Sorular: Aile & Toplum
Çalışanların bu şekilde hitap etmesi sizi rahatsız ediyor mu?
Bazı lüks işletmelerde çalışanların müşterilere örneğin "Hoş geldiniz efendim, buyurun efendim" gibi konuşması çok tuhaf değil mi, yani "efendim" şeklinde hitap etmesi. Beni çok rahatsız ediyor. Otellerde çok oluyor...
Kızlar sizin görüşünüzü bekliyorum hemcins olarak ben napayım?
Erkek arkadaşımla günler öncesinden gezeceğimiz bir yer ayarladık. Ben heyecanla kıyafetimi, her şeyimi hazırladım. Tam hazırken bir saat kala "Annem, abimlerle mangala git dedi, yanına sonra uğrarım" yazmış. Ben de bunu...
Eşim fabrikada çalıştığı için ondan utanıyorum, ne yapabilirim?
Utandığım fabrikada çalışması da değil, eli kapkara, üstü başı leş, terli şekilde eve geliyor, elleri nasır bağlıyor hep. Ne yapabilirim
Arkadaşlar Allah Arapları daha mı çok seviyor?
Peygamber onlarda, petrol, yer altı zenginlikleri, zenginlik, mal mülk, para onlarda, tüm kızlar da Arapları seviyor. Allah Arapları daha mı çok seviyor
Şimdiki nesil neden böyle?
Bizim nesil olarak askerliği de yaptık, zorluğu da dibine kadar gördük hepimiz. Ama bu nesil askerlikten kaçar, görevden kaçar, sorumluluk almaz, tırnağı kırılsa ağlar 😀 Sanki kadınlar prenses demekte haklı bazısına 😀
25 yaşındayım herkes evleniyor ben bekar ve çok yalnızım ne yapmalıyım?
Artık kimse kalmadı, köyde yaşıyorum, herkes evlendi sayılır, yaşım 25, bense hayatımda kimse yok. En son birine tam güvenmeye başlamıştım, bana öyle bir kötülük, ihanet yaptı ki o zamandan beri yine aynı eski halime...
Silahla komşu yaralamaya hak verenler cidden ne düşünüyor, insan yaralama bu kadar mı normalleşti?
Bir haber gördüm adam gürültü yapan komşularını gidip polise şikayet etmek yerine kendisi ateş edip hem komşuyu hem de eşini yaralamış ve çok absürt bir şekilde yorumlarda birçok kişi silahla kafasına göre ateş eden adama...
Evli olmak ister miydiniz?
Duş aldım, saçımı kurutmaya halim kalmadı. Kocam olsa severek, öperek kuruturdu, belki kollarında uyurdum sonra ühüüü
Bizim toplumumuz neden bu kadar toksik?
Kadına karşı ya yargılayıcı yaklaşıyorlar ya da fayda sağlamaya çalışıyorlar.
Hakkımda zorla getirme kararı varken mahkemeye kendim gitsem sıkıntı olur mu?
2 gün sonra mahkemem var, zorla getirilmesi kararı çıkmış. Polis beni aradı, mahkemen var vs. diye. Beni alıp kendileri mi götürecek yoksa ben kendim tek başıma gitsem oluyor mu? Zaten gideceğim, ekip gelir mi sabah?
Atatürk'ü sevmemek de bir tercih değil mi?
Sevmeyenlere hakaret, küfür edenler var da o yüzden soruyorum
Babanız düğün gününüzde size ağır sözler söylese affeder miydiniz?
Kızlar babam sürekli çocuk gibi davranan bipolara benzeyen sorumluluklarını bilmeyen miskin bi insan. Onun sorumsuzlukları yüzünden evlenmek 30 yaşında nasip oldu. Hiçbir zaman desteğini arkamda hissetmedim babacanlık...
Bir arkadaş almana benziyorsun dedi ama alman değilim türküm bu nasıl olur?
Yakınından bile geçmiyorum ilk defa biri dedi, şok oldum %100 Türk'üm Almanla alakam yok aw bu nasıl olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer