Sorular
Stajda naylon staj teklifi geldi, konum küçümsendi, siz olsanız okulu uzatır mıydınız?
Üni son sınıf öğrencisiyim stajım kaldı ve eğer bu sene yapmaz isem seneye kalıyor ve okulum bir dönem uzuyor ve bu yaş için hocam aracılığıyla bir firmada staj buldum ama naylon staj yaptıracaklar ve ben ısrarla her gün...
Bebegim icin maddi destek ve bebek bezi mama yardimi icin nereye basvurabilirim?
Bir oğlum var 1 yaşlarında, babası hapiste, ailemle yaşıyorum ancak emdiği için çalışamıyorum. Maddi olarak temel ihtiyaçlarına, mama, bez, oyuncak gibi destek alabileceğim bir kurum veya yol arıyorum ne önerirsiniz
Hiç korniş tepenize düştü mü?
Uyanınca perdeleri açayım dedim, mutfak kornişi kafama düşüyordu az kaldı. Şimdi gidip yeni korniş alıp takacağım. Beni bulur zaten böyle şeyler hep
Eşim kapanmak istiyor ama ben karşıyım, boşanmak istemeden bu durumu nasıl çözebilirim?
Eşimi çok seviyorum ama ara ara kapanma lafı yapıyor ve beni sinirlendiriyor. Ne yapabilirim? Eğer kapanırsa boşanırız ama eşimi de çok seviyorum.
Kocam bugun bana gunaydin mesaji atmadı, bu evlilik icin kotu bir isaret mi?
Her sabah bana “günaydın” mesajı atan adam bu sabah yazmadı. Ne yapmalıyım? Bu evlilik durumu ne olacak? Bu boşanma sebebi midir? 😞🙄
Okuyup bitirdiğim kitapları satabilir miyim?
Yerine yenilerini alabilmek için satabilir miyim Siz okuduğunuz kitaplara ne yaparsınız birikince?
Benimle ayrılıp görücü usulü evleneceğini söyleyen sevgiliye ne dersiniz?
Sevgilimle ayrıldık. Nedeni seninle aramızda engeller var ben görücü usulü evleneceğim demesi. Aile engeli vardı bir de çok takıntılıymışım çok sıkıyormuşum.
Tekrar aktif olan eski uygulamada kimse ekli değil, beğeni gelmiyor, sizde de böyle mi?
Tekrar aktif olmuş ama bende kimse ekli değil, beğeni de olmuyor. Bilgisi olanlar yardımlaşalım. 😀
Bir insanın sana çok çekici gelmesi, ona hemen güvenebileceğin anlamına gelir mi?
Bir insanın sana çok çekici gelmesi, ona hemen güvenebileceğin anlamına gelir mi?
Balık etli vücut yapısı sizce itici mi yoksa çekici mi?
Gerçek balık et kavramı budur sanırım...
Vatan Bilgisayar’da telefon marka elemanı olmak zor mu, satış baskısı ve kovulma riski ne kadar yüksek?
Maaşı, primleri ve yan hakları çok iyi, şimdiki çalıştığım yerin iki katı. Saatler de çok iyi. Ama orada marka elemanı olacağım. Bir sürü rakip marka elemanı var. Satış az olursa kovulurum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer