Sorular: Aile & Toplum
Boşanırken nafaka istemezsem ve çocuğun velayeti bende olursa ne olur?
Boşanacağız 3 yaşında kızımız var velayeti bence kalacak ama ben nafaka istemiyorum hiçbir şekilde ne olur bu durumda
Günümüzde erkekler neden yemek hesabını ödemek istemiyor, eski nesil niye böyle değildi?
Eski nesiller direkt ödüyormuş. Ama son yıllarda bu durum oldukça azalmış. Sizce sebebi nedir? 👀
Ölmüş yakınlarımızı bu kadar özlerken bu iç acısı ve özlem duygusu nasıl diner?
Ölmüş yakınlarımızla öteki dünyada görüşeceğimize dair inancım tam yalnız içim yanıyor çok özlüyorum bu özlem nasıl bitecek.
Evlenelim deyip sonra para ve IBAN isteyince soğudum, sizce konuşmamak için bahane mi arıyor?
Bana evlenelim dedi, sonra IBAN atsam verir misin dedi, ben de evlenince veririm dedim, elendin dedi sonra, bana şart koştun gözüne gelmemeliydi dedi, ben de sen de elendin o zaman dedim, o zaman sorun bende dedi, sizce...
18 yaşındaki birine önerileriniz var mı?
Abilerim, ablalarım merak ettim tecrübelerinize dayanarak neler önerirsiniz 18 yaşındaki birine
Boşandıktan sonra hiçbir şey hissetmemek ve hatta sevinmek normal mi?
Sanki seviniyorum, anlamadım
Sizinle neden arkadaş olunur, sizi arkadaş olarak özel yapan şey ne?
Komik, zeki, dış görünüş, çevre ya da iş yeri mecburiyeti 😅
Çalışmayan ama evi arabası olan bir kadınla evlenir miydiniz?
Evi kiraya vermiş ve kendi arabası var ama çalışmak istemiyor, artık kirası ile geçinecek maaşı kira olacak. Sizin de eviniz var diyelim, nasıl olur
Iyi bir insan olmadigimi dusundugum icin evlenemiyorum, bu dusunceyi nasil kirarim?
Geçmişte birileriyle konuştum, mesajlaştım internetten veya iş yerinden, onlarla olmadı bitti hiçbiriyle sevgili olmadım, sadece iki kişiyle oldum, onlar da iyi insan değillerdi benim aileme göre. Aslında ben eskiden iyi...
Evlenmek istiyorum ama çocuk istemiyorum, benim gibi çocuksuz evlilik isteyen birini bulabilir miyim?
Evlenmek istiyorum ama çocuk sahibi olmak istemiyorum, kendim gibi çocuk sahibi olmak istemeyen bir erkek bulabilir miyim? Evlilikte illa çocuk şart mı, çocuksuz evlilik olmaz mı?
Eşim neden doğulu olmamı küçümsüyor, beni herkesin içinde küçük düşürüp evde normal davranıyor?
Ben doğuluyum ve doğuya tayin çıktı hem doğuluları kötülüyor hem de beni dışarıda küçük düşürüyor, baskın davranıyor. Uyarıyorum, anlamıyor. Evde de hiçbir şey olmamış gibi davranıyor.
Kolay affeder misiniz?
"Affetmek erdemliktir." sözüne katılmıyorum. Affedip affetmemek size kalmış, gerisi boş.
Kadına ahlaki üstünlük veremezsin?
Neye göre veriyorsun? Kadınlar günümüzde çok daha ahlaksız. Sistem kadına ahlaki üstünlük veriyor, bu da kadınlara karşı büyük beklentiye sebep oluyor, bu karşılanmayınca = KADIN DÜŞMANLIĞI ortaya çıkıyor.
Sizi kışkırtan insanlara karşı sinirlerinize nasıl hakim oluyorsunuz?
Sizi kışkırtan kişilere karşı tartışma ve kavgadan kaçınabiliyor musunuz Ben bu konuda biraz zorlanıyorum 🙂
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer