Sorular: Moda & Stil
Fiyat ve rahatlık açısından uygun koltuk takımı önerir misiniz?
önereceğiniz takımın linklerini alalım arkadaşlar. 50 bini geçmesin lütfen. bir de çay falan dökülürse silinince rahat temizlenen kumaşlar biliyorsanız çok iyi olur
Çok mu sade nişan için bunu düşünüyorum?
Herkes çok sade gelin oluyon bu kadar sade mi olur gibisinden yorum yapıyor sizce
Bazı Erkeklerin Kadın Kıyafeti Giymesi normal mi?
Bu soru hep kafamı kurcalıyor aslında çünkü çevremde kadın kıyafetleri giyen çok erkek var mesela benim ilk sevgilimde kadın kıyafetleri giyerdi bu yüzden hiç anlaşamazdık en sonunda ayrıldık sizce bazı erkekler neden...
Crop giyenlerin sayısı arttı mı?
. Sanırım burada öyle bir durum var. Crop ve şort giyenlerin sayısı artıyor. Elbise giyenlerin sayısı azalıyor. Özellikle de sokaktaki genç kızların çoğu crop+şort kombinlemiş ya da crop+pantolon ama crop giyenler çok...
İnsanların giyimine karışır mısın?
En nefret ettiğim şey. Üzerimizdekilerini başkalarına göre mi seçip alacağız? Hem sosyal hayatta hemde burada karşılaştığım bir durum. İster kısa giyerim, ister uzun bu kimseyi alakadar etmez. Buradan da sözde bir şey...
Kargocu sütyensiz olduğumu anlamış mıdır?
Bugün kargo geldi üstümde beyaz tişört vardı sütyen yoktu telefondan koda bakıyordum birden kafamı kaldırdığımda kargocu göğüslerime bakıyordu sizce anlamış mıdır kendimi kötü hissettim her zaman aynı kişi geliyor
Bazen kombinlerinize bakıp bugün "çok güzel/yakışıklı oldum" diyor musunuz?
iyi aksamlar bebiskolar. bugun biraz islerim vardi ve kombinimi dun gecenin bi saatlerinde utulemistim ama denememistim, sabah cok bayildim kendime. kizim dedim ya ne fistiksin ama hayatinin aski seni bugun gormeyecekse...
Nasıl crop giyeceğim?
Merhaba canım sırtımda faça izine benzer çatlaklar var belimden başlıyor crop giymek istiyorum artık ama sırf çatlaklarımdan dolayı giyemiyorum sırtı kapalı croplar yok mu ve ya güzel bir tişörtümü önünden katlayıp...
Kızlar koşun düğün varrr?
tesettürluyum bi marka veya elbise öneriniz var mı çok yakınım? #hicbirreklamyoktur
Kaç çift botunuz var?
Ayağımdaki botları 2018'de almıştım ve kış ayında mütemadiyen giymeme rağmen hâlâ benimle. Sanırım bu zamana kadar bana en uzun süre sadık kalan onlar. Tek botum da bunlar. Başka bir bot alıp ona ihanet etmeyeceğim :D
Az önce bir flood gördüm küçük göğ*üs mü büyük göğ*üs mü daha güzel diye sizce hangisi güzeldir?
Büyük kesinlikle pişmanlıktır demişti bir kaç kişi Siz neye göre kime göre seviyorsunuz needddddeewnnnnn
Düğünde fazla dekolteli ya da fazla transparan gelinlikler giyer miydiniz?
Biraz abartı buluyorum şahsen ben. Dekolte gece elbisesinde ya da abiyede olur bence. Siz seviyor musunuz böyle gelinlikleri?
Kombinlerinizde şapka kullanmayı tercih eder misiniz?
Kışın soğuktan koruyor hem de ayrı bir hava katıyor yaa
En son kıyafetlerinin, cicilerinin sana dar gelmeye başladığını farkettiğinde ne hissettin?
Yeni kıyafet almayı reddediyorum. O etek bana olacak!! En azından yaz gelmeden 🥺🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 