Sorular
Genç bir anneye sahip olmak daha mı iyi?
Mesela sen 20'li yaşlarının sonundasın, annen 40'lı yaşlarının sonunda
Ayrılıktan sonra herkesle yazışan mı kazanır yoksa kabuğuna çekilip iyileşen mi?
Sizce bu ilişkide kazanan kimdir? Karşı taraf deli dana gibi kız ekliyorsa, ben ise kabuğuma çekilip bitirmeye çalışıp hayatıma kimseyi almıyorsam bu işin sonunda kim kazanan kim kaybeden olacak?
Nasıl daha özgüvenli olup insanları gözümde bu kadar büyütmeyi bırakırım?
Nasıl daha özgüvenli olup insanları bu kadar büyütmem?
Bugün biraz efkarlıyım, güne hangi duygusal şarkıyla başlayalım?
Benim şarkım bu altta bırakacağım bugün efkarlıyım birazcık https://youtu.be/ziAECTCDbzY?si=dM9tfeP3WRQYjjkL
Suriyeli bir çocuğa aşık oldum saçma mı?
Ya hiç Suriyeliye benzemiyor, sarışın, renkli gözlü, bir de üni bitirmiş.
Ayrıldığınız kişiyi sosyal medyada takipten çıkarır mısınız yoksa bekler misiniz?
Ciddi bir ilişkimiz vardı p*uştla, günlerdir soğuk davranıyor, konuşmak istiyorum, yazıyorum cevap vermiyor, bitti mi diyorum, görüldü atıyor, sinirden çıldırıyorum arkadaş, istemiyorsan söyle, ne bu naz trip aq, yanımda...
15 kişilik misafir yemeği menüm nasıl, taze fasulye dolma ve firikli pilav yeter mi?
Taze fasulye dolma, firikli pilav menümüz.. Ve cacık var.. Yapılıyor.. Cevapları alalım.. #gezelimmaksat #yemekveicecek
Erkekler ağlamazmı gerçekten? en son ne için ağladınız?
https://youtu.be/UUd1yxRkD7k?si=ePNv1WEScE0Sksm1
Bu sitede insanlar neden bu kadar yalan söylüyor ve kimse bunu sorgulamıyor?
Diğerleri de gelip bu insandan çıkan yalan cevapları, yorumları beğeniyor hani hiç düşünmüyor bu insan ne kadar dürüst acaba diye?
Nasıl daha umursamaz olurum, her şeyi bu kadar kafaya takmayı nasıl bırakırım?
Nasıl daha umursamaz olurum?
Evlendikten sonra eşimin ailesi yüzünden oluşan takıntı ve stresi nasıl bırakabilirim?
Ben evlendikten sonra çok stres ve çok takıntılı bir insan oldum, evlendim, kocamın ailesi bana demediğini bırakmadı. Anlayacağınız şu an uzağım ama hâlâ aklıma geliyor, kendimi çok yıpratıyorum, çok kilo aldım stresten....
İş başında " akşam şunu yapacam bunu yapacam" diyip eve gelip yapıyor musunuz?
Ulan kim bana cüzdanını almadan işe git dedi 🤣 kim dediyse gelsin gerçekten çok pis dövücem 🤣 lan market durakta ben oradan inip eve geliyorum şimdi yine markete gitmek için o kadar yol gideceğim ulan hayat 😂😂😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer