Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
kuralsiz_pisikopat
+1 yıl

Ev dekorasyonuna en çok yakıştırdığınız ve sevdiğiniz bitki hangisi?

Selam gadası 🙃 Hemen her bitki çok hoşuma gider. Ama en çok Aloe Vera gibi bitkiler hoşuma gidiyor. Hatta çok nadir çiçek açan bitkiler bile olsa hayır demem. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Arkadaşım villaya taşındı, ev hediyesi borcam götürsem çok mu komik olur?

Selam gadası 🙃 Kocaman bir villa ve senin elinde küçücük bir borcam pek hoş olmaz. En azından büyük bile olmasa işe yarar bir hediye alman gerekiyor. Ha çok yakın bir arkadaşınsa güzel bir... Ev & Yaşam

kuralsiz_pisikopat
+1 yıl

Ev dekorasyonunda erkekler mi daha zevkli kadınlar mı?

Selam gadası 🙃 Bana kalırsa kadınlar, çünkü hemen her şekilde dekorasyon yapabilirler. Ha bazısı işi biraz abartılı yapsa da çoğu harika işler başarıyor. Ev & Yaşam

nurgül10
+1 yıl

Annem, evimde kullandığım insan figürlü aksesuarlar için, "evin bereketini kaçırır" diyor. Doğru mu?

Selam gadası 🙃 maalesef ki annelerimiz bu konuda oldukça duyarsız olabiliyor. Bereket her türlü kaçabilir. Ama böyle söylemler onların dilinde her zaman olur. Gönlünü kırmadan izah etmek daha... Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

İşyerindeki temizlik beni çok yoruyor çıkmalı mıyım?

Selam gadası 🙃 İşte çalışmak gerekiyor. Ama bu demek değildir ki seni köle niyetine birileri kullansın. Emeğinin karşılığını alacaksın. Ama bu şekilde hor görülüp bu şekilde eziyet altında... Ev & Yaşam

merve2549
+1 yıl

Benim kapımın önüne çöp suyu dökülmüş neyle sildiysem çıkmıyor ev sahibim kızıyor ne yapsam çıkar?

Selam gadası 🙃 Belli ki birisi çöpünü atarken her yeri batırmış. Tuz ruhu ya da çamaşır suyu etkili olacaktır. Ama dikkat et her ikisini aynı anda kullanma. Allah korusun bayılma durumun olur. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Ev hanımlarına özenmem normal mi?

Selam gadası 🙃 Çocuk evin neşesi sayılır. Ama çocuk olmayan evde genelde aileler gezmeye daha çok gidiyor. Aldıkları parayı giyim yeme içme gezme olarak değerlendirme yaparak günlerini öyle... Ev & Yaşam

panzerkopfwagen
+1 yıl

Bu sabah apartmanda yangın çıktı?

Selam gadası 🙃 Yangına akıl sır ermez. Buzdolabı eski olursa motoru aşırı akım çeker. Aşırı akım demek ısı demektir. Isınan yerde yangın çıkma ihtimali yüksektir Ev & Yaşam

Besiktasxg
+1 yıl

Birden fazla daire için kiralama yapabilir miyim?

Selam gadası 🙃 Herhangi bir sorun olmaz. Çünkü sen parayı ödedikten sonra her kiralık daire senin sayılır. İstediğin zaman eski sözleşmeni fes edip yeni evine taşınma hakkın vardır Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Sıcak su ile mi ılık su ile mi duş alıyorsunuz?

Selam gadası 🙃 Normalde hep soğuk suyla duş almak isterim. Ama hep ılık suya talim ediyorum. Ama ilerleyen zamanlarda soğuk suyun altında duş alacağıma inanıyorum. Güzellik & Bakım

mell-oysh
+1 yıl

Plajdaki duş yerlerinde üstsüz duş alınamıyor mu?

Selam gadası 🙃 O tür yerlerde kural yoktur. İnsan istediği şekilde duşunu alabilir. Kimsenin kimseye karışma hakkıda yoktur. Nasıl rahat ediyorsan o şekilde duşunu alırsın. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Doğal taş kullanıp etkisini gören var mi?

Selam gadası 🙃 Pek öyle olduğunu sanmıyorum. Çünkü sonuçta bir taş ne olabilir ki. İnsanlar umut edip aslında kendi kendilerini tedavi ediyorlar. Bir nevi stresten uzak kalmış oluyorlar. Yani... Güzellik & Bakım

TheBoss0
+1 yıl

Genellikle soğuk suyla mı duş alırsınız yoksa sıcak suyla mı?

Selam gadası 🙃 Genelde soğuk suyla almaya cesaret edip, sıcak suya dönen birisiyim. Ama eninde sonunda soğuk suyla duş alacağımı tahmin ediyorum. Ilık suyla duş alan bir insanım. Güzellik & Bakım

Dilara1317
+1 yıl

Gebeyim ve doktorun verdiği ilaçları kullanmalı mıyım?

Selam gadası 🙃 Şu an için ilaç kullanımına gerek yoktur. Ama yine de doktoruna bilgi vermen daha iyi olacaktır. En azından kafasında bir düşünce varsa sana demiş olur. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Kocam 4 yaşındaki çocuğumuzun 4 yaşında olduğunu unutuyor bazen, neden böyle oluyor?

Selam gadası 🙃 Belli ki eşin çocuk sevgisi nedir bilmiyor. İnsan çocuğuna böyle şeyler yapmaz. Çocuğun bana sevgisinden mahrum büyüyecek gibi görünüyor. O yüzden sen daha çok ilgi alaka... Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

39 haftalık hamileyim ara sıra sancım oluyor? Bu durum normal mi?

Selam gadası 🙃 Bu sancılar ağrılar normaldir. Dilersen doktoruna erken gidip bu sorunlarını diyebilirsin. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Gebelik için femara 2. gm kullanan var mı ?

Selam gadası 🙃 Pek fayda edeceğini sanmıyorum. Yumurtlama dönemlerinde ilişkiye girmek daha kesin sonuç verir. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Aile içi şiddetin varlığı çocukları nasıl etkiler?

Selam gadası 🙃 Hemen her ailede kavga ya da tartışma olur. Olduğu zaman çocuklar şiddete meyilli olabilir. Özellikle erkek çocukları bu konuda babalarından ne görürse kız çocuklarına karşı... Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Reglim 4 gün gecikti. Hamilelik testi yapsam sonuç doğru çıkar mı?

Selam gadası 🙃 Normalde regl gününün en az 6-7 gün gecikmesi gerekiyor. Gecikme sonrası test yapabilirsin. Ama kan testi kesin sonuç verir. Özel Günler & Hijyen

Gizli Üye
+1 yıl

GEBELİK TESTİ İLE ALAKALI?

Selam gadası 🙃 İlk kez senden duydum. Böyle bir şeye insanın neden ihtiyacı olur ki. Ama demek ki deneyen insanların çok ihtiyacı oluyor. Çocuk & Ebeveyn

1.114.224 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨