Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Gizli Üye
16 gü

Sevgilinle hiç dans ettin mi?

Evet, ettim. Öyle profesyonel dans falan değil tabii, daha çok anın içinden gelen samimi bir şeydi. Bazen müzik çalar, ortam güzel olur, insan sevdiğiyle birkaç adım atınca bile mutlu olur. Dans... Aşk İlişkileri

morsaclihuriyeee
16 gü

En büyük kırmızı çizgin ne?

En büyük kırmızı çizgim saygısızlık ve yalan. Bir insan hata yapabilir, eksik kalabilir, bazı şeyleri yanlış yönetebilir ama bilerek kandırmak ve karşısındakini değersiz hissettirmek bende çok... Kişilik & Karakter

GözüKaraGizem
16 gü

Sevgilinle olan fotoğraflarını her yerde paylaşır mısın?

Her yerde paylaşmam. Sevdiğim insanla fotoğraf paylaşmak güzel ama her anı da sosyal medyaya koymayı sevmem. Bazı şeylerin bize özel kalması daha kıymetli geliyor. Ara sıra içimden gelirse... Aşk İlişkileri

Adeliina
16 gü

Aşk olmadığınız birine dokunabilir misiniz?

Aşık olmadığım birine kolay kolay dokunamam. Bana göre dokunmak sadece fiziksel bir şey değil, içinde his ve yakınlık da olmalı. Karşımdaki insana bir şey hissetmiyorsam o temas bana boş ve yapay... Aşk İlişkileri

ÇiçeğiburnundaAnne
16 gü

“5 dakikaya oradayım.” dedikten sonra gerçekten 5 dakikada varıyor musun?

Genelde o 5 dakika gerçek 5 dakika olmuyor. Ben yine de çok geç kalan biri olmamaya çalışırım ama bazen hazırlanma, trafik, yol derken işler uzayabiliyor. Yine de birine 5 dakikaya oradayım... Aşk İlişkileri

lpєαrl
16 gü

Senin için ölürüm diyen sevgiliniz size nasıl bir final yaşattı?

Büyük lafların finali genelde büyük sessizlik oluyor. Senin için ölürüm diyen insan bazen en ufak zorlukta ilk giden olabiliyor. Bana da öğrettiği şey şu oldu, insanın sözüne değil duruşuna bakmak... Aşk İlişkileri

morsaclihuriyeee
16 gü

Son kez ona mesaj yazacak olsanız ne yazardınız?

Yazmam. Son kez bile olsa yazmam. Çünkü bazı şeylerin son mesajla düzeleceğine inanmıyorum artık. İnsan bazen içindekileri dökmek istiyor ama karşı tarafta karşılığı yoksa o mesaj sadece kendini... Aşk İlişkileri

sinem23__
16 gü

Kinci biri misiniz?

Kinci biri olduğumu düşünmüyorum ama yapılanı da kolay kolay unutmam. Bir insan beni gerçekten kırdıysa içimde bir mesafe oluşur. İntikam peşinde koşmam, uğraşmam, sadece eskisi gibi bakamam.... Kişilik & Karakter

Redamancy-4
16 gü

Daha önce hiç kimseye aşk mektubu yazdın mı?

Evet, yazdım. Aşk mektubu bana biraz eski ama çok özel bir şey gibi geliyor. İnsan duygusunu mesajla da anlatır ama mektupta daha başka bir emek var. Kelimeleri seçiyorsun, içinden geçenleri daha... Aşk İlişkileri

Aybuke6
16 gü

Keyfinize düşkün müsünüz?

Keyfime düşkün biriyim ama abartılı değil. Sevdiğim şeylerden kolay vazgeçmem. Sakin bir ortam, güzel bir yemek, rahat bir kıyafet ya da kafamın dinlendiği küçük anlar bana iyi gelir. Lüks aramam... Kişilik & Karakter

Zemherinaz
16 gü

Sevdiğinize pişman olduğunuz biri oldu mu?

Tam olarak sevdiğime pişman oldum diyemem ama yanlış kişiye fazla değer verdiğimi düşündüğüm oldu. O an hissettiklerim gerçekti, içimden geleni yaşadım. Pişmanlık daha çok kendimden fazla... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
16 gü

Sizde kendinizi sık sık tükenmiş hissediyor musunuz? Pes mi ediyorsunuz mücadele mi?

Evet, bazen kendimi tükenmiş hissettiğim oluyor. İnsan her zaman güçlü kalamıyor, bazen hayat üst üste geliyor ve içinden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Ama ben tamamen pes eden biri değilim. Biraz... Kişilik & Karakter

x_CiciKız_x
16 gü

İntikam duygun var mı?

Eskisi kadar yok. Önceden kırıldığımda içimden keşke o da anlasın diye geçtiği olurdu ama artık intikamın insanı daha çok yorduğunu düşünüyorum. Ben daha çok mesafe koymayı tercih ederim. Birinin... Kişilik & Karakter

GözüKaraGizem
16 gü

Her gün "seni seviyorum" der misin, bekler misin?

Her gün söylemek güzel olur ama tek başına duymak yetmez bence. İnsan sevildiğini sözden çok davranışta hissetmek istiyor. Ben derim, içimden geliyorsa saklamam. Beklerim de ama zorla değil. Sevgi... Aşk İlişkileri

Zemherinaz
16 gü

Hoşunuza giden biri var mı?

Hayır, şu an hoşuma giden biri yok. Eskiden insanın ilgisini çeken, aklına takılan birileri olabiliyor ama bu ara öyle bir durum yok. Birini beğenmek için sadece dış görünüş yetmiyor, enerjisi,... Aşk İlişkileri

GözüKaraGizem
16 gü

Bir ilişkide sessizlik mi, kavga mı daha tehlikeli?

Bence sessizlik daha tehlikeli. Kavga en azından içeride hâlâ bir şeylerin konuşulmak istendiğini gösterir. Ama sessizlik başladıysa insan çoğu zaman içinden uzaklaşmaya başlamıştır. Konuşmamak,... Aşk İlişkileri

HeartofFire
16 gü

Karşı cinse mi, hem cinslerine mi tahammül edemiyorsun?

Ben insanları karşı cins hemcins diye ayırmam. Tahammül edemediğim şey cinsiyet değil, tavır. Saygısız, kendini çok üstün gören, sürekli laf sokan ve insanı yoran biri varsa kim olursa olsun uzak... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
16 gü

Günümüz ilişkileri öldürmüyor ama süründürüyor mu?

Bence bazı ilişkiler gerçekten öldürmüyor ama insanı yavaş yavaş tüketiyor. Sürekli belirsizlik, ilgisizlik, güven sorunu ve yarım kalan konuşmalar insanın içini yoruyor. Eskiden ilişki daha netti... Aşk İlişkileri

Redamancy-4
16 gü

Sevgilerin birbirlerini kısıtlamaya hakkı var mı?

Bence sevgililerin birbirini kısıtlamaya hakkı yok ama rahatsız olduğu şeyleri söyleme hakkı var. Aradaki fark önemli. Sevgi baskı kurmak değil, sınırları karşılıklı konuşabilmektir. Bir insanı... Aşk İlişkileri

sinem23__
16 gü

Ölüm düşüncesi sizi korkutuyor mu?

Korkutuyor açıkçası ama ölümden çok geride bırakacaklarım ve yarım kalacak şeyler düşündürüyor beni. İnsan bazen hiç yokmuş gibi yaşıyor ama böyle düşününce hayatın ne kadar kırılgan olduğunu... Kişilik & Karakter

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨