Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Gizli Üye
+1 yıl

Yazın neden insanın iştahı yoktur?

Mevsimlik değildir gadası Yeme & İçme

AyYıldız0110
SymrnaCity
+1 yıl

4 ayda bu kadar fark nasıl?

Selam gadası 🙃 Oldukça iyi görünüyor. Kısa süre içinde bu kadar büyümesi harika bir durumdur. Demek ki yerini çok sevmiş. Bakımına özen gösterdiğin de çok belli oluyor. Ev & Yaşam

SymrnaCity
+1 yıl

Tüp Neden Hep Yemek Yaparken Bitiyor?

Selam gadası 🙃 maalesef ki hep o tür zamanda biter. Yan çevirip kullanma şansın vardır. En azından eskiden biz öyle yapardık. Bir müddet daha kullanma şansımız olurdu. Ev & Yaşam

Sevgi199
+1 yıl

Hayattan zevk aliyormusunuz?

Selam gadası 🙃 Ben her zaman şunu derim. Hayat zevk almasını bilen herkese güzeldir. İnsan bir şekilde kendini mutlu edecek şeylerle meşgul olabilir. Bu kitap okumak film izlemek bile... Ev & Yaşam

mimarselim
+1 yıl

Bazı ev aletlerini amacı dışında süsleyip kullanmanın önüne geçebilir miyiz🙄?

Selam gadası 🙃 Şahsen o tür eşyalar benim ilgimi çekmiyor. Çok çocuksu buluyorum. Daha modern eşyalarla yapılan süsler daha çok ilgimi çekiyor. Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Ev kiraları çok arttı ne yapmamız lazım?

Selam gadası 🙃 İlla ki bu dönemde ev fiyatları olsun, kiralar olsun aldı başını gidiyor. Eğer ki değecek bir evde neden olmasın. İnsanın cebinde para varsa istediği evde oturması daha... Ev & Yaşam

Bahtıgüzel00
+1 yıl

Oturma odası için yuvarlak mı dikdörtgen masa mı tercih edilmeli?

Selam gadası 🙃 Yuvarlak masa pek hoşuma gitmiyor. Çünkü insanlar yan yana oturması sohbet halinde zor oluyor. Kare ya da dikdörtgen olması daha çok işlevsel oluyor. Ev & Yaşam

AyzTmr
+1 yıl

Evinize market alışverişi yapınca liste yapıyor musunuz🛒?

Selam gadası 🙃 Genelde liste yaptığım zaman hep eksik birşeyler kalıyor. O yüzden aklıma yazmayı ya da ihtiyaç halinde alışveriş yapmayı seviyorum. Diğer türlü yekün çok fazla tutuyor. Böyle... Ev & Yaşam

Gizli Üye
+1 yıl

Evi temizlerken beze sarılmış siyah ip buldum büyü olabilir mi?

Selam gadası 🙃 Belli ki senin evinde huzur istemeyen birileri var. En yapılması gereken şey o ipi evinden uzak bir yere atmak olacaktır. Ayrıca yatak odanın kapısını her zaman kilitli tut.... Diğer

userristee
+1 yıl

Parfüm önerisinde bulunabilir misiniz?

Selam gadası 🙃 Zara Gardenia Parfüm Zara gardenia parfüm içeriğinden bahsetmek istiyorum. Portakal çiçeği, kahve, vanilya içeriyor. Nasıl bir koku tabir et diye sorarsan, feminen bir koku... Güzellik & Bakım

Edameda06
+1 yıl

Birinin tavsiyesi ile saçlarını kestirir misin?

Selam gadası 🙃 Eğer ki benim iyiliğim içinse gider yaparım. Ama sırf bana kötülük olsun diye söylenen şeyleri yapmam. Güzellik & Bakım

kalpsiz-melek
+1 yıl

Saçı en çok ne besler?

Selam gadası 🙃 Demir açısından zengin gıdalar tüketmeye dikkat etmeliyiz. Fıstık, pekmez, keten tohumu, mercimek, patates, kırmızı et, tavuk eti ve deniz ürünleri demir açısından zengin... Saç Bakım

wqarya
+1 yıl

Kızıl saç boyasını nasıl akıtırım?

Selam gadası 🙃 Limon ile Saç Boyası Akıtmak İçerdiği asit ile limon, saçtan boya akıtmak için kullanılan bir yöntemdir gadası. Limonla saç boyasını akıtmak için saçlarını limon suyu ile... Güzellik & Bakım

Görüncekadamlar
+1 yıl

Pazar günü şu an ne yapıyorsunuz bugün için planlarınız ne?

Selam gadası 🙃 Bugün evimde kitaplığımla ilgilenmek istiyordum. Ama kısmet olmadı. Şu an mesai olduğu için ise geldim. Yemek saati geldi. Birazdan yemeğe geçiyorum. Ev & Yaşam

crzybyy
+1 yıl

Şu an en çok yapmak istediğin şey nedir?

Selam gadası 🙃 Kaç zamandır serin suyun altında duş alıp, sonrasında masaj yaptırmak istediğim bir durum var. Ama bir türlü kısmet olmadı. Ama olduğu zaman çok mutlu olacağımı düşünüyorum. Diğer

Gizli Üye
+1 yıl

Önden sipariş vereyim mi sizce?

Selam gadası 🙃 Şu an için bunları alman yeterli olur. Daha fazlasını gerektiği zaman alırsın. Senden önce orada olması senin için daha iyi olacaktır. Elimin altında olmuş olur. Güzellik & Bakım

Gizli Üye
+1 yıl

Hamileliğin ilk zamanlarinda göbekte batma oluyor mu?

Selam gadası 🙃 Normal zamanda regl gecikmesine bağlı olarak test yapılabilir. Eğer ki gecikme varsa test yap derim. Ama kesin sonuç için kan testi vermen daha iyi olur.. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Hamile Kalmaktan Korkuyormusunuz?

Selam gadası 🙃 İlla ki korkan çok kadın var. Ama genelde korkunun yerini zevk aldığı için anlık korunma durumunu unutuyorlar. Ondan sonra da istenmeyen gebelikler meydana geliyor. Çocuk & Ebeveyn

Gizli Üye
+1 yıl

Evli kadın neden kocasından değil de başka erkekten çocuk yapar?

Selam gadası 🙃 Buna kimse anlam veremiyor. Ama bizlere laf demek düşmez. Çünkü insanların kendi hayatı kendi yaşadığı şeylerdir. Sonuçta hepsinin aklı herşeye yetiyor. Çocuk & Ebeveyn

1.114.405 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨