AsL8sViwGgo #smell #aşk
Tamamen tesadüf eseri öğrendiğiniz bir müzik bilgisi paylaşır mısınız?
https://www.youtube.com/embed/4O_YMLDvvnw https://www.youtube.com/embed/VMadwRHIU1s Spotify'da müzik dinlerken otomatik olarak Asım Can Gündüz'ün bu parçası çıktı karşıma.. Gary Moore'un Still Got The Blues şarkısını...
Neden kadınlar iyi erkeği sevmez?
Eski kız arkadaşım durduk yerde ayrılırdı benden aldatmadım, kötü davranmadım, hep iyilik ettim. İyi oldum, iyileri konuştum. Ama sonunda kötü olan da ben oldum. Bu bozuk dünyada iyi kalan, kalabilen herkese selam.
6 gün kala YKS stresiyle ayt netimi 50'lerden 60 üstüne çıkarabilir miyim?
Ya arkadaşlar TYT netlerim 85-95 arası, AYT'de 50'lerde. AYT'yi kesinlikle 60 üzerine çıkarmam lazım, bu yüzden köpek gibi geo çalışıyorum ama çıkar mı çok gerginim. Mezuna da kalamam çünkü zaten üni okuyorum ama...
2 ayda bu kadar sevgi yalan mıydı, beni kendinden soğutmaya çalışan biri beni hiç mi sevmedi?
2 aylık her şeyin çok iyi olduğu bi ilişkim vardı ve annesi onun akademik başarısından dolayı bizim ayrılmamızı istedi, ikimiz de çok çabaladık ve ben çok kötü oldum, sürekli midem bulanıyordu, yemek yiyemiyordum,...
Erkekler neden plan yapma konusunda yetersiz?
Yani hayatınızdaki kadın için plan yapmak, mesela doğum günüyse iki kişilik organizasyon yapıp bir restoranda kutlamak veya buluştuğunuzda onun için plan yapmak, sürprizler yapmak. Neden bunlar zor geliyor?
Yüksek lisans tezi kaç ayda yazılır?
Hedefim 80 sayfalık bir tez yazmak. Sizce kaç ayımı alır? Pazarlama tezi yazmak istiyorum.
Bir erkek olarak siz bunu? ?
Yapar mıydınız? Sevgilinizden para istiyorsunuz hani elden geldikçe her fırsatta veriyor, evleneceğiz sonuçta diye düşünüyor veriyor. En sonunda 4-5 ay boyunca her maaşta 4 bin TL verir misin diyor ya da kredi çekebilir...
Kadınlar evlilikte özgürlük ister mi?
Eşi onu çok sevecek, ilgi gösterecek, istediğinde yanında olacak fakat arkadaşları ile görüşmesine, eve geliş gidiş saatine, kıyafetine karışmayacak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer