Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor

Jean pantolonun içindeyken bile esnek biri olabilir misin?

Ben jean giysem bile esnekliğimden asla ödün vermiyorum işte kanıtı #KadınGiyim #Levi's
4|16
Cevapla 11 32

Kot şortlar jean pantolonlarla kapışabilir mi?

Peki sen hangi taraftasın? Moda #KadınGiyim Levis
3|10
Peki sen hangi taraftasın? Moda #KadınGiyim Levis Devamını Gör
Evet solladı bile
Hayır asla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cevapla 11 20

Erkeklerinde biz kadınlar gibi dar jean giymeye hakkı var mıdır?

Erkekler dar jean pantolon giymeli mi yoksa bu sadece kadınlara mı özgü olmalı? #KadınGiyim
3|12
Cevapla 18 48

En sevdiğin jeanı yırtık pantolona çevirsem ciddi ciddi bozulur musun?

Tüm pantolonlar jeanler yırtık olmalı değil mi ya? #KadınGiyim #levismevisss
2|10
Cevapla 8 20

Erkekler aşırı dekolte giyen ve alkol kullanan bir kızla evlenir mi?

Ben kapalüyım öyle biri değilim de merak ettim
2|4
Cevapla 9 33

Buluşmaya giderken kombinize dikkat eder misiniz?

karşımdaki hiç özen göstermedi ne kadar da ayıp zaten sandalyemi de çekmedi neymiş ilk onu koymam gerekiyormuş peh
0|2
Cevapla 4 13

Dövmeli erkeklerin daha sahiplenici olduğu düşüncesine katılıyor musunuz?

Bu aura'yı ben kapmıyorumdur umarım, hem koruyucu hem örümcek 🕷️
1|5
Cevapla 15 29

Jean parçayı en çok hangi tür kombinlerde kullanırsınız?

Örneğin; kazak, triko gibi üstlerle, etek-elbisede direkt jean olarak, yaz aylarında tişört veya croplarla, gömlek tarzı üstlerle vs.. Ya da çanta veya aksesuarlarda da olabilir. #KadınGiyim 👗 #Levis 👖
5|9
Cevapla 8 10
0|0
Cevapla 2 11

En rahat Jean tarzı hangisi?

Sizce en rahat jean tarzı hangisi? Mom jean, skinny jean, boyfriend jean vs... Hangi tarzda rahat ediyorsunuz en çok? Ben skinny ve bol paça denim tarzında çok rahat ediyorum, denim esnek ve rahat oluyor. Peki sizin için...
5|10
Cevapla 16 15

Eve gelince ne yapıyosunuz?

Hemen sütyenimi cıkartıyorum bi rahatlıyorum oh be
1|12
Cevapla 10 47
3|0
Cevapla 7 1

Nişanlım mini etek giymeme karışmaya başladı, ilişkimi bitirmeli miyim?

Arkadaşlar ben önceden etek tayt giyen bir kızım. Her zaman değil ama ara ara canım istediğinde mini etek falan giyiyorum. Bunu kendimi göstermek için değil, kendimi güzel hissediyorum, yakışıyor ve mutlu oluyorum....
0|2
Cevapla 2 14
0|0
Cevapla 1 2
3|4
Cevapla 11 5

Erkek kardeşlerimin bana uyguladığı bu psikolojik ve fiziksel şiddet normal mi?

Erkek kardeşlerim sütyen tak kilo ver ondan sonra bacaklarını al falan diyorlar hatta meme uçların bana gülümsüyor falan diyorlar her türlü mobbingi baskıyı yapıyorlar çok terbiyesizler biri karnıma tekme atıyor...
1|1
Cevapla 2 15
0|0
Cevapla 2 2
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨