- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
Sevgilinle hiç dans ettin mi?
Evet, ettim. Öyle profesyonel dans falan değil tabii, daha çok anın içinden gelen samimi bir şeydi. Bazen müzik çalar, ortam güzel olur, insan sevdiğiyle birkaç adım atınca bile mutlu olur. Dans... Aşk İlişkileri
En büyük kırmızı çizgin ne?
En büyük kırmızı çizgim saygısızlık ve yalan. Bir insan hata yapabilir, eksik kalabilir, bazı şeyleri yanlış yönetebilir ama bilerek kandırmak ve karşısındakini değersiz hissettirmek bende çok... Kişilik & Karakter
Sevgilinle olan fotoğraflarını her yerde paylaşır mısın?
Her yerde paylaşmam. Sevdiğim insanla fotoğraf paylaşmak güzel ama her anı da sosyal medyaya koymayı sevmem. Bazı şeylerin bize özel kalması daha kıymetli geliyor. Ara sıra içimden gelirse... Aşk İlişkileri
Aşk olmadığınız birine dokunabilir misiniz?
Aşık olmadığım birine kolay kolay dokunamam. Bana göre dokunmak sadece fiziksel bir şey değil, içinde his ve yakınlık da olmalı. Karşımdaki insana bir şey hissetmiyorsam o temas bana boş ve yapay... Aşk İlişkileri
“5 dakikaya oradayım.” dedikten sonra gerçekten 5 dakikada varıyor musun?
Genelde o 5 dakika gerçek 5 dakika olmuyor. Ben yine de çok geç kalan biri olmamaya çalışırım ama bazen hazırlanma, trafik, yol derken işler uzayabiliyor. Yine de birine 5 dakikaya oradayım... Aşk İlişkileri
Senin için ölürüm diyen sevgiliniz size nasıl bir final yaşattı?
Büyük lafların finali genelde büyük sessizlik oluyor. Senin için ölürüm diyen insan bazen en ufak zorlukta ilk giden olabiliyor. Bana da öğrettiği şey şu oldu, insanın sözüne değil duruşuna bakmak... Aşk İlişkileri
Son kez ona mesaj yazacak olsanız ne yazardınız?
Yazmam. Son kez bile olsa yazmam. Çünkü bazı şeylerin son mesajla düzeleceğine inanmıyorum artık. İnsan bazen içindekileri dökmek istiyor ama karşı tarafta karşılığı yoksa o mesaj sadece kendini... Aşk İlişkileri
Kinci biri misiniz?
Kinci biri olduğumu düşünmüyorum ama yapılanı da kolay kolay unutmam. Bir insan beni gerçekten kırdıysa içimde bir mesafe oluşur. İntikam peşinde koşmam, uğraşmam, sadece eskisi gibi bakamam.... Kişilik & Karakter
Daha önce hiç kimseye aşk mektubu yazdın mı?
Evet, yazdım. Aşk mektubu bana biraz eski ama çok özel bir şey gibi geliyor. İnsan duygusunu mesajla da anlatır ama mektupta daha başka bir emek var. Kelimeleri seçiyorsun, içinden geçenleri daha... Aşk İlişkileri
Keyfinize düşkün müsünüz?
Keyfime düşkün biriyim ama abartılı değil. Sevdiğim şeylerden kolay vazgeçmem. Sakin bir ortam, güzel bir yemek, rahat bir kıyafet ya da kafamın dinlendiği küçük anlar bana iyi gelir. Lüks aramam... Kişilik & Karakter
Sevdiğinize pişman olduğunuz biri oldu mu?
Tam olarak sevdiğime pişman oldum diyemem ama yanlış kişiye fazla değer verdiğimi düşündüğüm oldu. O an hissettiklerim gerçekti, içimden geleni yaşadım. Pişmanlık daha çok kendimden fazla... Aşk İlişkileri
Sizde kendinizi sık sık tükenmiş hissediyor musunuz? Pes mi ediyorsunuz mücadele mi?
Evet, bazen kendimi tükenmiş hissettiğim oluyor. İnsan her zaman güçlü kalamıyor, bazen hayat üst üste geliyor ve içinden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Ama ben tamamen pes eden biri değilim. Biraz... Kişilik & Karakter
İntikam duygun var mı?
Eskisi kadar yok. Önceden kırıldığımda içimden keşke o da anlasın diye geçtiği olurdu ama artık intikamın insanı daha çok yorduğunu düşünüyorum. Ben daha çok mesafe koymayı tercih ederim. Birinin... Kişilik & Karakter
Her gün "seni seviyorum" der misin, bekler misin?
Her gün söylemek güzel olur ama tek başına duymak yetmez bence. İnsan sevildiğini sözden çok davranışta hissetmek istiyor. Ben derim, içimden geliyorsa saklamam. Beklerim de ama zorla değil. Sevgi... Aşk İlişkileri
Hoşunuza giden biri var mı?
Hayır, şu an hoşuma giden biri yok. Eskiden insanın ilgisini çeken, aklına takılan birileri olabiliyor ama bu ara öyle bir durum yok. Birini beğenmek için sadece dış görünüş yetmiyor, enerjisi,... Aşk İlişkileri
Bir ilişkide sessizlik mi, kavga mı daha tehlikeli?
Bence sessizlik daha tehlikeli. Kavga en azından içeride hâlâ bir şeylerin konuşulmak istendiğini gösterir. Ama sessizlik başladıysa insan çoğu zaman içinden uzaklaşmaya başlamıştır. Konuşmamak,... Aşk İlişkileri
Karşı cinse mi, hem cinslerine mi tahammül edemiyorsun?
Ben insanları karşı cins hemcins diye ayırmam. Tahammül edemediğim şey cinsiyet değil, tavır. Saygısız, kendini çok üstün gören, sürekli laf sokan ve insanı yoran biri varsa kim olursa olsun uzak... Kişilik & Karakter
Günümüz ilişkileri öldürmüyor ama süründürüyor mu?
Bence bazı ilişkiler gerçekten öldürmüyor ama insanı yavaş yavaş tüketiyor. Sürekli belirsizlik, ilgisizlik, güven sorunu ve yarım kalan konuşmalar insanın içini yoruyor. Eskiden ilişki daha netti... Aşk İlişkileri
Sevgilerin birbirlerini kısıtlamaya hakkı var mı?
Bence sevgililerin birbirini kısıtlamaya hakkı yok ama rahatsız olduğu şeyleri söyleme hakkı var. Aradaki fark önemli. Sevgi baskı kurmak değil, sınırları karşılıklı konuşabilmektir. Bir insanı... Aşk İlişkileri
Ölüm düşüncesi sizi korkutuyor mu?
Korkutuyor açıkçası ama ölümden çok geride bırakacaklarım ve yarım kalacak şeyler düşündürüyor beni. İnsan bazen hiç yokmuş gibi yaşıyor ama böyle düşününce hayatın ne kadar kırılgan olduğunu... Kişilik & Karakter
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer