Sorular: Diğer
Bana küfür eden insanları artık dava etmeye karar verdim sizce nasıl?
Anonim olarak küfür et, bel altı bütün değerlere, sonra bir şey olmasın. Bundan sonra uğraşacağım.
Halden anlamayan yöneticiye vardiya ve mesai saatlerimi nasıl söylemeli, 7 ay için kaç gün ihbar sürem var?
Sürekli inat yapar gibi akşama yazıyor 1 buçuk 10 çalışıyorum konuştum bir seferlik gündüze yazayım sürekli yazamam diyor bir hafta içinde 2 gün sabah 3 gün akşam bir gün full yazıyor bu çok yorucu değil mi bir de 7 ay...
Yatağa geçince duvar üstüme geliyor gibi hisseden tek ben miyim, neden böyle oluyor?
Yatağa geçtiğim zaman sanki duvar üstüme geliyor.
Traitors Türkiye'de kimse kimseyi dinlemiyor mu, herkes sadece elenmemeye mi oynuyor?
Abi dinleme kapasiteleri sıfır sıfır sıfır. Hepsi ben elenmeyeyim de ne olursa olsun kafasında. Melih en son giderken çok iyi konuştu ama o da sakat, hele Yasemin tam şam şeytanı.
Bilenler buraya bir bakabilir mii huhuuu?
3 katlı imar izni olan bir arsa var diyelim, buraya tek kat yaptırıyorsun. Projede temeli 3 kata göre attırıyorsun, merdiven gösterilse proje üzerinde ama yapılırken eklenmese sıkıntı olur mu, izin verilir mi? Hani...
Bu tr kizlarinin bazilari hem cirkin olup hem bu kadar?
Özgüvenli olması hakkında düşünceleriniz nelerdir
Bir Kürt’ün bu kadar Atatürkçü olması normal mi, sizde de böyle örnekler var mı?
Bir Şırnaklı ama tamamen hayatını canını Atatürklük üzerine kurmuş yani aşırı derece düşünün ben Zonguldaklıyım ama benden bile daha fazla ilgisi var
Bugün itiraf günü mü, herkesin sakladığı o şeyi şimdi paylaşsak mı?
İtiraf et kurtul. Herkesin itiraf edeceği bir şey vardır :)
İyi geceler, Geceniz nasıl geçiyor :)?
Uyumadan önce bir hatırınızı sormak istedim, geceniz nasıl geçiyor? :)
Kankitolar nasılsınız, yarın Pazar uyumadınız değil mi, sizce ben nasılım?
Arkadaşlar bakın bakın ne diyeceğim sizce nasılım
Yalan söylemeyi beceremiyorum, nasıl yalan söylemeyi öğrenebilirim?
Ne zaman yalan söylesem elime yüzüme gözüme bulaştırıyorum. Bu yüzden kendime olan güvenim, inancım sarsılıyor. Bu işte hiç iyi değilim nereye müracaat ediyorduk?
Konuştuğum erkeklerle sohbet ilerlemiyor, sohbetin sarmiyo diyolar?
Nadiren biriyle konuşuyorum, ilk kendileri yazıyor konuşuyoruz çok monoton konuşup konu açmıyorlar, hakkımda bir şey de merak etmiyorlar. İyi hoşsun da muhabbetin sarmıyor diyorlar. Ne yapmam lazım yani sohbet uzmanı mı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer