Sorular: Aile & Toplum
Sizede herkesin trip attığı oluyor mu?
İnsanlar için bazen trip makinası oluyorum valla, hiçbir şey yapmadığımızda bile kızlı erkekli trip yiyoruz 😂😂 İyilik yapmayacaksın insanlara valla sonra pişman ediyorlar seni.. Siz de çok trip çekiyor musunuz?
Sözlendim ama nişanlım çok soğuk ve mesafeli, bu ilişki böyle yürür mü?
İstanbul'a gelince gideceğim bir de
İnsan sevdiğinin yanında huzurlu hissetmelidir di mi?
Birisi var. Tam emin değilim. Bilmiyorum... Normal şartlarda kalbimin onunlayken huzurlu olması gerekir değil mi? Öyle olur yani... Ama benim kalbim hep "ama" diyor... Susmuyor da. Seviyorum ama... Aması var işte garip...
Sohbet edecek düzgün insan nerden bulabilirim?
Çok canım sıkılıyor, hiç arkadaşım yok ama birileriyle konuşmak istiyorum arkadaşça
Ablam her pazar günü geliyor çocuklarıda var ne yapmalıyım?
Bir pazar günüm var, o da hep böyle mahvoluyor yav bir insan niye her pazar gelir, başka gün mü yok artık, kendi evimde değil, babamın evi, onlar da kızmıyor gelmesinler artık şu pazar günleri gına geldi, diğer ablam...
Ben ona sarıldım ve ağladı?
Sarılıp çok duygusal bir konuşma yaptım. Bir baktım ki ağlıyor. Ben de ağladım o an. Sıkıca sarılıp sessizce ağladık. Ama arkadaşız.
Arkadaşlar insanlardan uzaklaşmak istiyorum bunun için ne yapmalıyım her hesabı kapattım İnsanlara artık eskisi kadar güvenemiyor?
İnsanları görmekten bıktım, bezdim. Onları görünce midem bulanıyor çünkü her sözleri yalan, bu yüzden herkesten uzaklaştım çünkü artık ben bezdim, kendimi hasta ettim, yeter artık, hep yalan sözler. Dün de aynısını...
Niye ailem gibi degilim?
Ailem çok akıllı ama ben deliyim. Hiç para biriktiremem, akıllıca harcama yapamam ve kimseyle geçinemem
Sizce erkek arkadaşım kızar mi bu yüzden?
Beni davet etti arkadaşı, sevgilisi, ben ve o mangal date yapalım 4’lü dedi.. Ben bugün müsait değilim dedim, Anneler Günü diye kuzenlerimle toplanacağız, köy tarafına gideceğiz dedim, kızdı galiba, bir şey olur mu
Tek başına yaşamakdan korkarmısınız? Biraz bile olsa?
Tek yaşayanlar, sizin korktuğunuz anlar oldu mu?
Yakın arkadaşlara eklediğimiz kişiler hikayemizi beğenmiyorsa , yakın arkadaş listesinden çıkarmalı mıyız?
Ben anlamıyorum arkadaş beğensen elim mi kopacak ya. Ben tüm güzellikleri, incelikleri beğenirim. Millet neden bu kadar kötü anlamıyorum
Kadınların ‘hiçbir şeyim yok’ cümlesi aslında kaç bölümlük bir diziye dönüşebilir🤔?
O lafı ne zaman dese motor kaskımı kafama takıyorum artık :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer