- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
İpek kirpik fiyatı ne kadar, takarken acı hissediliyor mu ve kolay çıkıyor mu?
Selam gadası 🙃 İpek kirpik uygulaması, aslında kirpiklere yapılan kalıcı bir takma kirpik uygulaması olarak düşünülebilir. Saf ipek malzemeden üretilen yapay kirpikler, tek tek kirpik... Güzellik & Bakım
Yumurtanın sadece beyazını yemek istiyorum sarısını napabilirim?
Selam gadası 🙃 Yumurtanın bende sarısını severim. Dilersen sen beyazını yerken sarısından salata yapabilirsin. ya da böyle barbunya ile pilaki yapılabilir. Soğuk yemek olduğu için pilaki iyi... Yeme & İçme
Bebeğim emmiyor ne yapmalıyım?
Selam gadası 🙃 Bazı bebeklerde böyle sorunlar olabiliyor. Eğer ki meme ucun içine kaçık gibiyse ondan da emmiyor olabilir. Dilersen meme ucuna tatlı birşeyler sür. O zaman emme şansı yüksek olur. Çocuk & Ebeveyn
İlk kez yemek yapacağım, hangi yemekle başlamalıyım?
Selam gadası 🙃 İlk kez yemek yapan birisi genelde makarna yapar. Ama makarna kolaydır. Onun yerine yaprak sarması, mantı gibi zor görünen ama kolay yapılan yemekleri tercih edebilirsin. ya da... Yeme & İçme
Kolonoskopi öncesi puding yenir mi?
Selam gadası 🙃 Puding sıvı olduğu için sorun teşkil edeceğini sanmıyorum. Ama her ihtimale karşı işlem bittikten sonra yemen daha iyi olur. Biliyorum çok canın çekmiş. Ama riske atmamak daha... Yeme & İçme
Mantının yanına ne yapsam iyi gider?
Selam gadası 🙃 Bir Kayserili olarak bizde ne olur diyeyim. Mantının yanına yaprak sarması güzel gider. Daha sonra harika bir salata eklemekte iyi olacaktır. Onun dışında birşeye gerek yoktur. Yeme & İçme
Dik süpürge mi robot süpürge mi?
Selam gadası 🙃 Robot süpürge almak şu an için en mantıklı olan şeydir gadası. Adam akıllı bir süpürge almaya kalksan en aşağı 2500-3000 civarı para vereceksin. Ama iyi bir robot süpürge... Ev & Yaşam
Sıvı Deterjan mı Yoksa Toz Deterjan mı?
Selam gadası 🙃 Sıvı deterjanlar hemen bitecek gibi görünüyor. Ama toz deterjan daha uzun gidecek gibi hissediyorum. Toz deterjanı fazla koyarsak kıyafetler üzerinde leke bırakabilir. Ama sıvı... Ev & Yaşam
Arkadaşımla 1+1 eve çıkacağız. Öncelikli olarak neler almalıyız?
Selam gadası 🙃 Şimdilik saymış olduğun ürünleri almak elzemdir. Zamanla ihtiyaç halinde her şey alınır. Şu an için boşa para vermeyin. Gerekli olduğu zaman gider alırsınız. Ev & Yaşam
Instagram'da Hangisini Paylaşayım?
Selam gadası 🙃 Maşallahın var. Hemen her kaktüs ben burdayım diyor. Ben olsam ikinci resimdeki kaktüsü paylaşırım. En azından daha sade olduğu için insanın gözünü yormaz. Ev & Yaşam
Az bi bakında el atın ya?
Selam gadası 🙃 Can sıkıntısı başa beladır. Evde durmak yerine dışarı çıkıp cafe gibi yerlere gidebilirsin. Şimdi evde olmak senin için iyi olmuyor. Evdeysen kitap film müzik oyalanmak adına... Ev & Yaşam
Tül perde kurutulup mu asılır, ıslak mı?
Selam gadası 🙃 Hayır genelde makine sıkma işlemi yapar. Haliyle fazla ıslak olmuyor. Makineden çıkarıp direk asmak gerekir. Haliyle hemen üstünde kuruyor. En azından ben o şekilde yapıyorum. Ev & Yaşam
Bu bacak görüntüsünden nasıl kurtulabilirim?
Selam gadası 🙃 İpek keseyle her banyoda kese yapmak, batıkların azalmasına yardım ediyor. Kese, cilt yüzeyindeki ölü derileri nazikçe temizler, kan dolaşımını hızlandırır. Bu özellikleriyle... Güzellik & Bakım
Beni keseler misin?
Selam gadası 🙃 Görseli görünce çocukluk günlerim aklıma geldi. Bende sırtıma kese atamam. O yüzden ayda bir hamam keyfi yapıyorum. Hem keyif hemde kese harika oluyor. Güzellik & Bakım
Sırf jakuzi keyfi yapmak için evinizin 1 odasını kırıp banyoyu genişletip jakuzi yaptırır mıydınız?
Selam gadası 🙃 Şu an evimin çocuk odası boş duruyor. Bu tarz bir düşünce benim aklıma gelip gelip duruyor. Eğer ki birgün çılgınlık yapacak olursam çocuk odasına jakuzi yaptırmak istiyorum.... Güzellik & Bakım
Sadece pis kokmamak için duş almak normal mi?
Selam gadası 🙃 İlla birilerinin yanına giderken duş almak gerekmez ki. İnsan kendi içinde birşeyler yapmalıdır. Kendin için duş almaya alışmak daha iyi olur. Ben evde yalnız bile olsam,... Güzellik & Bakım
Keyifli bir duş için en ideal zaman nedir sizce?
Selam gadası 🙃 Günün hemen her saatinde duş almak keyifli oluyor. Ama ben daha çok akşam saatlerinde duş almasını seviyorum. Çünkü iş ve günün yorgunluğunu duşta atmak daha keyifli oluyor. Güzellik & Bakım
Duşta kitap okumak keyifli midir sizce?
Selam gadası 🙃 maalesef ki yurdum insanı normal zamanda bile pek kitap okumayı sevmiyor. Hele ki banyo ortamında kitap okumak insanlara can sıkıcı gelebilir. Ama benim gibi kitap kurtları... Güzellik & Bakım
Yıpranmış saçı ne onarır?
Selam gadası 🙃 Sağlıklı saçlar için besinlere çok dikkat etmek gerekiyor gadası. Demir açısından zengin gıdalar tüketmeye dikkat etmeliyiz. Fıstık, pekmez, keten tohumu, mercimek, patates,... Saç Bakım
Kırmızı - bordo ruj sürmek için dolgun dudaklı mı olmak lazım?
Selam gadası 🙃 İlla ki dolgun dudağa her ruj çok yakışıyor. Eee birde kadın gülümsemesini bilirse güzel olur. Güzellik & Bakım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer