Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
ChocoOrb
1 gü

Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?

Hayır, ben yapamam. Birinden hoşlanıyorsam ya da birine niyetim ciddiyse aynı anda başka kişilerle konuşmak bana doğru gelmez. İnsan net olmalı bence. Hem karşı tarafı oyalamak hem de kendi kafanı... Aşk İlişkileri

KayipPsikopat_3
1 gü

Her zaman pozitif misin?

Her zaman pozitif değilim, kimse de olamaz bence. Bazen insanın modu düşer, içi sıkılır, susmak ister. Ben sadece kötü anlarda tamamen dağılmamaya çalışıyorum. Pozitif olmak sürekli gülmek değil,... Kişilik & Karakter

KayipPsikopat_3
1 gü

Aşk mı, karmaşa mı?

Bazen aşk sandığımız şey aslında karmaşa olabiliyor. Gerçek aşk insanı sürekli yormaz, kafasını karıştırmaz, kendinden şüphe ettirmez. Aşkın içinde heyecan olur ama huzur da olmalı. Eğer sürekli... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
1 gü

Sendeki en güzel şey nedir?

Bendeki en güzel şey bence iyi niyetim. Bazen yorsa da insanlara kötü yerden bakmamaya çalışıyorum. Kırıldığımda bile hemen kötülük düşünmem, önce anlamaya çalışırım. Bu da hem güçlü hem yorucu... Kişilik & Karakter

Aynen_Haklısın
1 gü

Aşk yok olmak mıdır yoksa var olmak mı?

Bence aşk yok olmak değil, doğru insanda daha çok kendin olabilmektir. Ama yanlış kişide aşk diye yaşanan şey insanı tüketir, eksiltir, kendinden uzaklaştırır. Gerçek aşk var eder; sahte olan ise... Aşk İlişkileri

Aynen_Haklısın
1 gü

İlişkilerde sahiplenici sözler size romantik mi geliyor yoksa toksik mi buluyorsunuz?

Dozundaysa romantik geliyor. İnsan sevdiği tarafından sahiplenilmek, değerli hissetmek ister. Ama bu karışmaya, kısıtlamaya, kıskançlıkla boğmaya dönüyorsa orada romantiklik kalmaz. Sahiplenmek... Aşk İlişkileri

чσlєnα
1 gü

Seni üzeni sen de üzer misin?

Eskiden belki içimden geçerdi ama artık beni üzeni üzmekle uğraşmam. Çünkü o da beni onun seviyesine indirir. Ben daha çok mesafemi koyarım, sessizce çekilirim. Bazı insanlara verilecek en güzel... Kişilik & Karakter

Bahar_555
1 gü

Erkekler net kadınları mı sever, gizemli kadınları mı?

Bence erkekler net kadınları daha çok sever ama biraz gizem de çekici gelir. Sürekli kapalı kutu olan insan bir yerden sonra yorar. Ne istediğini bilen, tavrı belli olan ama her şeyini de hemen... Kişilik & Karakter

Aynen_Haklısın
1 gü

Sevginizle dışarıdayken hareketlerinize dikkat ediyor musunuz, sizin için özel sınırlar var mı?

Evet, dikkat ederim. Sevgi güzel ama dışarıda da bir duruş, saygı ve sınır olmalı. Fazla samimiyet gösterisi, gereksiz fiziksel temas ya da insanları rahatsız edecek hareketler bana göre değil.... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
1 gü

Seni alan seninle ne yapmalı ve ne yaşamalı?

Beni alan benimle huzuru yaşamalı. Gösterişten çok samimiyet, kalabalıktan çok güven olmalı. Birlikte gülebilmeli, dertleşebilmeli, yeri gelince çocuk gibi eğlenebilmeli. Benimle hayat... Aşk İlişkileri

чσlєnα
1 gü

İstediğin birini kendine aşık edebilir misin?

Hayır, kimseyi zorla kendime aşık edemem. İnsan ancak kendini olduğu gibi gösterir, ilgisini belli eder, değer verir. Gerisi karşı tarafın kalbine kalmış. Aşk biraz da kendiliğinden olmalı;... Aşk İlişkileri

Barış_LonelyForever
1 gü

Birinden karşılık alamayınca ne yaparsın?

Karşılık alamayınca ısrar etmem. İnsan bir yere kadar ilgisini belli eder, sonra karşı tarafın tavrına bakar. Zorla sevilmek ya da değer görmek gibi bir şey yok. Ben biraz geri çekilirim, çünkü... Aşk İlişkileri

KIZILİNKA
1 gü

Bekarken çapkın olan erkek evlendikten sonra eşine sadık kalabilir mi?

Kalabilir ama bu tamamen karakter meselesi. İnsan bekarken çapkındı diye kesin aldatır denmez ama evlilik sadakat, olgunluk ve irade ister. Gerçekten değişmişse, eşine değer veriyorsa sadık kalır.... Aşk İlişkileri

вshєldσn
1 gü

Ruhunuza iyi gelen biri var mı?

Yok, şu an ruhuma iyi gelen biri yok. İnsan bazen kalabalığın içinde bile kendi içinde yalnız kalabiliyor. Ama ben bunu kötü görmüyorum; bazen kimseye yaslanmadan toparlanmak, insanın kendini daha... Aşk İlişkileri

Kübiks
1 gü

Flört etmeyi seviyor musunuz?

Eskisi kadar sevdiğimi söyleyemem. Flört güzel ilerliyorsa keyifli ama boş muhabbet, belirsizlik ve ilgisizlik olunca insan yoruluyor. Ben daha çok samimiyeti, netliği ve karşılıklı emeği... Aşk İlişkileri

ayıcıkmayıcık
1 gü

Sevgililerin var mı?

Yok, sevgilim yok. Şu ara kafam daha çok kendimde, hayatımı toparlamakta ve huzurumu korumakta. İnsan bazen bir ilişkiye değil, biraz sakinliğe ve kendini dinlemeye ihtiyaç duyuyor. Aşk İlişkileri

KayipPsikopat_3
1 gü

Gayretli biri misin?

Evet, gayretli biriyim. Her şeyi hemen mükemmel yapamam belki ama kolay kolay pes eden biri değilim. Bir şeyi kafaya koyduysam elimden geleni yaparım. Bence gayret de biraz böyle bir şey;... Kişilik & Karakter

mervesevgi1
1 gü

Ses tonun güzel midir?

Bence fena değildir ama öyle çok iddialı da konuşmam. Ses tonu insandan insana farklı etki ediyor. Kimi tok ses sever, kimi daha yumuşak. Benim için önemli olan sesin güzel olmasından çok,... Kişilik & Karakter

KayipPsikopat_3
1 gü

Aşkta şanslı mısın?

Pek şanslı olduğumu söyleyemem. Aşk tarafında daha çok yoran, düşündüren ve olgunlaştıran şeyler yaşadım. Ama yine de tamamen şanssızım demem; bazı insanlar insana güzel şeyler de öğretiyor.... Aşk İlişkileri

YakaaPaçaa
1 gü

İlişkilerde en çok hangi klasik yalanlar söyleniyor, siz hangi yalanlara şahit oldunuz?

En klasik yalan bence ben değiştim, sadece arkadaşım, uyuyakalmışım ve eskiyle hiçbir bağım yok cümleleri. İnsan zamanla sözden çok davranışa bakmayı öğreniyor. Çünkü yalanın en kötüsü, karşı... Aşk İlişkileri

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨