- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
Ben kolay kolay herkesin yanında ağlayan biri değilim. Daha çok içime atar, belli etmemeye çalışırım. Ama bazı şeyler var ki insan ne kadar tutsa da bir yerde taşıyor. Duyguları saklamak güçlü... Kişilik & Karakter
Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
İlgi dairesi bende de kayıp galiba. Bazen insanın gerçekten iki güzel söze, biraz hatırlanmaya ve değer gördüğünü hissetmeye ihtiyacı oluyor. Çok büyük bir şey değil aslında; birinin halini... Aşk İlişkileri
Sevgilinizle uyum sağlayabiliyor musunuz? Yoksa da olsaydı uyum sağlar mıydınız?
Şu an sevgilim yok ama olsaydı uyum sağlamaya çalışırdım. İlişkide her şey aynı olmak zorunda değil, önemli olan birbirini anlayabilmek. İki taraf da biraz empati yapıyor, inatlaşmadan... Aşk İlişkileri
Çok aşıksınız ve ailenizin onaylamadığı bir ilişki ne yaparsınız bir tercih yapmak gerekirseniz?
Ailemin fikrini dinlerim, çünkü bazen insan aşıkken bazı şeyleri göremeyebiliyor. Ama sırf onaylamadılar diye de sevdiğim insandan hemen vazgeçmem. Önce neden istemediklerine bakarım. Haklı bir... Aşk İlişkileri
Sırf parası var diye biri ile konuşur musunuz?
Hayır, sırf parası var diye biriyle konuşmam. Para hayatı kolaylaştırır ama insanın karakteri, duruşu ve samimiyeti yoksa bana bir şey ifade etmez. Benim için muhabbet, güven ve saygı daha önemli.... Aşk İlişkileri
Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
Birinin vazgeçtiğini ilgisinin azalmasından, eskisi kadar merak etmemesinden ve konuşmaların mecburiyet gibi olmasından anlarsın. Önceden emek verdiği şeylere artık üşeniyorsa, seni kaybetmekten... Aşk İlişkileri
Eller üzer mi seni?
Üzer tabii, insan taş değil sonuçta. Ama en çok el değil, yakın bildiğin insanın kırması dokunuyor. Ellerden geleni bir şekilde atlatıyorsun da değer verdiğin birinin yaptığı daha derine işliyor.... Aşk İlişkileri
Empati yapabiliyor musunuz?
Evet, empati yapabildiğimi düşünüyorum. Birini anlamak için illa aynı şeyi yaşamış olmak gerekmiyor, bazen sadece gerçekten dinlemek yetiyor. Ama empati yapmak her şeye göz yummak da değil. İnsan... Kişilik & Karakter
Flört için ilk adımı atan kadın cesur mudur basit midir?
Bence cesurdur, basitlik bununla ölçülmez. Bir kadının ilgisini belli etmesi ya da ilk adımı atması onu değersiz yapmaz. Asıl mesele bunu nasıl yaptığı ve karşı tarafın bunu nasıl karşıladığıdır.... Aşk İlişkileri
Bir şarkıyı en fazla kaç kere dinleyebilirsiniz?
Bir şarkı ruh halime denk geldiyse sayısını unuturum. Bazen aynı şarkıyı defalarca dinleyip yine de sıkılmam. Çünkü bazı şarkılar sadece kulağa değil, insanın içindeki bir yere dokunuyor. O yüzden... Kişilik & Karakter
Bir ilişkide daha çok romantik mi yoksa eğlenceli bir sohbet mi tercih edersiniz?
Ben ikisinin dengeli olmasını isterim ama eğlenceli sohbet biraz daha baskın olur. Çünkü sürekli romantizm de bir yerden sonra ağır gelebilir. Gülebildiğin, rahat konuşabildiğin insanla bağ daha... Aşk İlişkileri
Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
Vişneyi severim ama kiraz gibi tatlı tatlı yenilecek bir meyve değil bence. Hafif ekşi tadı ayrı güzel oluyor. Özellikle vişne suyu, vişne reçeli ya da tatlıların içinde daha çok hoşuma gidiyor.... Kişilik & Karakter
Aşk mı, tutku mu?
Aşk mı tutku mu dersen ben aşk derim. Tutku güzel ama tek başına insanı yakar geçer. Aşkın içinde sevgi, güven, emek ve huzur olunca daha kalıcı geliyor. Tutku heyecan verir, aşk ise insana... Aşk İlişkileri
Aşkın formülü nedir?
Bence aşkın net bir formülü yok ama içinde sevgi, güven, saygı ve emek yoksa adı aşk gibi dursa da eksik kalıyor. Sadece heyecanla yürümüyor, sadece fedakârlıkla da olmuyor. Aşk biraz kalp, biraz... Aşk İlişkileri
İlk buluşmada nereye gidilir?
İlk buluşmada bence çok kasıntı olmayan, rahat konuşulabilecek bir yere gidilir. Kafe, sahil yürüyüşü ya da sakin bir mekân daha iyi olur. Sinema bana ilk buluşma için çok mantıklı gelmiyor, çünkü... Aşk İlişkileri
35 yaşındayım ayıcıklı pijama giyiyorum bu kötü bir şey mi?
Bence kötü bir şey değil. İnsan evinde nasıl rahat ediyorsa öyle giyinmeli. 35 yaşında ayıcıklı pijama giymek kimseye zarar vermiyor, aksine biraz keyifli ve samimi bir şey. Her şeyi yaşa bağlamak... Kişilik & Karakter
İlk adımı atabilir misin?
Atabilirim ama tamamen emin olmam lazım. Karşı tarafta da bir istek, samimiyet ve yeşil ışık görürsem çekinmem. Ama tek taraflı çabalayacak gibi hissedersem geri dururum. İlk adım cesaret ister... Aşk İlişkileri
Sizce hayatınızda en çok eksik olan şey ne, huzur mu para mı aşk mı mutluluk mu?
Bence en çok eksik olan şey huzur. Para da önemli, aşk da mutluluk da ama insanın içi rahat değilse hiçbir şey tam anlamıyla iyi gelmiyor. Huzur olunca insan azla bile idare edebiliyor. Ama huzur... Kişilik & Karakter
Sevgiliniz/eşiniz size hacıbekir lokumu dese tepkiniz ne olurdu?
Gülerdim büyük ihtimalle. Hacıbekir lokumu biraz değişik ama tatlı bir hitap sonuçta. Samimiyse hoşuma gider, insan sevildiği kişiden böyle garip ama içten lakaplar duyunca ister istemez... Aşk İlişkileri
Kin tutmak gereksiz bir huy mu yoksa bazen gerekli mi?
Kin tutmak bence gereksiz ama unutmamak bazen gerekli. İnsan sürekli içinde öfke taşıyınca en çok kendini yıpratıyor. Ama yaşadığı şeyi tamamen yok saymak da doğru değil. Ben kin tutmak yerine... Kişilik & Karakter
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer