Keşfet
Aklına takılan soruyu sor!
Sor

Sorular: Aile & Toplum

0|1
Cevapla 2 7

Evlilik için arkadaşlarımdan birini öneren çok oluyor?

Ben kimseyi beğenemiyorum, kendime yakıştırmıyorum, ısınamıyorum, bir kahve içip bitiriyorum. Çok da evlenmek istiyorum, ne olacak bu böyle?
0|1
Cevapla 3 10

Yanınız da olmasını istediğiniz bir ya da bir şey var mı?

Benim beynim yokken çok zor aw hayat fjfjfnf
0|0
Cevapla 8 3

En son ne zaman mezarlığa gittiniz?

Biraz önce düşünüyordum... Geçen yıl haziranın başında amcam yanımdaydı, şimdi ise toprağın altında yatıyor. Hayat gerçekten ne kadar kısa... 🥹Onu çok özlüyorum. Ama en azından ona verdiğim sözü tutabildim. Keşke bunu...
2|7
Cevapla 6 18

Erkekler normal sohbet etmeyi neden flört sanıyor?

Baya uzun bir süredir bu yüzden kimseyle sohbet etmiyorum kendilerini manitan sanıp kıskanmaya, sahiplenmeye falan başlıyorlar ve alakasız isteklerde bulunuyorlar jdhf
1|11
Cevapla 7 35

Kızımı eşimden kıskanıyorum, babaya düşkün çocukla nasıl başa çıkılır?

Küçük şeytan hep kocama sırnaşıyor hep babacı yeter. Babasının hoşuna gidiyor artık benim hiç hoşuma gitmiyor hep babasıyla oynuyor gel dese koşa koşa gidiyor eşim artık bana vakit ayırmamaya başladı kızımı artık...
0|1
Cevapla 5 5

Bu sitede kaçıncı yılınız, ne zamandır buradasınız ve neler kazandınız?

Ben pandemide keşfettim ve bayadır buradayım, arada soru sorup çıkıyorum, çok şey öğrendim. Aslında burada birçok insanla tanıştım, iyi dostların da oldu, aslında saçma insanlar da tanıdım.
0|2
Cevapla 2 14

Narsist bi insanın yarattığı tramvadan üzüntüden nasıl kurtulabilirim?

Ayrıldık ama çok ağır hasarlar bıraktı bende, hayat dolu bi kızdım. Eski halimden eser yok, iyi olamıyorum, sürekli canım yanıyor, o ise hayatına bakıyor. Zaman geçiyor ama ben düzelemiyorum napabilirim?
0|0
Cevapla 4 4

Kızlar, Şöyle bir evlilik isterdim, sizce nasıl?

Tahsilli olmalı kesinlikle, benimle aynı statüde veya daha üstte de olabilir. Çalışmalı çünkü tek kişinin geliriyle o evde çocuk bile bakılamaz. (Kendi kazancı kendisinin, istediği gibi harcayabilir buna asla bir sözüm...
0|0
Cevapla 3

"eve geçince konuşuruz" sizin için ne ifade ediyor?

Yani evde olduğum yok konuşamayabiliriz diyemedim shsjfl acaba ne konuşacağız onu düşünüyorum 🤦🏼‍♀️ meraklı insanlara hayat çok zor 🙄
3|4
Cevapla 13 11

Sadece fazla yakınlaşmaya izin vermeden evlenmeden her haltı yemek istiyorum sonra pişman olmak istemiyorum hayatı yaşayamdm diye?

Girdiğim her ortamda 'bu kız çok güzel' denilen bir kız oldum. Ailem çok baskıcıydı, açık bile giyinemezdim, çok açık kızlar değil, ben beğenildim hatta. Çok düzgün büyüdüm. Beni aileler kızlarına örnek gösterirdi ama 17...
0|1
Cevapla 4 2

Kızların gece dısarı çıkması normal mı?

Abartıldığı kadar tehlikeli mi
1|9
Cevapla 7 25

Babanızın annenizi aldattığını görseniz, annenize söyler misiniz yoksa saklar mısınız?

Annenize direkt söyler misiniz, yoksa üzülmesin diye bunu saklar mısınız?
0|0
Cevapla 8 4

Ailem dagildiktan sonra yalniz kaldim, travmalarim ve akademik hayati nasil toparlarim?

Babam vefat etti annem travmalar yaşattı kız kardeşim tabiri caizse hırtiye ben ise akademik bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Ama travmalarım 6 yıl sürdü ve benim kimsem yok ciddi anlamda (ayrıntıya gelin lütfen)
0|0
Cevapla 3 1

Erkekler eşlerinin işle alakalı işlerine karışılmasından rahatsız olur mu?

Ben sıkı takip ediyorum çalışanlarını, müşterilerini, gelirini, giderini, her şeyi takip etmek istiyorum ve yorum da yapıyorum ama sen karışma diyor bana
0|1
Cevapla 3 5
1|0
Cevapla 4 3

2003-2010 arası doğan jenerasyonun maruz kaldığı sistemik nefret?

Açık konuşacağım, kimse polyancılık oynamasın. Bu ülkede 2003-2010 arası doğan çocukların sırtına yüklenen yükü, uğradıkları haksızlığı ve gördükleri dışlanmayı kimse görmüyor, görmek istemiyor. Resmen lanetli bir...
0|0
Cevapla 2 1

Neden 2003-2010 arası doğan Z kuşağı bu kadar nefret ve haksızlığa maruz kalıyor?

Şöyle bir şey fark ettim ve artık canıma tak etti, siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum. ​2003’ten önce doğanlara bakıyorum; bir şekilde "yetişkin" muamelesi görüyorlar, ortamlarda bir saygınlıkları var. 2010’dan sonra...
0|0
Cevapla 1 1
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨