Sorular: Kişilik & Karakter
Kötü olmanın da bir adabı olur mu bel altı vurmamayı bilir misiniz?
Her şeyin bir adabı var dimi 😒
Neden yakışıklı erkekler ve güzel kızlar bu kadar özgüvensiz, çirkin erkekler daha mı erkeksi hissettiriyor?
100'lerce erkekle buluştum, yaklaşık erkekler ya aptal oluyor ya da abi özgüvensiz oluyor. Neden ya neden kafayı yiyeceğim. O yüzden çirkin erkekle oluyorum, onlar daha erkeksi hissettiriyor. Sonra diyorlar ki bunda ne...
Şu an gözlerini kapatsan aklına gelen ilk kişi kim olurdu?
Herkes kapatsın gözlerini 5 saniyeliğine bakayım 😌😌😌
Beni mutlu eden şeylerin yarısı günah yarısı yasak kalanıda mekruh peki ben şimdi nasıl mutlu olucam ki 😂?
Bir değişiklik olsun hayatımızda bıktım yaa 😆🤣🙈 Siz peki ne yapınca mutlu oluyorsunuz?
Duygularını açıkça ifade eder misin yoksa kolay ifade edemeyenlerden misin?
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂ .゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Hayatında aldığın en büyük hayat dersi neydi, hala unutamadığın an hangisi?
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂ .゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Sende olup başkasında olmayan, en gurur duyduğun kişilik özelliğin ne?
꧁⎝ ༺𖹭🜲𖹭 #VvEeNnÜüSsS 𖹭🜲𖹭༻ ⎠꧂ .゚*♡ꕤ⸝⸝° #KişilikKarakter °⸝⸝ꕤ♡*.゚
Sizin yetenek olarak gördüğünüz bir özelliğiniz var mı, ciddi ciddi cevaplayın he😅?
Evettt belki inanmayacaksınız ama ben sağ elimle yazı yazarım normalde ama sol elimle de yazıyorum😅. Not alırken falan yorulduğumda diğer elimle yazıyorum ve bunu görenler gerçekten nasıl ya falan oluyorlar, ben de...
Çok konuşan insanlara tahammül etmeyince ne yapıyorsunuz, nasıl başa çıkıyorsunuz?
Kadına cilt bakım seansı yapıyorum bi susmadı sabah sabah başım ağrıyor ağzını bantlıcam artık dxjcbzcs
Yaptıklarımı birine anlatmayınca sanki hiç yaşanmamış gibi hissetmek normal mi?
İnsanlar ile günümü konuşmazsam yok oluyorum gibime geliyor, yaptığım şeyler bile varlığına inanmıyorum.
İnsan gerçekten değişir mi, yoksa şartlar değişince sadece gerçek yüzü mü ortaya çıkar?
Eskiden yapmayacağını söylediği şeyleri yapan, asla olmaz dediği kişiye dönüşen insanlar görüyoruz. Bu değişim mi, yoksa insanın içindeki gerçek karakterin zamanla ortaya çıkması mı? Sizce insan değişir mi, yoksa şartlar...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer