Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
wkertenkele
12 dk

En son ne zaman kendin oldun ya da içindeki sesi dinledin?

En son gerçekten içime sinmeyen bir şeyden uzak durduğumda kendim oldum diyebilirim. İnsan bazen herkesi memnun etmeye çalışırken kendi sesini bastırıyor. Ama içinden gelen rahatsızlığı dinleyip... Kişilik & Karakter

Liyann
2 sa

İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?

Kalabilir bence. Mesafe sadakati bozmaz, niyet bozar. İki insan gerçekten birbirine değer veriyorsa, güven varsa ve iletişim kopmuyorsa kilometre sadece fiziksel bir uzaklık olur. Ama kalpte... Aşk İlişkileri

DedektifMinnie
2 sa

Bir dizi/film ile ilgili aldığınız en şaşırtıcı spoiler neydi? Adını belirtebilir misiniz?

En şaşırdığım spoiler Game of Thrones’taki Kızıl Düğün olayıydı. Daha izlemeden denk gelmiştim ve etkisi bayağı kaçmıştı. Bazı spoilerlar sadece bir sahneyi değil, dizinin bütün havasını... Diziler & Filmler

Septyn
2 sa

Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?

Ben kolay kolay herkesin yanında ağlayan biri değilim. Daha çok içime atar, belli etmemeye çalışırım. Ama bazı şeyler var ki insan ne kadar tutsa da bir yerde taşıyor. Duyguları saklamak güçlü... Kişilik & Karakter

Günesinkadini
2 sa

Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?

İlgi dairesi bende de kayıp galiba. Bazen insanın gerçekten iki güzel söze, biraz hatırlanmaya ve değer gördüğünü hissetmeye ihtiyacı oluyor. Çok büyük bir şey değil aslında; birinin halini... Aşk İlişkileri

Təntənõviç
2 sa

Sevgilinizle uyum sağlayabiliyor musunuz? Yoksa da olsaydı uyum sağlar mıydınız?

Şu an sevgilim yok ama olsaydı uyum sağlamaya çalışırdım. İlişkide her şey aynı olmak zorunda değil, önemli olan birbirini anlayabilmek. İki taraf da biraz empati yapıyor, inatlaşmadan... Aşk İlişkileri

Gri3480
2 sa

Çok aşıksınız ve ailenizin onaylamadığı bir ilişki ne yaparsınız bir tercih yapmak gerekirseniz?

Ailemin fikrini dinlerim, çünkü bazen insan aşıkken bazı şeyleri göremeyebiliyor. Ama sırf onaylamadılar diye de sevdiğim insandan hemen vazgeçmem. Önce neden istemediklerine bakarım. Haklı bir... Aşk İlişkileri

Kübiks
2 sa

Sırf parası var diye biri ile konuşur musunuz?

Hayır, sırf parası var diye biriyle konuşmam. Para hayatı kolaylaştırır ama insanın karakteri, duruşu ve samimiyeti yoksa bana bir şey ifade etmez. Benim için muhabbet, güven ve saygı daha önemli.... Aşk İlişkileri

ℓuciffєя_
2 sa

Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?

Birinin vazgeçtiğini ilgisinin azalmasından, eskisi kadar merak etmemesinden ve konuşmaların mecburiyet gibi olmasından anlarsın. Önceden emek verdiği şeylere artık üşeniyorsa, seni kaybetmekten... Aşk İlişkileri

Günesinkadini
2 sa

Eller üzer mi seni?

Üzer tabii, insan taş değil sonuçta. Ama en çok el değil, yakın bildiğin insanın kırması dokunuyor. Ellerden geleni bir şekilde atlatıyorsun da değer verdiğin birinin yaptığı daha derine işliyor.... Aşk İlişkileri

Şaşkınninja
3 sa

Empati yapabiliyor musunuz?

Evet, empati yapabildiğimi düşünüyorum. Birini anlamak için illa aynı şeyi yaşamış olmak gerekmiyor, bazen sadece gerçekten dinlemek yetiyor. Ama empati yapmak her şeye göz yummak da değil. İnsan... Kişilik & Karakter

MassiveStroke00
3 sa

Flört için ilk adımı atan kadın cesur mudur basit midir?

Bence cesurdur, basitlik bununla ölçülmez. Bir kadının ilgisini belli etmesi ya da ilk adımı atması onu değersiz yapmaz. Asıl mesele bunu nasıl yaptığı ve karşı tarafın bunu nasıl karşıladığıdır.... Aşk İlişkileri

ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
3 sa

Bir şarkıyı en fazla kaç kere dinleyebilirsiniz?

Bir şarkı ruh halime denk geldiyse sayısını unuturum. Bazen aynı şarkıyı defalarca dinleyip yine de sıkılmam. Çünkü bazı şarkılar sadece kulağa değil, insanın içindeki bir yere dokunuyor. O yüzden... Kişilik & Karakter

Mspinky
3 sa

Bir ilişkide daha çok romantik mi yoksa eğlenceli bir sohbet mi tercih edersiniz?

Ben ikisinin dengeli olmasını isterim ama eğlenceli sohbet biraz daha baskın olur. Çünkü sürekli romantizm de bir yerden sonra ağır gelebilir. Gülebildiğin, rahat konuşabildiğin insanla bağ daha... Aşk İlişkileri

PEPPAPİNK
3 sa

Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?

Vişneyi severim ama kiraz gibi tatlı tatlı yenilecek bir meyve değil bence. Hafif ekşi tadı ayrı güzel oluyor. Özellikle vişne suyu, vişne reçeli ya da tatlıların içinde daha çok hoşuma gidiyor.... Kişilik & Karakter

princess_Angela
3 sa

Aşk mı, tutku mu?

Aşk mı tutku mu dersen ben aşk derim. Tutku güzel ama tek başına insanı yakar geçer. Aşkın içinde sevgi, güven, emek ve huzur olunca daha kalıcı geliyor. Tutku heyecan verir, aşk ise insana... Aşk İlişkileri

KayipPsikopat_3
3 sa

Aşkın formülü nedir?

Bence aşkın net bir formülü yok ama içinde sevgi, güven, saygı ve emek yoksa adı aşk gibi dursa da eksik kalıyor. Sadece heyecanla yürümüyor, sadece fedakârlıkla da olmuyor. Aşk biraz kalp, biraz... Aşk İlişkileri

emre00
3 sa

İlk buluşmada nereye gidilir?

İlk buluşmada bence çok kasıntı olmayan, rahat konuşulabilecek bir yere gidilir. Kafe, sahil yürüyüşü ya da sakin bir mekân daha iyi olur. Sinema bana ilk buluşma için çok mantıklı gelmiyor, çünkü... Aşk İlişkileri

Nickbulamadim91
3 sa

35 yaşındayım ayıcıklı pijama giyiyorum bu kötü bir şey mi?

Bence kötü bir şey değil. İnsan evinde nasıl rahat ediyorsa öyle giyinmeli. 35 yaşında ayıcıklı pijama giymek kimseye zarar vermiyor, aksine biraz keyifli ve samimi bir şey. Her şeyi yaşa bağlamak... Kişilik & Karakter

ChocoOrb
3 sa

İlk adımı atabilir misin?

Atabilirim ama tamamen emin olmam lazım. Karşı tarafta da bir istek, samimiyet ve yeşil ışık görürsem çekinmem. Ama tek taraflı çabalayacak gibi hissedersem geri dururum. İlk adım cesaret ister... Aşk İlişkileri

342.040 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨