Sorular: Aile & Toplum
Doğru bir hayat yaşamak varken çocukluk arkadaşım neden torbacılığı seçti?
Güzelim düzgün karakterli işinde gücünde insan olmak varken. Torbacı olmayı seçmek, dışlanmayı göze almak, ölsen kimse cenazene katılmaz Len sen ne yaptın, her şeyden önce kendini nasıl buna layık görürsün
Ablam evli ve evli biriyle gizli ilişki yaşıyor, aileme söylemeli miyim ne yapmalıyım?
Ben 18, ablam 25 yaşında, geçen kış evlendi. Size önce biraz evlenmeden önce bahsedeyim. Ailemiz aşırı baskıcı. Ablam her zaman örnek çocukken ben evin problemli küçük çocuğuydum. Ablam mesleğini yapmaya başladığında...
Akrabalar neden var neden var amacı ne bu topluluğun?
Sizene ulan benim sınavımdan 20 gün kalmış tutuşmuşum şimdiden dershane işe yaradı mı diyor sanane lan popo sen mi okuyacaksın seni mi gerdi sg başımdan diyemiyorum da ağzına sıçayım ya geberin mklarım
25 yaş doğum günümde atanmak için dua isterken yalnız hissetmek normal mi?
Yeni yaşıma girdim bugün odamda tek başıma. Kimse çok yorgun olduğumu bilmiyor, canımın sıkkın olduğunu ve moralimin bozuk olduğunu bilmiyor. 25 yaşımdayım ve atanmak için uğraşıyorum. Şu an tek dileğim var rica etsem siz...
Erkek çocuklarının yalnız, çaresiz bırakılmasını kim görüyor?
Hep kız çocuğu, kadın filan konuşuyoruz da bu da yaygın fakat konuşulmayan bir mesele. Sadece erkek çocuk değil, yetişkin erkek için de geçerli.
Çocukluğunuzda ya da sonrasında ebevenylerinizden dayak yediniz mi?
Yediyseniz hangi çağınızda yediniz?
Kime tutunarak yaşıyorsunuz bu hayatı?
Yani kim size bu hayatı yaşamaya değer kılıyor. Benim kimsem kalmadı da ondan soruyorum
Bu siteden kopamayan erkekten koca olur mu?
Geçmişinde hep burada takılan adam en ufak sorunda evliliğinde de buraya düşer diye düşünüyorum. Sizce?
Erkekler niye öyle konusuyosunuz bile?
Reis, kral, abla ne ya düzgün konuşun 25 olmuşum 18 lik çocuk teyze diyor gel de çıldırma
Eşimle kardesi tartışırken kardesi bana kapı orada dedi kovdu resmen ve ailesi bişi demed?
3 günlük geldik, eşimin ailesine tartışıyorlardı, eşim benim küfürden rahatsız olduğumu söyledi, kardeşi beğenmeyen kapı orada s. gitsin gibi laflar etti, biz 5 kişiyiz dedi, beni aileden saymadı, eşim kalktı eşyalarımızı...
Evlerimizi pirüpak yaparken sokakları ve doğayı neden bu kadar kirletiyoruz?
Bayram geliyor eminim hepinizin telaşı ev temizliği bu ara. Bir turist YouTube'da beni çok düşündüren bir laf etmişti. Evlerinin içini bu kadar temiz tutan ve temizleyen insanlar çevrelerini ve sokaklarını nasıl bu kadar...
Hoşlanmadığınız, sevimsiz bulduğunuz akrabalarınız var mı?
2 3 tane var sevimsizler jdjdj
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer