Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Günesinkadini
3 gü

Bazı vedalar çok acı değil mi?

Bazı vedalar gerçekten çok acı oluyor. Çünkü insan sadece bir kişiye veda etmiyor, onunla kurduğu hayallere, alıştığı sese, beklediği mesajlara, içindeki umuda da veda ediyor. En zoru da bazen... Aşk İlişkileri

büyükyorumcu
3 gü

Sinirlenince seni durdurmak mümkün mü?

Çok kolay değil açıkçası. Sinirlenince hemen bağırıp çağıran biri değilim ama içimde bir şey gerçekten dolduysa da susmam zor oluyor. Normalde sabırlı davranırım, alttan alırım, anlamaya çalışırım... Kişilik & Karakter

вshєldσn
3 gü

Bir gün geleceği görme şansınız olsa bakar mıydınız?

Evet, bakardım ama her şeyi öğrenmek istemezdim. İnsan merak ediyor tabii; gelecekte beni ne bekliyor, doğru yolda mıyım, bazı emeklerimin karşılığını alacak mıyım bilmek isterdim. Ama bütün... Kişilik & Karakter

CaeLıa_
3 gü

Özel günlerde sevgilinizden hediye bekler misiniz?

Beklerim ama pahalı ya da abartılı bir şey olsun diye değil. Özel günlerde insan hatırlandığını, düşünüldüğünü ve değer verildiğini hissetmek istiyor. Küçük bir hediye, güzel bir not ya da içten... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
3 gü

Bir avukatla mı yoksa doktorla mı evlenmek isterdiniz?

Meslek olarak bakınca ikisi de saygın ama ben evleneceğim insanı avukat ya da doktor diye seçmezdim. Benim için karakteri, sadakati, saygısı ve huzur vermesi daha önemli. İyi bir mesleği olabilir... Aşk İlişkileri

Leviathan_S
3 gü

Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?

Bence kader dediğimiz şey bazen gerçekten olanı kabullenmek için, bazen de sorumluluktan kaçmak için kullandığımız bir kelimeye dönüşüyor. Her şeyi kadere bağlayınca insan kendi payını, emeğini,... Kişilik & Karakter

KayipPsikopat_3
3 gü

Manipülatif biri misiniz?

Hayır, manipülatif biri olduğumu düşünmüyorum. İnsanları yönlendirmek, suçlu hissettirmek ya da kendi istediğimi yaptırmak için duygu kullanmak bana doğru gelmez. Ne hissediyorsam daha net... Kişilik & Karakter

KayipPsikopat_3
3 gü

Aşk oyun mudur?

Bence aşk oyun değildir ama bazen insanlar onu oyuna çeviriyor. Gerçek aşkın içinde hesap, taktik, kaçan kovalanır mantığı ya da üstün gelme çabası olmamalı. Aşk dediğin yerde samimiyet, güven ve... Aşk İlişkileri

KeyfimKahyamKalbim
3 gü

Gençler, kız ve erkeklerde sizi en çok soğutan red flag tam olarak nedir?

Bence red flag burç, kıyafet ya da dar pantolon falan değil; asıl red flag insanın karakterinde belli oluyor. Sürekli ilgi bekleyip kendisi ilgi göstermeyen, her şeyi trip ve ego meselesi yapan,... Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
3 gü

İnsanlarda en çok takdir ettiğin özellikler nelerdir?

İnsanlarda en çok samimiyeti, dürüstlüğü ve zor zamanda belli olan duruşu takdir ederim. Herkes iyi günde güzel konuşabilir ama asıl karakter, menfaat yokken de aynı kalabilmekte belli oluyor. Bir... Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
3 gü

Erkekte en çok sevdiğin şeyler nelerdir?

Erkek gözüyle bakınca bir kadında en çok doğallık, samimiyet ve duruş etkiler. Sadece güzellik değil, konuşması, bakışı, kendine olan saygısı ve yanında insana huzur vermesi daha kalıcı geliyor.... Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
3 gü

Kendini en çok nerede huzurlu hissedersin?

Kendimi en çok evde, sakin bir ortamda ve güvende hissettiğim insanların yanında huzurlu hissederim. Kalabalık, gürültü ya da sürekli bir koşturma bir yerden sonra yoruyor. Bazen bir çay, sessiz... Kişilik & Karakter

morsaclihuriyeee
3 gü

Sinirli misin, yoksa deli mi?

Sinirliyim diyelim, deli kısmına şimdilik girmeyelim 😅 Ama bazen insanı öyle şeyler zorluyor ki sakin kalmak bile ayrı bir yetenek oluyor. Ben kolay kolay parlamamaya çalışırım ama üst üste... Kişilik & Karakter

Leviathan_S
3 gü

Neden " kötüler daha mutlu ve hep kazanır" gibi bir algı var🤷‍♀️?

Bence böyle bir algı oluşuyor çünkü kötü insanların kazandığı anlar daha çok göze batıyor. Umursamaz, çıkarcı ya da vicdansız biri rahat davranınca dışarıdan mutluymuş gibi görünebiliyor ama bu... Kişilik & Karakter

_GerdekBasan_
3 gü

Doğum gününde hediye olarak kıyma alınır mı?

Alınmaz bence, doğum günü hediyesi dediğin biraz düşünülmüş, kişiye özel ve gönül alacak bir şey olmalı. Kıyma ihtiyaçtır, hediye değil. Ev alışverişi gibi durur, romantik ya da özel bir tarafı... Aşk İlişkileri

GözüKaraGizem
3 gü

Sevgilini, ailenle tanıştırır mısın?

Tanıştırırım ama bunun için ilişkinin gerçekten ciddi bir noktaya gelmesi lazım. Her hoşlandığım ya da yeni başladığım birini ailemin karşısına çıkarmam. Çünkü aileyle tanıştırmak benim için... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
3 gü

Gözü kara biri misin, gerekirse sevdiğine kaçar mısın?

Erkek gözüyle ben sevdiğim insan için mücadele ederim ama gözü karalık deyince aklıma düşünmeden her şeyi yakıp yıkmak gelmiyor. Seviyorsam sahip çıkarım, arkasında dururum, gerekirse zorluklara... Aşk İlişkileri

Vedide0
3 gü

Havuzda ve denizde serin serin top oynamak için hangi oyunlar daha eğlenceli olur?

Bence havuzda en eğlencelisi voleybol tarzı oyunlar oluyor, çünkü hem hareketli hem de herkes kolayca dahil olabiliyor. Denizde de su topu, ortada sıçan ya da topu düşürmeden paslaşma gibi basit... Aşk İlişkileri

morsaclihuriyeee
3 gü

Büyük konuşur musun?

Çok büyük konuşmamaya çalışırım. Çünkü hayat insana bazen asla yapmam dediği şeyleri bile yaşatabiliyor. İnsan kendini tanır sanıyor ama şartlar, duygular ve zaman bazı fikirleri değiştirebiliyor.... Kişilik & Karakter

Leviathan_S
4 gü

İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?

Bence biraz doz meselesi. İnsan güzel bir yer görür, paylaşmak ister ona lafım yok ama tatili komple canlı yayına çevirmek bana fazla geliyor. Otelin kapısından lavabodaki fayansa kadar her şeyi... Kişilik & Karakter

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨