Sorular: Aşk İlişkileri
Fake hesapla sevgilimi denemek doğru mu, böyle bir sadakat testi işe yarar mı?
Konuştuğun tek kız olduğumu düşünmüyorum, bu yüzden fake hesaptan yazıyorum. Söyle bakalım, benim ismim ne? Böyle yazıp atsam ama Instagram'da isteklere düşeceği için ilk ismiyle hitap edip cevap verdiğinde bu soruyu...
İlk aşkını daha zor unutan kim olur, kadınlar mı erkekler mi?
https://youtube.com/shorts/QXQwuj79cY4?si=MuVZOjxIS5T-EwHo
Karşı cinsin mesajlarını, imalarını gerçekten doğru okuyabildiğinizi düşünüyor musunuz?
İletişim çok önemli...
Sınıfımdaki çocuktan hoşlanıyorum, o da benden hoşlanıyor gibi; ilk adımı kim atmalı?
Ben de hoşlanıyorum gibi sanki ama sadece bakışlarda ilerliyor. Çok efendi biri ama ben de çekiniyorum.
Aşık olacağınız kadındaki ideal boy nedir beyler?
Boy ve kilo hatta beden ölçüsü olarak da yazabilirsiniz
Sevgilimin geçmişini öğrendim, midem bulanıyor ama ayrılmaya da kıyamıyorum, ne yapmalıyım?
Sevgilimin fotoğraflarına girdim benle olmadan 1 sene önceye kadar her şeye baktım benim dalga geçtiğim insan tipleri ile arabada bir şey içmeler eve çağırmalar her hafta başka birine yazmış birini sevgilisi yapmış ve bu...
Aşık olunmaması gereken kişiler kimlerdir?
Aşık olunmaması gereken kişiler kimlerdir?
Eski sevgilimden intikam almak için ne yapabilirim?
Eski sevgilim beni sürekli kandırdı. Sevgiliyken de aldattı. Pişman olur belki diye iletişimi kesmedim ama aramızda flört falan da olmadı. 3 gün önce ise çok kötü tartıştık. Bana küfürler ve tehditler etti. Çünkü...
Dm den bir üyeye yürüsem mi?
Profili ilgimi çekiyor. Ama ne der, reddeder mi? Soruma gelir mi acaba?
Kalbiniz, en son neye kırıldı?
Rengine aldandık, dikenlerini görmezden geldik. Tıpkı karşımdaki şu renkli, güzel kaktüs gibi. https://www.youtube.com/embed/5_lAs3qj1LU
Belki Şebnem Ferah değilim ama bu akşam bende seni çok özledim dediğiniz kim var?
Şarkıyı bilenler anladı…
1.5 sene sevgilisiyle ara veren erkeğin sevgisi aynı olur mu?
Ama yürekten seviyor, adam gibi adam olanlardan bu çocuk, sizce beni unutur mu? İlgimi, sevgimi, her şeyimi verdim, çok iyi gidiyorduk ama elimizde olmayan nedenlerden dolayı ayrı kalmak, olgunlaşmak zorundayız.
Sevgilimle 6. ayımızdayız ama ilişki 2 senelik gibi geliyor, bu normal mi?
Neredeyse haftada 4/5 gün buluştuğumuz için ilişkimiz 2 senelikle eşdeğer geliyor, çok dolu dolu yaşadık. Böyle olması normal mi?
Sevgilim psikolojik sorunlarım yüzünden beni böyle bırakıp gitmekte haklı mı?
Aile evinde olsun, farklı sebeplerden olsun psikolojim çok bozuktu, onunla alakalı konular da vardı, bunu da sevgilime yansıtıyordum, naz ve trip yapıyordum, hep sorun, kavga çıkarıyordum. Bana en son düzeldin düzel,...
Haber alamayınca ortalığı ayağa kaldırmayan sevgiliden olur mu?
Haber alamayınca merak etmeyen biri gerçekten seviyor mudur? https://www.youtube.com/embed/UaVYu6DYYlc
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer