Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Cilt Bakım

La Roche Posay ve Sebamed arasında kaldım. Sizce hangi güneş kremi daha iyi?

Güneş kremi seçimi yapacağım her gün kullanmam gerekiyor beyaz tenliyim ama iki güneş kremi arasında kaldım, kullananlardan öneri rica ediyorum. 1- La Roche Posay Anthelios Uvmune Fluid Spf 50 2- Sebamed Sun Care Spf 50
2|0
Cevapla 5 7

Zorotenin tedavi sürecimin 5. ayına girdim, yüzüm gittikçe daha kötü oluyor bu normal mi?

Arkadaşlar bugün zorotenin tedavimin tam 4 üncü ayı ama yüzüm ilk günden çok çok daha kötü sivilcelerim yara oldu çenemin altı boynuma kadar gidiyor ve tüm yüzüm nokta nokta yağ bezeleri ile doldu sırtımda aynı şekilde...
1|0
Cevapla 2 4

Kalemtıraş izi geçer mi?

Merhaba, ergenlik çağında biriyim. Bir anlık dürtü ve aptallık ile kalemtıraş jileti ile koluma biraz kesik attım. Çok derin bir kesik değil ama yine de iz kalacak diye çok korkuyorum ve şu an üstünü yara bandı ile...
0|0
Cevapla 0 6

Çenemdeki renk eşitsizliği nasıl geçer?

tamamen geçirmek için bi yöntem var mı ya da krem tüm cildim ayni olsunda artik yontemi önemli degil cene ve bıyık kısmım daha koyu renkte :(
1|0
Cevapla 2 0
1|0
Cevapla 4 3

Cilt lekeleri nasıl geçer?

Gündüz Cleocin t gece de Dermodicos plus (çay ağacı yağı var içinde) kullanıyorum ama yine de lekelerim geçmiyor ne kullanmalıyım
1|0
Cevapla 1 1

Aldığın en pahalı cilt bakım ürünü hangisi?

Aldığın en pahalı cilt bakım ürünü hangisi? #Edamedaciltbakım 💗 #Bioderma
1|1
Cevapla 6 9

Göz altların senin için cilt bakımında önemli mi?

Cilt bakımında göz altları da önem taşıyor mu senin için? #Edamedaciltbakım 💟 #Bioderma
1|1
Cevapla 4 6

Dermapen sonrası yüzümde kocaman leke oluştu geçmiyor, ne yapmalıyım?

Merhaba kizlar bir kaç hafta önce dermapen yaptım pişman oldum gerçi dudak çevremde kocaman leke oluştu sakal varmış gibi bir görüntü çok kötüyüm geçmiyor bir türlü fikri olan var mı yapmalıyım 🥺🥺
1|0
Cevapla 4 7

Yüzümdeki sivilce izleri nasıl geçer?

Yüzümde ergenlik sivilcelerinden kalan küçük küçük çukurlar var.(Şu an fotoğraf koyamıyorum, icepick skar diye geçiyor) Bunlar nasıl geçer? Tavsiye ettiğiniz bir ürün var mı?
1|0
Cevapla 3 6

Sivilceleri harbi geçiren bir ürün var mı?

O kadar doktora gittim tedavi gördüm yok roaccittane de istemiyom asiri sivilcem yok ama var yine de neyse işte sivilceleri harbi geciren kremdir falan bisey var mi ne yapayım ben ne oneririsiniz izlerim de aşırı var...
0|0
Cevapla 3 3

Cildimin daha güzel olması için ne yapabilirim?

Onlarca yüz yıkama jeli markası denedim, farklı infulucer abartısı kremler, ayrıca çok su da içiyorum ama cildim pürüzsüz değil , alnımda ve yanağımda ucu olmayan akneler var moralim bozuluyor ne yapabilirim?
1|0
Cevapla 4 2

Sivilce tedavisi görürken serum asit kullanılır mı?

Merhaba ben tetradox sivilce tedavisi görüyorum doktorum alnımdaki komedonlari bu ilacın geçirmeyeceğini söyledi benim sıkmamı söyledi ama sıkınca da iz oluşuyor Ben de bu komedonları geçirmek için doğa kozmetiğin serum...
1|0
Cevapla 3 4

Yüz havlusu ayrı olmalı mı?

Cilt sağlığı ve bakımı için önemli bence. #Edamedaciltbakım 💝 #Bioderma
2|3
Cevapla 9 14

Yanağımda pütürtü yüzünden olan kızarıklık nasıl geçer?

Yanağımda küçük bir pütürtü vardı dostlar tırnağımla biraz oynadım büyüdükçe büyüdü yara kremi sürdüm kuzardı baya kızarıklığı nasıl gider ve şişliği sizinde bir öneriniz var mı yanıyor birazda
0|0
Cevapla 2 0

Dudağımın etrafı kızarık, ne yapabilirim?

makine ile her gün aliyorum bıyık tarafını dudağım etrafı ağız kenarı kızarık oluyor durduk yere 8 aydır bu kızarık var insan içine çıkmaya utaniyorum çok kötü gösteriyor beni özel sabun sürdüm krem sürdüm işe yaramadı...
1|0
Cevapla 2 0

La Roche Posay jel yüzümü kuruttu. Ürünü kullanmaya devam etmeli miyim?

Baya araştırdığım ve herkesin övdüğü ilk kullanım da bile işe yaradığı söylentileri ile aldığım la Roche posay effaclar jel aldım. Benim cildim çok yağlı ve ilk kullanımdan itibaren cildim de baya kuruluk oldu dudak...
1|0
Cevapla 6 3
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨