Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Wzero
2 ay

Nescafe sade mi daha güzel yoksa süt tozu ve krema ile mi içiyorsunuz?

Ben sade seviyorum varsa süt tercih edebilirim gadası s Yeme & İçme

mrsquest
Gizli Üye
2 ay

Sari yakismamis bence?

Bu kıza yakışmış gadası Güzellik & Bakım

Gizli Üye
2 ay

, esmer mi sarisin mi?

İkiside çok fena oluyorlar gadası Güzellik & Bakım

HugiNN
SilverBlooming
2 ay

Bahar temizliğine başladınız mı?

Daha değil ama başlamam lazım gadası Ev & Yaşam

Gizli Üye
2 ay

Bişey sorcam bakar mısınız acil?

bir şey olmaz ye hemen gadası Yeme & İçme

öğrenimelemanı
2 ay

Kimler kahve içerken kendinden geçiyor?

Genelde olay bu derim kendi kendime gadası Yeme & İçme

Gizli Üye
2 ay

75 tl tavuk döner için az mı?

Gayet normal ama içinde tavuğu az olur gadası Yeme & İçme

Gizli Üye
2 ay

Küvet keyfi yapar mısınız?

Ayıpsın severim öyle şeyleri gadası Yeme & İçme

1.114.678 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨