Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Kişilik & Karakter

İnsan sevdiğine kedi gibi mi olmalı yoksa nasil?

sadece sevdiklerim ve değer verdiklerim
1|0
Cevapla 2 1

Çok basit bir olayı dakikalarca anlatan insanlara tahammül seviyeniz nedir?

Kafayı yememek için kafa atmak istediğim insanlar oluyor, bunlar genelde..
0|1
Cevapla 5 4
3|6
Cevapla 14 58

Bazı insanlar nasıl kimse tarafından beğenilmeyip yine de değersizlik hissine girmiyor?

Bunu bazen düşünüyorum, adam 28-30 yaşına gelmiş, beğenen yok, evlenmek istiyor, evlenemiyor, yine de memnun duruyor halinden. Ben 23 yaşındayım, içimde aşırı değersizlik hissi var
0|0
Cevapla 2 8

Erkeklerdeki yaş kriteri olayı beni dellendiriyor çok saçma davranmiyorlsr mi?

Kendisinden 8 yaş büyük bir kadını kabul etmezler ama 8 yaş küçük bir kadına bakabiliyorlar garip yanı mesela ben 30 yaşındayım 38 yaş bana yaşlı geliyor kimse kusura bakmasın he sen 23 yaşında olursun bana yaşlı dersin...
0|3
Cevapla 3 20

1997’lilerde bir şanssızlık mı var?

1997’li olup şanslı olan varsa kıymetini bilsin.
0|3
Cevapla 3 8
0|10
Cevapla 11 46

Her tartışmada inancınızı, değerlerinizi veya dış görünüşünüzü aşağılama aracı olarak kullanan erkeğe ne denir?

Ben kavga edince kuduz köpek gibi saldıran erkeği yetişmemiş buluyorum #minaresicalinan
0|4
Cevapla 3 10

Ilk kavgada 'senin gibileri s... geçmek lazım' diyen adama güvenilir mi, bu nasıl karakter?

Bu laftan sonra bir de konuşup barışmak istemesi, seviyorum çok değer veriyorum lafları falan… İnanır mısınız? 🤢 🤮 #minaresicalinan
1|4
Cevapla 16 33

Bu aralar boş vermişlik var mı sizde yoksa kafaya hala fena mı takıyorsunuz?

Selaaaaammmm 💖 Bu aralar bir boş vermişlik var üzerimde. Yani genel olarak zaten çok kafaya takmam bir şeyleri fakat bu aralar bu bir ekstrem oldu sanki 😀 Dünya yansa “aman zaten bir gün bitecekti” havasındayım....
5|8
Cevapla 16 21

Sizi tanımadan cahil muamelesi yapan oldu mu hiç? Neden öyle yapıyorlar sizce?

Bazı insanlar karşısındakini tanımadan cahil ya da aptal yerine koyarak konuşuyor. Sizce neden böyle yapıyorlar?
0|0
Cevapla 1 9

İnsanlarla tanışmak artık ilginizi çekmiyor mu?

Şöyle bir bakıyorum da, kimsenin kimseye tahammülü yok, ama çoğu insan da yalnız.
0|0
Cevapla 2 2

Normalde utangaç değilken yeni insanlarla tanışırken neden gergin ve huzursuz oluyorum?

Yeni insanlarla tanışırken sebepsizce huzursuz hissediyorum ve panik oluyorum neden?
0|0
Cevapla 2 6
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨