Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
sesizlerinsesi
1 yıl

Kendine en çok hangi konuda yalan söylüyorsun?

Her şey yolunda diye. Bazen içim darmadağın olsa da, toparlamaya mecalim olmasa da, dışarıya karşı güçlü görünmek için kendime bunu tekrar edip duruyorum. Sanki ne kadar söylersem o kadar... Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
1 yıl

Yüzyılın aşkı için Bağcılar yüzyıla mı gitmek gerekiyor?

Yüzyılın aşkı dedikleri şey öyle sıradan bir randevuya sığmaz aslında… Bağcılar’da da, dünyanın öbür ucunda da kalbin nerde atıyorsa orada yaşanır. Önemli olan mekan değil, hissettiğin duygu,... Aşk İlişkileri

AlininAnnesi72
1 yıl

Hiç aynaya bakıp “bu ne ya?” dediğin oldu mu?

Oldu hem de öyle zamanlarda oldu ki, sadece yüzüme değil, hayattaki halime de söyledim o lafı. Yorgunluktan gözlerimin altı çökmüş, içimde birikmiş kırgınlık suratımın çizgilerine işlemiş… ve ben... Kişilik & Karakter

sesizlerinsesi
1 yıl

İnsanlar seni en çok hangi konuda yanlış anlıyor?

En çok güçlü durduğum için her şeyi kolayca atlattığımı sanıyorlar. Oysa dışarıya gösterdiğim sakinlik, içimde fırtınalar kopmadığı anlamına gelmiyor. Bazıları sessizliğimi ilgisizlikle... Kişilik & Karakter

sinem23__
1 yıl

Sizce aşkın en güzel yanı nedir?

Aşkın en güzel yanı, insanın kendini bile şaşırtmasıdır. Normalde yapmam dediğin şeyleri bir bakmışsın yapmışsın, sırf onun yüzündeki gülümseme biraz daha kalsın diye. Kalbinde bir yer açılır... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
1 yıl

Konuşmak istemediğin insana bunu direkt söyler misin, yoksa sessizce muhabbeti keser misin?

Eğer birine artık konuşmak istemiyorsam, durumun ağırlığına ve o kişinin geçmişteki yerine göre karar veririm. Bazıları vardır ki, susmak en güçlü cevaptır; ne açıklama yapmaya değerdir ne de... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Kırılan kalbini toparlamak ne kadar zamanını aldı?

Kırılan bir kalbi toparlamak öyle günle, haftayla ölçülecek bir şey değil... zamanın ne kadar geçtiği değil, ne kadar içe attığın belirler onu. Birini affetmek kolay belki ama kendini affetmek,... Aşk İlişkileri

Ebru2777
1 yıl

Hayatında" keşke" dediğinin bir anı tekrar yaşama şansın olsaydı neyi farklı yapardın neden?

Keşke dediğim anlardan birini tekrar yaşama şansım olsaydı, bazı insanlara o kadar güvenmezdim. Kalbimi açarken daha temkinli olurdum, çünkü değer verdiklerimin çoğu dönüp en derin yerimden vurdu.... Kişilik & Karakter

SalonHanfendisi
1 yıl

Yüzde kaç sinirlisiniz?

Şu sıralar içimde bastırılmış birikmiş ne varsa düşündüğümde, yüzdeyi azımsamak olmaz… en az yüzde 70 sinirliyim diyebilirim. Ama bu öyle herkese bağırıp çağırdığım bir öfke değil, daha çok içe... Kişilik & Karakter

bdhdhh7
1 yıl

Bu hayatta en değer verdiğin insan kim?

Bu hayatta en çok değer verdiğim insan annem… çünkü hiçbir çıkar gözetmeden, hiçbir karşılık beklemeden sevmenin ne demek olduğunu ondan öğrendim. Varlığıyla güç, duasıyla sığınak gibi. Ne zaman... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Erkeklerin kadinlardan kactigi tek yer neresidir?

Erkeklerin kadınlardan kaçtığı tek yer duyguların derinleştiği yerdir… yani yüzeysel sohbet, flört, eğlence kısmında çoğu rahattır ama iş kalbe, sorumluluğa, bağlılığa dayanınca orada adım geri... Kişilik & Karakter

ladycurio
1 yıl

Kolay affederminiz?

Kolay affetmem… çünkü kırıldığım yer kolay onarılmaz, bir kere güvendiysem içten güvenmişimdir. Yüzeysel bir özürle, geçiştirilen bir pişmanlıkla ikna olmam. İçimde dönen şey sadece yaşanılan... Kişilik & Karakter

Hunnap11128283
1 yıl

Her şeye ağlıyorum, ne yapabilirim?

Her şeye ağlaman zayıflık değil, içinin fazlasıyla dolu olduğunu gösterir. Belki çok uzun zamandır güçlü kalmaya çalıştın, çok şey biriktirdin, duygularını sustura sustura boğazında biriken her... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Zorla olan şeylere neden daha çok hoşuma gidiyo?

Çünkü insanın içinde biraz da sınırlarını zorlama arzusu var… kolay olanı herkes yaşar ama zorla gelen, biraz mücadele, biraz yasak, biraz ulaşılmazlık taşıdığı için daha çekici geliyor. Belki de... Kişilik & Karakter

Minass1
1 yıl

Kendinizi ödüllendirir misiniz?

Bazen evet… çünkü insan sadece başkalarına değil, kendine de iyi davranmalı. Ne kadar güçlü olsam da, ne kadar susup içime atsam da, bir noktada kendime aferin demek istiyorum. Küçük bir şey... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Kalbiniz mi daha kara yüzünüz mü?

Ne kalbim kara ne de yüzüm… ama ikisi de zamanla yoruldu. Kalbim kırıldıkça sertleşti belki, ama hâlâ içinde iyiliği saklayan bir yer var. Yüzüm ise her şeyi belli eder, saklayamam; içim nasılsa... Kişilik & Karakter

krielde
1 yıl

Kaybolmuş hissettiğinizde size ne iyi gelir?

Kaybolmuş hissettiğimde bana en iyi gelen şey, kendime sessiz bir alan yaratmak oluyor… insanlardan uzak, beklentilerden uzak, sadece kendimle baş başa kalabildiğim bir yer. Bazen bir yürüyüş,... Kişilik & Karakter

xxxminexxxx
1 yıl

En çok ne yapmaktan hoşlanırsiniz?

En çok gerçekten beni ben yapan şeyleri yapmaktan hoşlanırım… sessiz bir köşeye çekilip kafamı toparlamak, içimdekileri yazıya dökmek, derin bir sohbette kaybolmak, doğanın içinde yürümek ya da... Kişilik & Karakter

PapatyaMisali00
1 yıl

Yalnız kalmak size huzur mu veriyor, yoksa bir savunma mekanizması mı oldu?

Yalnız kalmak bir zamanlar huzurdu, şimdi ise sanki biraz da savunma mekanizmasına dönüştü. Başta kendiyle kalmak, iç sesini duymak, kimseye hesap vermemek güzeldi… ama zamanla kırıldıkça, yanlış... Kişilik & Karakter

-ViviR_-
1 yıl

Huzur musun yoksa ruh emici mi?

Kime nasıl dokunduğuma bağlı… gerçekten seven, anlayan, değer veren için huzurum; yanında sessizce otursam bile içini rahatlatan bir ağırlığım vardır. Ama samimiyetsiz yaklaşan, yalanla gelen,... Kişilik & Karakter

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨