Sorular: Moda & Stil
35 numara ayak mı olur? Olumlu tek bir yanı var mı söyleyin nefret ediyorum her aklıma geldikçe?
muhtemelen milletin eli kadar ayağım var benim. zaten boyu 20 cm zar zor geliyor bir de ip ince. 35 numaraların çoğu bile olmuyor. kahroluyorum. kendimi aşağılık gibi hissediyorum. zaten 35 numara ayakkabı bulmak sadece...
Eşimle 5 yıldızlı otele gidicez, bikini mi mayo mu sizce?
Genelde bikini tercih ediyorum çok tatlı mayo modelleride gördüm
Hangi kalıp kıyafet giyersiniz?
oversize (düşük omuz + çok bol yan kesim + uzun/crop boy) Regular (normal omuz + düz yan kesim + normal boy Rekaxed fit (normal omuz + bol yan kesim + normal boy) slim fit (normal omuz + dar yan kesim + normal boy)
Tişört lerin kumaşı neden bu kadar adileşti ve iç gösteriyor?
Hemen hemen her mağzada aynı ve dar kalıp.
Şalvar modası mı başladı?
19-50 yaş aralığı kadınlar sosyal medyada hep çiçekli böcekli şalvar giyiyor. Bu ne iştir ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer