- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
Bebeğime hangi oyuncağı almalıyım 🧸?
Selam gadası 🙃 Ben hepsini sevdim. Hepsini alma şansın var. Dilersen hepsini alıp ayrı ayrı oynamasına izin vermiş olursun. Çocuk & Ebeveyn
Zorlu bir aileyle hayatta kalmaya çalışıyorum biraz destek lazım yardım edebilecek olan birileri var mı?
Selam gadası 🙃 Şu an için en iyi yapılacak şey iş bulup bir şekilde ayrı eve çıkmak olacaktır. Çocuk & Ebeveyn
Çocuk büyütmek zor ve masraflı mı?
Selam gadası 🙃 Zor olan yönleri de vardır. Kolay olan yönleri de vardır. İlla ki maddi anlamda insanlar biraz yoruluyor. Ama şöyle düşünmek gerekiyor. Emeksiz olan bir şey insana pek tat... Çocuk & Ebeveyn
Buruna salatalik kaçarsa ne olur?
Selam gadası 🙃 Evet ilerleyen zamanlarda iltihap olacaktır. En kısa sürede doktora gidip çıkarmasını sağlamak gerekir. Allah korusun iltihap göze zarar verebilir. Çocuk & Ebeveyn
Evlenince hemen bebek istiyorum?
Selam gadası 🙃 Erken dönemde bebek sahibi olmak mümkündür. Ama seninde eşinin de bir sorunu olmaması gerekiyor. İnşallah hemen bebeğini kucağına alırsın. Çocuk & Ebeveyn
Tuhaf soru ama gülmeyin ne olur, bu tür seyler yaşayıp çözüm bulan vardır illaki?
Selam gadası 🙃 Bu konuda işin biraz zor. Çünkü erkeğin vajina kısmına boşalması gerekiyor. Ama eğer ki eşin alkol alıyorsa sarhoş edip ilişkiye girebilirsin. Bu bir çözüm olabilir. ya da... Çocuk & Ebeveyn
Üç aylık bebeğimin yanında eşimle istemeden tartıştık bağırıp ağlamaya başladı hâlâ susmuyo ne yapmalıyım?
Selam gadası 🙃 Bebek dahi olsa sizin kavga ettiğinizi anlar. Çünkü çocuk olsun bebek olsun herşeyi anlama yetisine sahiptir. Bir daha kavga ya da tartışmadan uzak durun. Çocuk & Ebeveyn
Doğum lekemin anlamı nedir?
Selam gadası 🙃 O lekeden bir anlam çıkarmak saçma olur. Çünkü hemen her insanda çeşitli bölgelerde doğum lekeleri olur. Çocuk & Ebeveyn
Oryante olamayan çocukları nasıl okula hazır hale getiririz?
Selam gadası 🙃 Bu iş biraz zor olabiliyor. Çünkü çocuklar annelerinden ayrı kalmak istemezler. İlk birkaç hafta hep annelerini yanlarında görmek isterler. Onu ikna etmenin en kolay yolu, bak... Çocuk & Ebeveyn
Gaza ne iyi gelir ben anne olmayı çok sevdim?
Selam gadası 🙃 Anne sütüyle beslenen bebekler mamayla beslenen bebeklere göre daha az gaz ağrısı çekmektedir. Meme veya biberonla beslenme sırasında bebeğin gaz yutmamasına özen göstermen... Çocuk & Ebeveyn
Arkadaşlar ironi degildir lutfen fikir verin?
Selam gadası 🙃 Çok yanlış düşünüyorsun. O senin canından bir parça kaldı ki eşin onu istemiyor diye sende istememezlik yaparsan bu olmaz. Allah buna gail olmaz. Ne yaşatırsan ileride onu... Çocuk & Ebeveyn
Anneye babaya davranışına göre çocukta öyle davranır demeleri doğru mu?
Selam gadası 🙃 Elbette doğru denilen bir durumdur. Çünkü çocuk ayna gibidir. Evde ne olursa çocukta onu iyi bir şey sanarak yapmak ister. Haliyle aile efradı ne yaparsa çocuk onu kopya edecektir. Çocuk & Ebeveyn
Göbekde çizgi hamilelik belirtisi mi?
Selam gadası 🙃 Bence bunu diyen çok bilmiş biri gibi görünüyor. Eğer ki seni rahatsız edecek bir şey değilse hiç kafanı takma. Ama nasıl bir çizgi olduğunu da merak etmiyor değilim. Çocuk & Ebeveyn
Sizce ideal çocuk sayısı kaç olmalı?
Selam gadası 🙃 Genelde insanlar ekonomik nedenlerden dolayı az çocuk yapmak istiyor. Ama ben tam tersi düşünüyorum. En az 3-4 tane çocuğumun olmasını isterdim. Akşam eve geldiğim zaman... Çocuk & Ebeveyn
Baba kız bebeğinin alt bezini değiştirebilir mi?
Selam gadası 🙃 Belli bir yaşa kadar değiştirmesi normaldir. Ama belli bir yaştan sonra annenin değiştirmesi daha uygun olacaktır. Çocuğun aklı yettiği vakitlere gelinmeden annesi değiştirmeye... Çocuk & Ebeveyn
Gebelikte bebeğin kilo alması ve gelişmesi için ne yenmeli?
Selam gadası 🙃 Bunun için yeşil yapraklı sebzeler yenmeli, doğal sağlıklı besinler tüketilmelidir. Süt ve süt ürünleri et ve et ürünleri yenebilir. Çocuk & Ebeveyn
İlerde anne olursam doğum yapmaktan çok korkuyorum?
Selam gadası 🙃 Doğum yapmak kolay değildir. Ama çok zor da değildir. Artık sezaryen olunduğu için doğum daha kolay hale geliyor. Ama ben normal doğumdan yanayım. Çocuk & Ebeveyn
Çocuklar kaç yaşında kadar banyo yaptırılmalı sizce?
Selam gadası 🙃 Ben 5-6 yaşına kadar anne baba kontrolünde banyo yaptırılması taraftarıyım. Çünkü daha çocuk yaşta banyoda yeterli temizliği yapamazlar. Çocuk & Ebeveyn
19 yaşında hamileyim, ben ne yapacağım?
Selam gadası 🙃 Öncelikle gözün aydın olsun. İnsan anne olduğu zaman bebek bakımı dahil hemen herşeyi yaşayarak öğreniyor. Korkacak hiçbir şey yoktur. Eminim ki bunun üstesinden kolaylıkla... Çocuk & Ebeveyn
Benimle evlenmek isteyen kişinin 4 yaşında kızı var. Evlenirsek beni babası olarak görür mü?
Selam gadası 🙃 O daha çocuk bunu bilmen gerekiyor. Kaldı sen bana şefkati verdiğin andan itibaren seni gerçek babası kabul eder. İş sende bitiyor. Sen iyi olduktan sonra çocuk daha da iyi olur. Çocuk & Ebeveyn
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer