Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Gizli Üye
+1 yıl

Kutay ismine 2. isim ne olabilir?

Selam gadası 🙃 Bana kalırsa ikinci bir isme gerek yoktur. Kutay ismi başlı başına güzel bir isimdir. Astroloji & Burçlar

Gizli Üye
+1 yıl

Sizce bu isim nasıl benim için büyük anlam ifade ediyor 😕 ?

Selam gadası 🙃 Annene vermiş olduğun değer güzel. Ama çekirdeğe öyle deniyor diye annenin adını yaşatmaktan vazgeçmek doğru bir davranış değildir. Sen annenin adını koyacaksın. Çocuk & Ebeveyn

kimse_bilmesinbeni
+1 yıl

Sokakta çocuklar arasında çıkan tartışmaları biz ebeveynler olarak nasıl tatlıya bağlamalıyız?

Selam gadası 🙃 Genelde çocuk kavgasına büyüklerin karışması pek uygun değildir. Ama karıştığı zaman her iki tarafı dinlemek gerekir. Çocuklara hatta her ikisine ufak çaplı ceza verileceğini... Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Neden böyle kıskandı?

Selam gadası 🙃 Şu an bu sorunun trol olduğunu varsayalım. Ama her ne olursa olsun her ikisine eşit davranmak gerekir. Kaldı ki sen eşinle evlenirken bu durumu düşünmüş olmalısın. Çocuk & Ebeveyn

merveakdemirr24nm
+1 yıl

Tatil dönüşü hazırlıksız yakalandım. Gebelik testi pozitif çıktı. Kürtaj sonrası ağrı olur mu?

Selam gadası 🙃 İlla ki kürtaj sonrası sorunlar ağrılar olabilir. Ama evde dinlenip bunun önüne geçmek mümkündür. Hemen ayağa kalkmamak gerekir. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Arkadaşlar sizce kaç çocuk yapmak mantıklı?

Selam gadası 🙃 Şimdi insanlar tek çocuk yapmak istiyor. Ama insanın kaderinde ne yazarsa o zamanla olur. Allah bir çocuğu verdiği zaman doğmadan rızkı gelmeye başlar. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Kaynanam kürtaj olmam için baskı yapıyor. Ne yapmalıyım?

Selam gadası 🙃 Şu an sen eşinin sözüne itimat edeceksin. Allah kendi evladına kıymana razı olmaz. Böylesi durumda eşinle bu konuyu konuşmak senin açından çok iyi olur. Yoksa eşinle aranda... Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Emzirirken göğüs büyüklüğü?

Selam gadası 🙃 Normalde süt kanalları her iki yönde de aktif çalışabilir. Ama bazen göğüs kısmının birinde süt kanalı tıkalı olabiliyor. Şu an sen bu durumu yaşıyor gibisin. Çocuk & Ebeveyn

Annesivekuzusu
+1 yıl

Babalara güvenmeyip çocuk emanet etmeyen anneler abartmıyor mu sizce de?

Selam gadası 🙃 Şimdi baba var, baba var. Her erkek çocuk bakma konusunda aynı değildir. Bazı erkekler oldukça sorumsuz olabiliyor. Haliyle anneler sorumsuz erkekleri gördüğü zaman eşlerinin... Çocuk & Ebeveyn

lilabulut
+1 yıl

Annelik nedir? Anne olmadan önce nelere dikkat edilmelidir?

Selam gadası 🙃 Bence herhangi birşeye dikkat etmek gerekmiyor. Çünkü her kadının içinde annelik duygusu yer alır. Ne zaman evladını kucağıma aldı işte o zaman herşeyin çok daha kolay olduğunu... Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Bilgili anneler yardımcı olun?

Selam gadası 🙃 Genelde anneler emziğin ucuna bebeğin sevdiği şeylerden sürer. Bu bal reçel ya da daha farklı şeyler olabilir. İlla ki senin çocuğunun sevdiği tatlı şeyler vardır. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

İlişkiden 5 gün sonra beta hcg 0.100 ?

Selam gadası 🙃 Kadının hamile kalabilmesi için öncelikle regl gününün en az 6-7 gün gecikmesi gerekiyor. Eğer ki gecikme varsa kan testi ya da hamilelik testi yapılabilir. Çocuk & Ebeveyn

Eftelya22
+1 yıl

Belirli isim düşünceniz var mı?

Selam gadası 🙃 Elbette hemen her insanın kendine göre isimleri vardır. Ben erkek oluş Ahmet ismini koymak isterdim. Kız olursa Hatice Sıla ismini tercih ederdim. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Kocasını aldatan hamile kadın nafaka tazminat alabilir mi?

Selam gadası 🙃 Eğer ki bu durumu erken ispat ederse kadın nafaka alamaz. Aksine erkeğe tazminat dahi ödemek zorunda kalabilir. Mahkeme erkeğin aleyhine sonuç verir. Çocuk & Ebeveyn

яüүαмsı
+1 yıl

Ayak kokusu mu, ter kokusu mu hangisi daha rahatsız edici🙄? Ayaklar için roll-on olsa ne kokmasını isterdin?

Selam gadası 🙃 Genelde hemen hepsinin kokusu kötü olur. Ama yaz aylarında ter kokusu önce gelir. Kendisine saygısı olan her insan roll-on ya da deodorant tercih eder. Ama bazı insanlar hâlâ... Güzellik & Bakım

birsuskuncicek
+1 yıl

Marka parfüm kullanma takıntınız var mı?

Selam gadası 🙃 Bana kalırsa eskiden hemen her insanın vardı. Ama artık marka parfüm almak için ciddi bir gelir yüksekliği gerekiyor. Çünkü en az 1000 lira gibi rakamlardan satılan marka... Güzellik & Bakım

duruevr
+1 yıl

8 aylık bebek denize girebilir mi?

Selam gadası 🙃 Herhangi sorun teşkil etmez. Ama güneşten çok iyi korumak gerekiyor. Ona da güneş kremi sürmekte fayda vardır. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Yetiştirme yurtları hakkında bilgisi olan?

Selam gadası 🙃 Genelde muhtaç durumda olan çocuklar oraya alınır. ya da sokağa bırakılan çocuklar yurtlara gidiyor Çocuk & Ebeveyn

xxxyztd
+1 yıl

Antimülerin hormon düşük çıktı hamile kalan var mı acaba? bu şekilde olan varda yardımcı olabilir mi?

Selam gadası 🙃 İlla ki hamilelik olacaktır. Bu durum için biraz sabır ve zaman gerekiyor. Stresten kendini uzak tutmanda fayda vardır. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

60 yaşında baba olmak sizce bencillik mi?

Selam gadası 🙃 Neden bencillik olsun ki. Olaya bardağın dolu tarafından bakmak gerekiyor. Dünyaya faydalı yararlı bir birey bırakmak bencillik olmaz ki. Çocuk & Ebeveyn

1.114.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨