Keşfet

Sorular

Yapay Zekaya Sor

Burçların kalbinin anahtarı neymiş?

İyi Geceler 😄 #emre00 🤔
13|6
Cevapla 19 8

Niye hep erkeklerin sevgilileri bakimsiz ya da sıradan?

Hakaret amaçlı değil, önce okuyun lütfen. Sokakta yürüyorum, hiç öyle süslü bakımlı kızlar yok sevgililerinin yanında. Sıradan giyinmiş, makyaj neredeyse yok.. saçını normal yapmış. Siyah siyah giyinmiş çoğu kez....
0|0
Cevapla 4 4
13 gü

Çorabınız kaçar mı?

Benim çoraplar evden kaçtı galiba, bulamıyorum. Ya da bir şüpheli var, robot süpürge ama emin değilim
0|0
Cevapla 2 2
13 gü
0|0
Cevapla 3 4

Kutlamaları sever misin?

Mecbur kalınca ne yapalım 🥂🤘 https://m.youtube.com/watch?v=5fSYGKYDK5E&pp=0gcJCUACo7VqN5tD #smell #kişilikkarakter
3|10
Cevapla 10 23
13 gü

Görücü usulüne nasıl yaklaşıyorsunuz?

Açıkçası ne düşündüğünüzü merak ettim bu konu hakkında. Şu an biri var. Ben 21, o da 28 yaşında. Bana görücü usulü talip oldular. Siz olsanız ne yapardınız?
0|0
Cevapla 3 5
13 gü

Şapka takar mısın?

Şapka takar mısın? 🧢👒🎩
5|8
Cevapla 17 28
13 gü

Erkek Adam ev işi yapmalı mi sizce eşine yardım eden 😅?

Ne diyorsunuz kızlar 😉😅 Ev işi yapan erkekle evlenmek ister misiniz
0|1
Ne diyorsunuz kızlar 😉😅 Ev işi yapan erkekle evlenmek ister misiniz Devamını Gör
Evet Erkek ev işi yapmalı
Hayır erkek ev işi yapmasın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cevapla 3 4
13 gü

Sitede ki güzel kızlar nereye göç etti?

erkeklere diyecek bir şey yok, çoğu kara kaşlı kara gözlü özenle bezene yaratılmış
0|0
Cevapla 4 1
0|0
Cevapla 2 8
13 gü
1|4
Cevapla 6 20
0|0
Cevapla 9 32
13 gü

Türkiye de Adalet var mı sizce?

Ben inanmıyorum Türkiye'de adalet yok onca masum hapis yatar ama gerçek suçlular serbest kalır çünkü baştakiler onları destekliyor başka açıklaması olamaz
0|2
Ben inanmıyorum Türkiye'de adalet yok onca masum hapis yatar ama gerçek suçlular serbest kalır çünkü baştakiler onları destekliyor başka açıklaması olamaz Devamını Gör
Adalet Yok Türkiye de
Adalet var Türkiye de
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cevapla 1 5
13 gü
6|1
Cevapla 20 27
13 gü

Eğer yeterince güzel/yakışıklıysan kişiliğin önemi yok mudur?

Bence yok :D ne kadar namus*lu olursan ol, kıymetin bilinmiyor. Artık önüme gelene... neyse
0|8
Cevapla 6 34
13 gü

Eşimin yanımda aksanlı konuşma, elit konuş uyarısını fazla mı büyütüyorum?

Biz İzmir'de yaşıyoruz, eşim Samsun'un köyünden. Ben de Gaziantep merkezde oturuyordum. Biraz Türkçem kırık, çok değil, konuşurken büyüdüğüm yöreye kayıyor. Bugün dışarı çıktık, eve geldiğimizde eşim dedi ki: bir daha...
0|1
Cevapla 5 5
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨