Videolar: Kişilik & Karakter
Banu berberoğlu hakkında ne düşünüyorsunuz?
İlginç birisi saf biri gibi duruyor.. :D https://www.youtube.com/embed/Y9LvoyYQQwQ
Eyvallah içinde büyük cümleleri barındıran bir kelimedir. Peki siz en son kime eyvallah ettiniz, kime eyvallah etmezsiniz?
Eyvallah İçinde hem öfke hem nefret hem boşvermişlik barındıran bir kelimedir. Kimi zaman minnet kimi zaman şefkat kimi zaman saygıda barındırır Eyvallah bazen kazanmak bazen kaybetmektir. Bazen istemesen de boyun...
Bütün çabalarınızın boşa çıktığını hissettiğiniz anda yenildiğinizi kabul edip vazgeçmeyi seçer misiniz? Yoksa direnir misiniz?
Hırs güzeldir istediğini elde etmek yolunda çabalamak ayrı bir güzeldir İstediğini elde etmenin hazzı hiç bir yerde yoktur Ama bazen ne kadar çabalarsak çabalayalım elde edemeyiz ona ulaşamayız kaybederiz...
Sen, Sen Olduğun İçin Güzelsin! Farklılıklarımızdan Utanmamak İçin Ne Yapmalı?
Her insan farklı bedensel, zihinsel ve duygusal özellikler ile yaratılmıştır. Uzun, kısa, kilolu, zayıf, kalıplı, çelimsiz, yakışıklı/güzel, daha az yakışıklı/güzel (çirkin demek istemiyorum) gibi gibi... Her insanı...
Merak eden kendine yönelsin. Kendinizin, ağzınızdan çıkanların ve davranışlarınızın ne kadar farkındasınız? Anlamlandırırmısınız?
https://www.youtube.com/embed/9G2HXihPjRU
Herkesin bir karanlık yanı vardır sevdiklerine bile göstermediği, karanlık yanlarının farkında mısın peki bunu nasıl gizliyorsun?
Her insanın karanlık yanları vardır.. Kötü tarafı.. gizlediği insanlardan sakladığı sevdiklerinden gizlediği. Çünkü kimse kötü karanlık yanlarını açık etmez edemez dikkat çekmek istemez.. Ancak bazen hiç istemese...
Geçmişteki hatalarını düşünüp kahrolur musun?
https://www.youtube.com/embed/2paD6uJmhJY 4 dakikanızı alacak bir video.. Dinlemenizi tavsiye ederim :)
Kıskanınca en çok ne yaparsınız saçmalar mısınız ne tepki verirsiniz örneğin?
en korkunçlu kim acaba 😀 ben ise eğer kıskandıysam merbaa azaril 😁😁😬😬 😂😂😂😂😂😂 dinlemelikte bırakayım 💃💃💃😇☺️ https://www.youtube.com/embed/hBiVlAUCT24
"Bazı insanlarla yeniden tanışmak istersin;bu sefer farklı olacak umuduyla." Peki, sizin yeniden tanışmak istediğiniz biri var mı?
"Bazı insanlarla yeniden tanışmak istersin;bu sefer farklı olacak umuduyla." Peki, sizin yeniden tanışmak istediğiniz biri var mı? https://www.youtube.com/embed/KFppTBdCse8
'' Herşeyin en güzeline layıksın '' dediğiniz güzel insanlar var mı?
https://www.youtube.com/embed/LXRjMDuoEts taktım sana şarkı midem bulanana kadar seni dinleyecem :) #StolenPazzoS
Ne olacaksa olsun demek beklemekten daha güzel değil mi?
Beklemek yakıcıdır. Son ise kötü olsa bile rahatlatıcıdır. Ne yapmak istiyorsak yapmak kadar eğlenceli bir şey yok değil mi? https://www.youtube.com/embed/5qF_qbaWt3Q
Ne kadar meşgul olsada eğer biri size gerçekten değer veriyorsa herzaman sizin ile konuşmak için zaman bulur ya bulamıyorsa?
https://www.instagram.com/p/Bca1xS_nunC/ Ne kadar meşgul olsada eğer biri size gerçekten değer veriyorsa herzaman sizin ile konuşmak için zaman bulur ya bulamıyorsa ! Ya sevgisisi bitmiştir ya da eskisi gibi önem...
Ben artık küçük bir kasabada tımarhane işletmek istiyorum.. Gelceniz mi?
Kimler deli bir görelim... https://www.youtube.com/embed/QWLWhkEHqOU Bu şarkıdan da deliye bağladım ya :D içinde deli geçiyor bu kadın eskilerden sempatik gelirdi bana yüzü neyse nostalji olsun dedim
'Çoğu insan yirmi yaşında ölür; ama seksen yaşında gömülür.' Doğru mu sizce? Peki , sizde durum ne?
https://www.youtube.com/embed/Gpg3Lpap_Ik
Zaaflarınız var mı?
Herkesin mutlaka küçük veya büyük, az ya da cokça zaafları vardır. Arabalar, besinler, kokular, duygusalık, Çocuklar derken listeyi epey uzatabiliriz 😊 Benim zaafımın biri mesela güzel yemekler...😍😁 Peki...
Her şeye en baştan, yine yeni yeniden başlayabilir mi insan?
Kendimizi yıkıp ortadan kaldırmamız gerekir bazen. Tüm karakterimizi, iyilik ve kötülüklerimizi geride bırakmamız gerekir ki ruh özgürlüğe kavuşsun. Peki başlayabilir mi insan her şeye en baştan, yeniden? Kendinizi...
" Çıkar konuşunca, vicdan susar. " Siz hayatınızda vicdanınızın sesini dinler misiniz yoksa konuşan daima çıkarlarınız mıdır?
Siz hayatınızda vicdanınızın sesini dinler misiniz yoksa konuşan daima çıkarlarınız mıdır? https://www.youtube.com/embed/laXs36jgJf4
Zorlasalar sizden bir Norman Stansfield çıkar mı? Yoksa daima sakinliğini koruyanlardan mısınız?
https://www.youtube.com/embed/qc6e8NOswOg Leon: The Professional filmiyle tanıdığım, sevdiğim oyunculuğuna hayran kaldığım Gary Oldman'ı kime sorsanız kesin büyük çoğunluk onu Norman Stansfield karakterini...
Hatalarınızdan ders almak yerine; hatalarınızın suçunu başkasına atıp kendini aklamaya çalışmak bir kişilik sorunu mudur?
Yaşadıklarımız... Olan biten sevdiklerimiz sevmediklerimiz mutlu olduğumuz anlar ya da olmadığımız anlar.. Canımızın yandığı kalbimizin kırıldığı o derin anılar.. Hayal kırıklıklarımız Bütün bunların hepsi bizim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer