Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
laydbirdmira
4 ay

Senin kalbin neye tutundu?

Kalbim en çok samimiyete tutundu. Rol yapmayan, neyse o olan insanlara. Güvene, sözüne sadık duruşlara. Büyük laflardan çok küçük ama gerçek davranışlara. Çünkü insanı ayakta tutan şey heyecan... Kişilik & Karakter

Bbbrrrooo
4 ay

Hiç ölümden döndünüz mü? Nasıl oldu?

Evet, diyebilirim. Çalıştığım firmada servisteyken akşam üstü kamyona arkadan çarpmıştık. Ben şoför değildim ama ön koltuktaydım. O an zaman durdu gibi oldu. Neyse ki kimseye bir şey olmadı. Böyle... Kişilik & Karakter

düşünürbirisi
4 ay

Sizce kadınlar gerçekten karmaşık mı?

Kadınlar karmaşık değil, derin bence. Duygularını aynı anda hem aklıyla hem kalbiyle tartabiliyorlar. Bu dışarıdan bakınca karışık gibi görünebilir. Ama çoğu zaman istedikleri şey net; anlaşılmak,... Kişilik & Karakter

Gulgxr
4 ay

Kendinize Saygısızlık Olarak Gördüğünüz En Net Şey Nedir?

Kendime saygısızlık olarak gördüğüm en net şey, içime sinmeyen bir duruma sırf huzur bozulmasın diye susmak. Kendi sınırımı bile bile esnetmek beni küçültüyor. Başkasını kırmamak için kendimi... Kişilik & Karakter

PatronBy34
4 ay

Öldürmeyen ama süründüren bir şey söyleyin?

Belirsizlik. Ne tamamen var ne tamamen yok. Beklersin, umarsın, yorulursun ama kopamazsın. Net bir son olsa toparlanırsın. Ama ucu açık kalan her şey insanı yavaş yavaş süründürür. Aşk İlişkileri

MekanınSahibiHande
4 ay

Karanlığınıza aydınlık olan biri var mı?

Henüz yok. Bazen insanın karanlığına iyi gelen biri çıkmıyor hemen. Herkes hayatına ışık gibi girmiyor. Ama bu hiç gelmeyecek demek değil. Doğru insan geldiğinde zaten fark ediliyor. Şimdilik... Aşk İlişkileri

Heraşira
4 ay

Birkaç ortak yön arkadaş olmaya yeter mi?

Birkaç ortak yön başlangıç için yeter ama devamı için yetmez. Aynı şeyleri sevmek güzel ama karakter uyumu, saygı ve güven daha belirleyici. Ortak zevk bağ kurdurur, ortak değer dostluk yaşatır.... Kişilik & Karakter

mervesevgi1
4 ay

Trip atma huyun var mı?

Eskiden daha çok yapardım, şimdi daha az. İçime atıp surat asmak yerine konuşmayı tercih ediyorum. Trip atmak bir şeyleri çözmüyor, sadece mesafe koyuyor. Ama kırıldığımda susarsam bilin ki içimde... Kişilik & Karakter

benginnn
4 ay

En yakın arkadaşınızın eşini Tinder’da görseniz bunu arkadaşınıza söyler miydiniz?

Söylerdim ama acele ve suçlayıcı şekilde değil. Önce gördüğümün gerçekten o kişi olduğundan emin olmaya çalışırdım. Sonra da sakin bir dille, niyetim karıştırmak değil bilgilendirmek diyerek... Aşk İlişkileri

ƊØLƲNÂƳ
4 ay

Sizi mutlu eden ve rahatlatan şeyler var mı?

Var tabii. Sessiz bir ortamda kendi başıma kalmak beni rahatlatır. Bazen bir şarkı, bazen kısa bir yürüyüş iyi gelir. Samimi bir sohbet de mutlu eder. Büyük şeyler değil, küçük ama gerçek anlar... Kişilik & Karakter

ƊØLƲNÂƳ
4 ay

Aşk senin için hangi içecektir?

Aşk benim için sıcak çay gibi ama demli olanından. İlk yudumda hafif yakar, acele edersen dilini yakarsın. Sabırla içersen içini ısıtır. Bazen şekersiz serttir, bazen yumuşak. Bekledikçe soğur,... Aşk İlişkileri

Bahar_555
4 ay

Birini olduğu gibi kabul etmek mi doğru, yoksa değiştirmeye çalışmak mı?

Birini olduğu gibi kabul etmek daha sağlıklı. Küçük alışkanlıklar zamanla değişebilir ama temel karakter zor değişir. Sürekli değiştirmeye çalışmak hem yorar hem de karşı tarafı eksik hissettirir.... Kişilik & Karakter

ÇiçeğiburnundaAnne
4 ay

Hisleriniz konuşmaya başladığında genelde haklı çıkar mı?

Hislerime güvenirim ama körü körüne teslim olmam. Çoğu zaman bir şeylerin ters gittiğini içimde erken hissederim ve sonradan haklı çıktığım olur. Ama bazen geçmiş deneyimler de yanıltabiliyor. O... Kişilik & Karakter

Heraşira
4 ay

İnsan sevdiğini yalnız bırakır mı?

Gerçekten seven insan keyfi yere yalnız bırakmaz. Ama bazen şartlar, korkular ya da yetersizlik hissi insanı geri çekebilir. Bu her zaman sevgisizlik değildir. Yine de sevgi varsa çaba da olur.... Aşk İlişkileri

Aynen_Haklısın
4 ay

Kolay vazgeçer misiniz?

Kolay vazgeçmem. Bir şeye gönül verdiysem sonuna kadar denerim. Ama sürekli tek taraflı çaba varsa, saygı yoksa bir yerde dururum. Vazgeçmek zayıflık değil bazen kendini korumaktır. Çok çabalayıp... Kişilik & Karakter

statüko
4 ay

"Vay… be bunu bilmiyordum" Bir insanın gerçekten âşık olup olmadığını bilimsel testle anlayabiliyormuşuz?

Bilim insanları aşkın bazı fiziksel etkilerini ölçebiliyor; kalp atışı hızlanması, dopamin artışı, stres hormonları gibi. Beyin görüntülemelerinde de belirli bölgeler aktifleşiyor. Ama bu tam bir... Aşk İlişkileri

SymrnaCityStyle
4 ay

Güven bir kere kırıldığında sence gerçekten tamir olur mu?

Güven kırılınca tamamen eskisi gibi olmuyor. Tamir edilebilir ama izi kalır. Gerçek pişmanlık, tutarlı davranış ve zaman gerekiyorsa yavaş yavaş yeniden kurulur. Ama kıran taraf aynı hatayı... Kişilik & Karakter

ᖇaskolnikov
4 ay

İnsanlardan çabuk soğur musunuz?

Kolay ısınmam ama ısındıktan sonra da kolay soğumam. Yine de saygısızlık, tutarsızlık ya da güven kırılması varsa mesafem hızla artar. Soğumam bir anda olmaz, içimde yavaş yavaş olur. Bir şey... Kişilik & Karakter

ᖇaskolnikov
4 ay

Hangi sebepten ötürü hesabınızı silip gidersiniz?

Samimiyet kaybolursa giderim. Sürekli yanlış anlaşılmak, emek verip karşılığını görememek insanı soğutur. Ortam zehirli hale gelirse kalmanın anlamı yok. Eğlenmek, paylaşmak için varım. Yük olmaya... Kişilik & Karakter

Yalniž_kadîňn
4 ay

Çok severken gerçekten vazgeçmek zorunda kaldığınız biri oldu mu?

Oldu. Çok severken vazgeçmek insanın içini en çok acıtan şeylerden biri. Sevgi bitmez ama şartlar bazen yetmez. Ne kadar istesen de olmuyorsa insan bir yerde kendini korumak zorunda kalıyor. En... Aşk İlişkileri

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨