Sorular: Diğer
Neden mutsuzum böyle?
Evimi aldım arabam var mutsuzum, yalnızlıktan sıkıldım, mutlu olmak hakkım değil mi, iyi niyetimi hep suistimal ettiler, yıprandım🙁
Kızçeler karşı cinsle yeni sohbet ve buluşmada gergin misiniz?
Ben korkuyorum, başıma bir şey gelir mi ya da bir şey olur mu diye, yani ne kadar güven verirse versin öyleyim, TR şartları
Kızlar siz evdeki eşyalarınızı kıyafetlerinizi uygulamalarda sattığınızda alan oluyormu?
Ben ihtiyaçtan dolayı koydum birkaç elbisemi ama kimse almadı, paraya ihtiyacım var nasıl satabilirim ya da başka para kazanma fikirleriniz var mı
Bu sitede ki herkesin derdi neden aynı?
Sorular hep aynı sorunun mavisi... Kimsenin mi eşsiz bir derdi yok arkadaş?
Yeni atanan temizlik personeli olarak sürekli ayakta ve yoğun çalışmak normal mi?
yeni atanan biriyim daha iki ay oldu ama hiç oturmuyorum işler asla bitmiyor bu normal mi alan temizlik?
Gerçekten en kötü burçlar İkizler ve Aslan mı?
İkizler ve Aslan en kötü bence, acaba doğru mu söylüyorum?
Hangisi daha çok işinize yaradı hisleriniz mi yoksa mantığınız mı?
Kimimiz hissi, kimimiz mantığına kulak verir ama bazıları da onları teraziye oturtmaktan yana. Siz hangisisiniz?
Durduk yere eşyalarım (mutfak eşyaları) ortadan ikiye kırılıyor, tabak, bardak, kase gibi ve sürekli bir şeyler dökülüyor halıya?
Mutfak eşyalarım tabak, bardak, kase gibi şeyler durduk yere ikiye bölünerek kırılıyor. Bir de normalde mutfak dolabının yan gözü sağlam falan bir şey dökülmesi imkansız buzdolabının kapağını açınca 2 kere yere düştü...
Soruyamı daha çok bakarsın detaya mı?
Yanan detaylardı, siz soruları gördünüz, sorular kalın yazıydı çünkü dikkatinizi çekiyordu ösjsjs
Moderatör neden sorumu sakıncalı buldu, fikir özgürlüğü bu kadar mı kısıtlı?
Sorduğum sorunun nesi sakıncalı yapma Allah aşkına moderatör bırak da gerçek fikrini hür özgür bir şarkıda paylaşsın. 🤣arkadaşlar şu moderatörden şikayetçiyim 🤣🤣
Arkadaşlar sizce bazı yaşlı insanlarımız neden böyle değişiktir?
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar ben 21 yaşındayım, abim ile birlikte bir akaryakıt istasyonunda çalışıyoruz, abim de 25 yaşında, normalde 24 saat kalan 1 elemanımız var ama bugün hasta olduğu için işe gelemedi bu...
Sizde şansınıza tükürmek istiyor musunuz bazen?
İki aydır beklediğim Cadillac günü gelmiştir ve ben hasta olmuşumdur... Kollarımda sıfır derman, 9 farklı duruş çoğuna girdim ama asla istediğim gibi olmadı 🙄
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer