Sorular: Eğitim & Kariyer
Özel üniversitede burslu okusam yine de yıllık çok para gider mi?
Ne kadar gider mesela tıp diş hekimliği eczacılık için...
Okumak ne kadar zor be, doktorlara saygi duyuyor musunuz?
Duyun bence insanın ebesi ağlıyor ders caliscam diye. Sifir uyku mal gibiyim şimdi
Hangi üniversitelerde okumak işsiz kalmayı engeller?
ODTÜ Boğaziçi koç İTÜ YTÜ falan haric. 100k 80k arası
Ankaradan Kırıkkaleye üniversiteye gitmeyi düşünüyorum bilgisi olan yazabilir mi?
Arkadaşlar selam Ankara 'da yaşıyorum ailem ile maalesef istediğim bölümler Ankara 'da tutmayınca kırıkkale geldi aklıma günlük git gel yapmak kolay mı ne kadar sürüyor güzergah nasıl nereden otobğse binmem lazım...
Hangi işi seçmeliyim, yardım eder misiniz?
Seneye gireceğim kpss çalışıyorum bu yuzden uzak olan beni daha çok zorlar gibime geliyor
KARİYER VE MAAŞ OLARAK GİT GİDE EKSİYE DÜŞÜYORUM NE YAPMALIYIM?
Arkadaşlar birikim yaptığım meslek hayatım çöp oldu. Ağır depresyona girmek üzereyim ve ne yapacağımı bilmiyorum elim kolum bağlı. Yaşım 34. 18 yaşımda iken Çok kaliteli ve Türkiyede adını duyurmuş bir akademi den...
Yks ye Eylül'de başlasam tıp için yetiştirir miyim?
Şu an maddi olarak zorda olduğumuz için işte çalışıyorum ve ancak Eylül ortası gibi çıkabilirim. Bir üni bitirdim ama sırf okumak ıçin okudum çok pişmanım. Tıp istiyorum ve 9 ay gibi bir sürede yapabilir miyim bilmiyorum...
İş arıyorum ne iş yapabilirim?
Kasiyer olmak isterim. Ama kasiyer adı altında onu bunu şunu yaptırmalarını istemiyorum
Hangi mühendislik daha çabuk iş bulur?
Şartları falan iyidir veya hani yaz tatili yaoabilme imkanı falan olan
Konuştuğum bitane uzman çavuş var çocuk çok ilgi değer veriyor ama ben sevemiyorum?
Konuştuğum bitane uzman çavuş var çocuk çok ilgi değer veriyor ama ben sevemiyorum şans vermek istiyorum ama sevemiyorum aynı sehirdeyiz buluşalim diyor buluşmak istemiyorum
Yks girdim 50 bin sayısal geliyor hesapladım ne yapacam ben?
Tahmini o civarlarda geliyor biraz daha matematik yapsaydım diş hekimliği gelirdi napsam kendimimi assam çok kötüyüm
İşe girdim ama kendimi yetersiz hissediyorum neden?
Elimden gelenin fazlasını yapıyorum yine de kendimi yetersiz hissediyorum yanlış bir şey yapmaktan korkuyorum sıkıldım şu durumdan 😔
Ne okusam işsiz kalacakmışim gibi hissediyorum?
Neden böyle. Doktor olamıyoruz diye niye milletin 2 dudağının arasına bakıyoruz Allah kahretsin ya
YGS ile yks arasında neden bu kadar fark var?
YGS ile netlerle çok düşük çıkarken şimdi ise yks sınavından yüksek netler çıkıyor sistem çok değişmiş şimdi herkes oyuzden önüne gelen okuyor
2. Kez mezuna kalmak akıl karı mı?
Bence değil ama yine de size sormak istedim. Belki fikrim değişir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer