Sorular
Yapay Zekaya Sor
Bu kıyafetin/ bluzun içine ne giyebilirim?
Ya oturunca açılıyor. Sütyen giyince kötü duruyor, atlet tarzı giyince de olmuyor ne yapayım fikir verin bana. Ve sizce kötü mü duruyor hiç giymeyeyim mi? https://hizliresim.com/qj75i7d
Kadınların erkek kıyafeti giymesi neden normalesti?
Sözlerimi yanlış yere çekmeyin herkes istediği gibi giyinebilir ama ceket pantolon gömlek çoğu erkek elbisesini kadınlar daha çok giyiyor etek giymek isteyen kız kalmadı. Erkekler kadın kıyafeti giyse ters tepki olur gey...
Begendigim dovmeler hakkinda ne dusunuyorsunuz, ileride yaptirsam nasil durur?
Dövme yaptırsam fena olmaz aslında yaa. Ama şimdi düşünmüyorum da... sonrası için 🤪
Dövme yaptıracağım acil fikir?
merhaba ani bir kararla dövme yaptırmaya gideceğim bu akşam sizce vücudun neresine nasıl bir şey yaptırmalıyım?
Pijamadan bile daha rahat bulduğun bir jean pantolonun var mı?
Pijama ne ki bu pantolon olay şekerim #KadınGiyim #Levis
Kırmızı renk 🌹Jean kot sana 'Ben burdayım' der mi?
Hadi Jean kotlarda kırmızı zehirlenmesi yaşayalım 💯❤️ #KadınGiyim
Kızılay dağıtmış gibi herkesin giydiği o Jean pantolon rengi hangisi?
Herkes de mutlaka olan o Jean pantolon rengi hangisi arkadaşlar? #KadınGiyim #Levis
Capri Jean pantolon giyebilir misin, yoksa çok mu aykırı gelir?
Kapri jean pantolon kreasyonu deneyelim? #KadınGiyim #Levi's
Askılı giyiyor musunuz?
Yazın askılı yani kolsuz giysiler giyiyor musunuz? #kadıngiyim ✨ #Levis ❤️
Kadın modasında çok çeşit olduğu için ne giyeceğimize karar verememekte haklı mıyız?
Sizce? #kadıngiyim ✨ #Levis 🌼
Ben bu sorunun cevabını yıllardır merak ediyorum siz ne düşünüyorsunuz?
Bir erkeğin dış görünüşü çok çirkin ama statü sahibi olması mı daha iyi yoksa Yunan heykeli gibi çok fazla yakışıklı ama asgari ücretle geçinmesi mi? Sadece bu iki seçeneğe cevap verin
Elimde hiç bir şeyim kalmadı sıfırdan dolap hazırlayacağım nasıl bir yol izleyeyim?
Arkadaşlar çorabıma kadar bağışta bulundum, elimde hiçbir şeyim kalmadı, kasıtlı olarak yaptım ama iç çamaşırıma kadar sıfırdan ve yeniden, yeni doğmuş bir bebek gibi olmak istiyorum, dış giyim dahil. Ne önerirsiniz?...
Kışmı yazmı.,..,?
Kışı mı seversiniz, yazı mı? Ben kış, yazdan nefret ederim, hatta dışarı çıkmam bile.
Saten pijama takımı yıkayınca çekme yapar mı, bir beden büyük almak doğru mu?
Sizce makineye atınca küçülür mü, aynı mı kalır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer



