Keşfet

Tüm Sorular

Kac lahmacun yersin tahmin edemmi?

Sadece yanında ne içersın onu söylemen yeterli
Cevapla 21 11

Lahmacun katlanarak mı yenir yoksa dürüm mü?

Katlayınca daha çabuk gidiyor 😀
Cevapla 8 2

Rabbim neden beni sevmiyor?

Ben 19 yaşında biriyim şu hayatımda lisede bile hiç sevgilim olmadı rabbim niye sevmiyor beni canım çok sıkılıyor yalnızlıktan ailede desen anne yok baba yok ben napcam böyle yalnız hiç sevgilim olmadı içime kapanık...
Cevapla 4 3

Bence şu nafaka olayı kalksa bütün erkekler evlenir sizce :D?

Bence şu nafaka olayı kalksa bütün erkekler evlenir sizce :D?
Cevapla 2 11
Cevapla 3 3

Cinsellikten utanan erkek itici midir?

"erkek adam" utanmaz mı hiçbir şeyden? bana kalırsa bir şeyleri çok cinsiyetleştiriyoruz. erkeklerinde duyguları var. ayrıca insanda utanma duygusunun olmaması daha büyük problem 🙄
Cevapla 11 19

Geceler yangın dertleşekk?

Arkadaşlar bu gidişat nereye daha 22 yaşındayım kendimi 40 hissetmeye başladım dünyada yasananlar insanlar ciddi anlamda mutlu değilim pskoloji sıfır?
Cevapla 3 11
Cevapla 2 3

Bu ülkenin geleceği var mı?

Besyoya hazırlanıyordum, hazırlanmaktan vazgeçtim okusam da bi b*ka yaramıcsk
Cevapla 2 10

Sevgilimin ailesiyle tanıştım, tam 6 görümcem var. Ne yapacağım ben?

Kızlar tam 6 tane görümcem var urfalılar zazalar ben ne bok yicem
Cevapla 83 62
Cevapla 6 3
Cevapla 1 5
Cevapla 2 3

Çok seviyorsunuz ama kötü kokuyor. Ayırma sebebi mi?

Sevdiğiniz kişi ama kötü kokuyo ayrılma sebebi midir?
Cevapla 3 2

Kıyafete karışan erkekler aşırı itici geliyor haksız mıyım?

Bu yüzden evlilik düşündüğüm kişiden soğudum kimse karışamaz kıyafetime sen kimsin yani birde gelmiş evlendikten sonra hiç izin vermem dedi o yüzden de soğudum. Eski sevgilim asla kıskanmazdi kısıtlamazdi bilmiyorum ben...
Cevapla 4 14

Yalnız mı ölücem?

Tek çocuğum babamla konuşmuyorduk daha yeni öldü, arkadaşım yok yaşıtım kuzenim de yok. Hiç kimse yok. Sadece aylardır konuştuğum biri vardı anonim bir uygulamada konuştuktan sora hesabını donduruyordu ama hep o da bana...
Cevapla 2 7
Cevapla 10 33

Şarkımızı çaldılar dediğiniz bir şarkı var mı?

Beni hatırla, boynunu bükmüş güllerde. Gözyaşlarım karışmış yağmur gibi sellere. Şarkımızı çaldılar şimdi başka dillerde. Bana verdiğin sözler, yeminlerin nerede? #ByBrawo
Cevapla 13 6

BBeni neden kimse sevmiyor?

Abi beni kimse sevmedi bu zamana kadar ya sevilmek nasıl bişey lan
Cevapla 2 2

Sizin için sevgilinizin maddi durumu önemli midir?

Benim için gönlü zengin olsun yeter.
Cevapla 18 25

Evlenmek istemiyorum, çocuğum olsun istemiyorum. Sizce ben anormal miyim?

Kendimi diğer insanlardan ve insanların düşüncelerinden çok farklı hissediyorum. Mesela herkes evlenmek, çocuk yapmak istiyor. Bende asla bu düşünceler yok. Rahatıma çok düşkün bir insanım. Evlenmek istemiyorum. Evlenip...
Cevapla 24 26

Neden kimse benim yoğurdum ekşi demez?

Herkes doğru insan mı herkes doğruyu mu söylüyor. Bir ben mi şeytanım. Sanırsın hepsi kanatsız Melek buradakilerin. Sanırsın kanatları cennetten düşerken kırıldı. Şeytan içinizde. Gün geçmiyor ki ne melakeleri görüyoruz...
Cevapla 17 17

Gitar öğretmenim benden hoslanıyor gibi, nasıl davranmalıyım?

ben 21im o 25, ve bana çok tatlıs davranıyo ama ben utanıp adı ile seslenemiyorum hocam diyorum sürekli, akşam 10 da bitiyo metroya birlikte yürüyoruz sohbet çok iyi akıyo ama ben yine de hocam diyorum oooff
Cevapla 1 3

24 yaşındayım mide kanseri olduğumu öğrendim?

Mide kanseri olduğumu öğrendim ve aileme söyleyemiyorum ogrenirlerse mahfolurlar özellikle annem üzüntüsünden mahfolur uzulmelerine dayanamam tedavi sürecim başlıyacak er ya da geç ogrenicekler ogrenmemeleri için şehir...
Cevapla 1 9

Sevgili olduktan sonra ilk öpüşme kaçıncı buluşmada olmalı?

İlk öpücük ilişkin kacinci evresinde ve kaçıncı bulusmasinda olmalı?
Cevapla 4 3

Hayat anlamsız mi?

Hayat anlamsiz bence. Yasalar çerçevesinde istediğim her şeyi yapabilirim demek bu. Absürt bir evrende yaşıyoruz ve her şey çok komik. Hem saçma hem de gülünç. Her şeyin özündeki anlamsızlığı görüp bu absürt saçmalığı...
Cevapla 0 3

Hiç terkedilip yara aldınız mı?

Sevip umut verip yarı yolda bırakanların sonu kötü olur umarım
Cevapla 2 3

Reel olmuyoruz diye konuşmaya gerek yok diyen kişi amacını belli mi etmiştir?

1 aydır konuşuyoruz reel olmak istemiyorum erken dedim bana güvenmeyen biriyle konuşmanın anlamı yok o zaman dedi sanal konuşmaya devam edemez mi yani?
Cevapla 1 0

Gazman olmakkk?

Gaz çıkarmak neden bukadar ayıp yaa bu aralar çok gazlıyım utanıyorum?
Cevapla 4 9

Culpa Mia tarzı gençlik filmleri arıyorum?

Culpa Mia gibi gençlik temalı +18 cinsel sahneli çok eski olmayan aşk filmleri arıyorum bana önerebilir misiniz?
Cevapla 2 0

Size göre bulunulmaması gereken iller hangileri?

Bence kesinlikle İstanbul , Ankara ve Antep Urfa hariç Guneydogu'daki tüm iller
Cevapla 4 5

Bir film vardı adını hatırlamıyorum bakalım bilen çıkacak mı?

Bir adam vardı eşinden ayrılıyordu yani ayrılma evresinde , daha sonrasında başka bir kadının olduğunu söylüyor. Karısı da çıldırıyor tabi neden benim neyim eksik ondan falan gibisinden benden daha mı güzel gibi....
Cevapla 2 3

Önyargılarınızı neden bedavaya dağıtıyorsunuz?

Her şey için bir karşılık beklerken fütursuzca dağıttığınız önyargılarınızın karşılığını neden istemiyorsunuz?
Cevapla 2 2

Youtube neden çalışmıyor neden kapattılar?

Bır olay olup nerde en gok paylaşım varsa oraya erişim yasağı getiriyorlar açılsın lütfen 🙄
Cevapla 2 3

Annemi babamı kaybettim?

iyi geceler herkese.. geçen sene aralık ayında babamı 2.5 ay önce ise annemi kaybettim. Bir abim var fakat evli çocuğu var yani benimle çok irtibat kurmuyor. Bir de kız kardeşim var. Kendisi 20 yaşında bense 24...
Cevapla 1 16

Patronumdan hoşlanıyorum?

Bir cafede işi başladım 2 haftadir çalışıyorum patronum 23 yasinda yakışıklı ama çok soğuk mesafeli biri nasıl onu elde edebilirim
Cevapla 2 9
Cevapla 2 2

YouTube sizde çekiyor mu?

Benim youtube çalışmıyor
Cevapla 4 4

Hayatınızla ilgili spoi vermelerini ster miydiniz?

Gelecekle ilgili, hayatın devamı ile ilgili Bugün ne çok soru sordum be
Cevapla 1 2

Bir aylık tabletim aniden bozuldu?

Yaklaşık bir ay oldu olmadı okul için Huawei matepad-11 aldım. O zaman için indirimli hâli 10.000TL idi. Yanında klavyesi ve 3. nesil kalemi de vardı ve hiç sorun yaşamamıştım ama bugün ders çalışırken aniden kalemin...
Cevapla 1 2

Sizce neden öpmek istedi?

İş yerinde beni işe alan kişinin bana karşı yardımsever tavırları vardı, iltifat da ediyordu. Ama arkadaşça yaptığını düşünüyordum. Çünkü adam evli ve kötü birine de benzemiyordu. Bugün beni arabayla eve bırakmak istedi....
Cevapla 4 10
Cevapla 3 12
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨