Sorular: Kişilik & Karakter
Çok uyumak sıkıntı mı bree?
Bir ara uyandım ve yeniden uyudum bir baktım saat 4 olmuş ama ben seviyorum uyumayı ya siz de böyle misiniz tek düşündüğüm evlenince ne yapacağım şimdi rahatım ama...
Hayatınızda oturtmak istediğiniz sınırlar neler?
Belki de çalıştığınız ve eğlendiğiniz sınırları düzenlemek istiyorsunuzdur veya insanların sizinle nasıl konuşacakları olabilir..
Sizce insan en çok hangi konuda kendini kandırıyor?
Bazen insan gerçeği bilmediği için değil, kabul ederse içi dağılacak diye kendini kandırıyor. Sevildiğine, unutabildiğine, iyi olduğuna ya da bazı şeylerin değişeceğine inanmak daha kolay geliyor. Ama içten içe herkes...
Canınızın tak ettiği oldu mu?
Benim oldu. Görselde yazdığı gibi... #KişilikveKarakter
Sosyal medyada en gıcık olduğunuz şey ne?
Siyahi biriyle evlenen kadınlara “vardır bir düzenek” yazılması.
Zorluklar karşısında çabuk pes eder misin?
Sonuna kadar savaşmayı mı tercih edersin? #büyükyorumcu
Fazla mütavazı biri misiniz?
"İnsanları kendinden üstün görürsen alçalacak kadar gücün biter, Jennifer." #kişilikkarakter
Muhabbeti uzatamıyorum, konuşmayı hemen kesiyorum; sohbeti doğal olarak nasıl uzatabilirim?
Diğer insanlara bakınca bir olay anlatırken detaylara girerek anlatıyorlar, ben ise hemen kısa kesiyorum, rahatsız olurlar, kafaları şişer diye çekiniyorum.
Nasıl unutacağım olmuyor?
Yapamıyorum başaramıyorum hayattan gram keyif almıyorum başkası varmış hayatında delirmek üzereyim
Hevesiniz kaldı mı?
Hevesin çok kıymetli olduğunu düşünüyorum. Sanırım hayatta en büyük sınav devam edebilmek. İyi insan olmaya devam edebilmek, kalbini temiz tutmaya devam edebilmek, umutlu olmaya devam edebilmek, sevmeye devam edebilmek,...
canım ve beceriksiz olma nedenleri?
Bir insan neden bu kadar aptal, canım ve beceriksiz olabilir kendimi düzeltmeye çalışıyorum ama olmuyor.
Kadınların arkadaşlıkları neden kalıcı degil?
Yani cidden bu yaşıma geldim bir sürü farklı insan tanıdım ettim ama kalıcı bir iki tane kadın arkadaşım olmadı niye olmuyor ya bir kıskançlık fesatlık oluyor ya da başka bir şey, kardeşim gibi dediğim kim varsa kalmadı
Şeffaf bir insan olabiliyor musunuz şeffaflığı sever misiniz?
Olabiliyorum ve çok seviyorummm daha güzel ne olabilir ki yaniiiiii 🫠 Çok uykum geliyor düşünmektenn ya imdaaaaat diye çığlık atıcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer